If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Multumesc danielliviu... o sa caut conectori sau ii innadesc ca meseriasul [unde am ajuns... )] + tub termocontractibil.
Am cautat o explicatie la nefolosirea fludorului la cablaje auto... pareri diferite, dar probabil ca "scaderea rezistentei mecanice langa lipitura" e cea corecta... Oricum, e bine de retinut!
ps. La vechea alarma pinii b30 & b40 erau in scurt... ii leg si eu asa sau le inserez cate o dioda?
Nu mai pot edita mesajul anterior... dar pentru cei care inca mai cred ca fludorul e mai bun...
Nu se recomanda cositorirea firelor pe cablajul electric auto. Doar conectori.
Firele sunt diferentiate pentru ca daca ai luminile aprinse si deschizi usile din spate nu bipaie.
Multumesc mult pentru comentarii/confirmare/sfaturi!
@danielliviu releul de "start kill"? Ala nu intentionam (inca) sa-l montez (nu a fost instalat nici la prima alarma - tot un maat... m-am ingrozit ce legaturi a putut face meseriasul, adica nicio picatura de fludor... bine, stiu ca "merge si asa", doar a functionat cca 5 ani fara probleme)
Inca o intrebare: pinii b30 & b40 din uch ii leg in scurt (asa cum era la prima alarma)? Adica, nu are rost sa "diferentieze" intre usa fata/spate, nu? Dar de ce Dacia a dorit asta?
Ala are alt rol. Dar daca vrea cineva sa porneasca motorul si stie sa treaca de cipul din cheie, cat timp crezi ca dureaza sa dezactiveze releul de protectie motor? taiat 2 fire si legate intre ele, sau direct o punte pe papucii soclului de releu....
E bine, cu urmatoarele precizari:
+12V - de la baterie sau de la firul rosu gros care intra in panoul de sigurante
masa - de la surub de masa la baza stalpului stanga fata (langa ambreiaj).
releu protectie motor - nu il mai monta ca nu are rost.
Poate cineva sa confirme urmatoarea schema de montaj a alarmei Maat 679 pe Logan (2006)? Schema e proprie, nu a fost verificata (inca) de specialisti...
Multumesc!
daca patiti sa se incuie in loc sa se descuie si invers, inversati firele de la A8 la A17 si de la A17 la A8 din mufa EH1.
am incercat sa respect culorile asa cum sunt la mufa alarmei.
sper sa fie de ajutor.
Ce alarma imi recomandati pt loganul meu an de fabricatie iulie 2012 ?
O marca care sa pot porni motorul din telecomanda , care sa inchida geamurile atunci cand este armata , sa nu fie nevoie sa se dea fetele de usi jos....
Bugetul ar fi cam in 1400 ron
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: