salut ,
am montat modul inchidere centralizata pni 288 si as vrea sa fac si legaturi pt avarii; (cel albastru) unde leg si pe cablajul masini (fir, conector),si ar mai fi ceva fire, unde vin prinse, legate, mufate pe cablajul masini (conectori, pini, culori ) multumesc anticipat
Montare Alarma Pe Logan
Collapse
X
-
Ai impuls dublu la deschidere JP1 trebuie pus pe OFF,
verifică și JP3 durata puls ON 4s, OFF 0,8s
Leave a comment:
-
@enduroman ai reusit ? pot sa iti pun schema care am folosito eu ..dar probabil ai citit ca la mine la deschidere imi face impulsul prea lung .. si motorasu merge de 2 ori
Leave a comment:
-
Originally posted by danielliviu View PostPinul 87 de la releu nu il legi nicaieri.
Firul de mers inapoi - il legi la plusul firului de la becul de mers inapoi. Firul respectiv il gasesti in tripla, dar si in una din mufele de sub scaunul soferului, langa pragul usii. Nu mai stiu exact care pin este in mufa, dar daca o sa cauti pe tociul asta sigur gasesti, ca s-a mai scris. Sau pe topicul cu pornitul avarie la mers inapoi.
Leave a comment:
-
Pinul 87 de la releu nu il legi nicaieri.
Firul de mers inapoi - il legi la plusul firului de la becul de mers inapoi. Firul respectiv il gasesti in tripla, dar si in una din mufele de sub scaunul soferului, langa pragul usii. Nu mai stiu exact care pin este in mufa, dar daca o sa cauti pe tociul asta sigur gasesti, ca s-a mai scris. Sau pe topicul cu pornitul avariei la mers inapoi.
Leave a comment:
-
maat 679
Originally posted by tclau View Post
Am inteles din schema desenata de colegul tclau ca firul pentru lampa plafoniera nu se mai leaga daca autovehiculul are deja control temporizat al plafonierei, iar firul pentru geam la mine nu am unde sa il trag pentru ca nu am geamuri electrice.Last edited by raducu26; 14 November 2014, 01:40.
Leave a comment:
-
Va salut,
Ieri am primit si eu alarma PNI ov288. Azi-maine incerc sa o montez. Am studiat schema si am ceva fire in plus. Sper sa nu fac ceva prostii !
@needforspeed
Ceva sfaturi 'practice' din experienta ta ?
@D-l LIVIU
Ne puteti ajuta ? Adica: "MURA-n GURA" cu montajul...am mai studiat odata schema alarmei si schema de conectare la UCH, dar nu stiu sa fac analogie EXACTA la toate firele. Precizez ca doresc doar BASIC setup: ALARMA simpla din telecomanda primita in cutie, fara alte complicatii.
Multumesc anticipat.Last edited by enduroman; 23 October 2014, 09:03.
Leave a comment:
-
Da diagrama pe negativ am folosito , legat pink+orange la masa si semnal pe green si purple
Jumperu 4 nu are are nici o influenta vizibila , este pe On .. mutat pe OFF scos de tot afara si nu se vede nici o schimbare desi am facut teste complecte cu usi deschise cu senzor de soc ...
Leave a comment:
-
Eu sunt tare curios ce face al 4-lea jumper, ca nu scrie nimic de el.
In plus, pt inchiderea centralizata sper ca ai folosit diagrama 2.
Leave a comment:
-
schema si manual
Asa am zis si eu ... dar ...
am pus in aici schema complecta si manualul
Leave a comment:
-
Scaneaza daca poti manualul sa il vad si eu. Nu pot sa cred ca alarma nu se poate configura asa cum trebuie.
Leave a comment:
-
nu are nici o optiune sa dau disable .. am incercat si fara jumperi si cu ei pe off se manifesta la fel
In documentatie da 0.8 sec si 3 secunde ca timp de actionare la deschidere .. am incercat amandoua variantele si face la fel
Se poate sa fie din cauza alarmei ..ca are optiunea de a deschide portbagaju pe acelasi buton de dezarmare dar apasat de 2 ori .. eu nu am legat separat portbagaju ..
Leave a comment:
-
Citeste cu atentie manualul alarmei, se poate configura impuls dublu la deschidere ( trebuie dezactivata aceasta optiune).
Sau e din acel switch - nu apare in poza si ce face al patrulea jumper.
Leave a comment:
-
daca ai montat pentru prima data o alarma pe o masina este foarte bine,laso asa
stii vorba aia,,,asa face toate,,
Leave a comment:
-
Am reusit sa o instalez , dar imi da de 2 ori impuls la deschidere ... in rest functioneaza normal ... aveti vreo ideie ce ar putea fi ?
Leave a comment:
Leave a comment: