Montare Alarma Pe Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • tclau
    replied
    1. Update la problema mea: daca decuplez mufa de inchidere centralizata... imi functioneaza inchiderea centralizata originala (butonul din consola centrala). Daca recuplez mufa de la alarma... inchiderea/deschiderea e disponibila numai din alarma (telecomanda, pornire/oprire motor). E clar ca nu am facut bine conexiunile... schema propusa nu e buna!
    2. Sa fie nefunctionarea butonului iKey legata de prima problema?
    Multumesc pentru timpul acordat! Orice parere e binevenita.

    Later Edit:
    In schema http://www.loganclub.ro/forum/attach...5&d=1303572124
    apare NC conectat la NO si nu inteleg de ce... cei 3 pini (NC, NO & comun) nu sunt intotdeauna conectati in felul acesta?
    Last edited by tclau; 22 April 2014, 19:42. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • GFN
    replied
    Eu cand montez alarme ca sa nu pun in scurt firele de la butoanele usilor fata cu spate iar acum mai nou la logan 2 care are 3 fire (usa fata stanga , usa fata dreapta ,usi spate si portbagaj )pe firul alarmei de triger minus pentru usi leg diode cu anodul comun iar catodul pentru fiecare usa ,in felul acesta nu se pune nimic in scurt si nu afecteaza in vre-un fel functionarea uch-ului sau a alarmei.

    Legat de cositorirea firelor, la cate masini am montat alarme si alte imbunatatiri si am cositorit fire nu am avut nici o problema .Problemele apar atunci cand acel fir cositorit este lasat liber si poate sa se miste de la vibratiile masinii ,atunci intradevar se poate rupe de langa lipitura ,daca firul cositorit este prins (legat) de manunchiul sau toronul de cabluri si nu se misca nu are nici o problema sa se rupa.
    La scuter am avut problema asta , am cositorit papucul de firul de masa de la baterie si dupa ceva timp m-am trezit in intuneric ca s-a retezat de la vibratii .
    Alta problema este cu ce s-a decapat pentru lipire ,nu folositi pasta decapanta care in timp poate sa oxideze si sa atace firul de cupru,sacazul(colofoniu) este sfant.

    Leave a comment:


  • Tinuletz
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post
    La Logan II ai pini separati pe BCM pentru usa sofer, usa fata dreapta, usi spate!



    eu nu am avut din fabrica montati conectorii .... decat pe usa soferului ....si nenea de la dacia cand am montat alarma a tras nush de unde (pe dreapta fata si porbagaj) ca atunci cand opresc motorul si am luminile aprinse bipuie ...si bineinteles si pe spate am la fel (montati de mine de la usa fata dreapta respectiv spate ....) deci la mine toate fac la fel indiferent de ce usa deschid ...nu cred ca ar fi vreo problema .....cealalta metoda care ar fi .... ma refer la utilizare

    Leave a comment:


  • tclau
    replied
    Multumesc pentru raspuns... o sa verific in primul rand mufele din uch, dar fiind zile de sarbatoare... ma abtin sa ma avant prea tare...
    ps. Cheia e fara telecomanda, masina fiind varianta de baza, fara dotari.

    Leave a comment:


  • danielliviu
    replied
    Si la prima problema - daca masina are telecomanda originala, aunci usa de la sofer nu le actioneaza si pe restul.
    Cat despre butonul din bord - trebuiesc verificate firele de la buton pana la UCH.

    Leave a comment:


  • tclau
    replied
    Alarma functioneaza, doar ca...
    1. inchiderea centralizata (actionare de la usa sofer sau butonul din consola centrala) nu mai functioneaza (functioneaza numai cu comanda din alarma) - siguranta corespunzatoare e buna.
    2. alarma nu sesizeaza (la armare) daca o usa nu e inchisa (toate usile dechise, capota, portbagaj... nimic, dar daca deblochez si deschid usa cu cheia, in stare armata, alarma reactioneaza)
    3. butonul iKey nu functioneaza de nicio culoare... bateria/acumulatorul din buton are un pic peste 3V (nominal 3V)

    Nota: Problema 2 nu exista... alarma avertizeaza "usa deschisa" dupa cateva secunde de la armare, nu imediat. [scuze]
    Last edited by tclau; 20 April 2014, 18:27. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    La Logan II ai pini separati pe BCM pentru usa sofer, usa fata dreapta, usi spate!

    Leave a comment:


  • Tinuletz
    replied
    Originally posted by tclau View Post
    Multumesc mult pentru comentarii/confirmare/sfaturi!
    @danielliviu releul de "start kill"? Ala nu intentionam (inca) sa-l montez (nu a fost instalat nici la prima alarma - tot un maat... m-am ingrozit ce legaturi a putut face meseriasul, adica nicio picatura de fludor... bine, stiu ca "merge si asa", doar a functionat cca 5 ani fara probleme)

    Inca o intrebare: pinii b30 & b40 din uch ii leg in scurt (asa cum era la prima alarma)? Adica, nu are rost sa "diferentieze" intre usa fata/spate, nu? Dar de ce Dacia a dorit asta?


    nu e neaparat nevoie sa diferentiezi asta ....eu am legat de la usa dreapta fata pe dreapta fata si in spate de la porbagsaj .ca era firul aproape ..... cand am montat alarma la logan acces nu are decat pe partea soferului .....si am pus in reprezentanta pe dreapta fata sdi la porbagaj si pe spate iam pus eu ulterior ca te rup astia la bani ..... asa ca acum la mine la toate usile tiue daca am luminile deschise )

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Alea din poza 0,75mm.

    Nu se intampla nimic chiar si sub 0,5mm. (Asta daca firele sunt din Cu nu fier cuprat cum am mai vazut pe la alarmele de 100 de lei)

    Iar pentru efectuarea lipiturilor exista si ciocan de lipit auto(nu china), sau lecon pe gaz, asta daca nu dispui de o sursa de 220v (de ex. in garaj).

    Pana la urma, fiecare face cum vrea, insa nu trebuie plecat din start ca doar o anumita metoda e mai buna.

    Leave a comment:


  • danielliviu
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post
    Nu se recomanda cositorirea firelor pe cablajul electric auto. Doar conectori.
    .


    Asta e ca la instalatii (sanitare,CT, gaze) unde daca ii pomenesti mesterului de imbinari filetate el o da pe teava indoita la autogen sau cupru ca e mai usor.

    Pana si Dacia recomanda cositorirea, dar noi nu, Batman, batman...
    Si ce sectiune au firele la care recomanda cositorirea?
    Ia vezi din practica ce se intampla cu sectiunile de sub 0.75 - 0.5mm cand le cositoresti.

    Cazuri de fire rupte dupa cositor am intalnit destule cat sa nu recomand aceasta metoda. Nu se rupe imdiat, ci dupa cativa ani.

    Cu o banda izolatoare buna e suficienta si o imbinare mecanica pentru valorile curentului in cazul unei alarme simple.

    Leave a comment:


  • tclau
    replied
    Multumesc danielliviu pentru ajutor... am terminat, functioneaza impecabil. Am folosit conectori (si banda izolatoare, evident). M-am complicat putin, dar mi se pare putin mai... "elegant". Tot respectul pentru cei care monteaza alarme in mod regulat!
    ps. Nu intru in disputa cositor sau mufa... am folosit fludor la boxe acum cativa ani si contactul inca e ok. Pe de alta parte... a fost pana de curent vreo ora... si nu mai terminam astazi...
    pps. Sarbatori fericite! Sa va bucurati de invierea Domnului alaturi de cei dragi!
    ppps. danielliviu, daca ajungi prin zona Targu Mures, dau o bere... sau/si mai multe... Multumesc frumos!
    Last edited by tclau; 19 April 2014, 19:06.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Nu se recomanda cositorirea firelor pe cablajul electric auto. Doar conectori.
    .


    Asta e ca la instalatii (sanitare,CT, gaze) unde daca ii pomenesti mesterului de imbinari filetate el o da pe teava indoita la autogen sau cupru ca e mai usor.

    Pana si Dacia recomanda cositorirea, dar noi nu, Batman, batman...
    Attached Files

    Leave a comment:


  • danielliviu
    replied
    Nu te chinui cu vanis (tub termo), foloseste o banda izolatoare buna si nu ai probleme. Recomandare: cauta banda Nitto.

    Leave a comment:


  • tclau
    replied
    Ma gandeam sa inlocuiesc banda izolatoare cu tub termocontractibil pentru ca mi se pare mai "curat" si sustine legatura... bine, e putin mai complicat, deoarece trebuie sa scot pinii din mufa... ma complic, nu? Sa vad ce mufe gasesc...
    Edit: De fapt nu trebuiesc scosi pinii din mufa... daca indoi cablul... se practica asta sau nu se mai pot aranja frumos firele?

    Multumesc danielliviu (din nou) pentru raspunsul legat de b30 & b40 de la http://www.loganclub.ro/forum/alarmi...t24593p33.html
    Sarbatori fericite tuturor!
    Last edited by tclau; 18 April 2014, 15:47. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • Tinuletz
    replied
    nu iti trebui tub.... pt ca tu teoretic ai doar masa ...si masa cu masa nu se intampla nimic

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google