
distributie logan
Collapse
X
-
La 9 ani vechime, sigur trebuie s-o schimbi !
Nu vrei sa stii costul reparatiei motorului daca se rupe cureaua !
Leave a comment:
-
Schimbatul Curelei De Distributie
Buna ziua! Vreau sa aud opinia voastra in luarea unei decizii.
Detin un Logan 1.4 din 2009 cu 26.000 km rulati, masina fiind cumparata noua. Nu vreau sa intru in detalii in legatura cu kilometrii parcursi, o putem lasa pe alta data.
Vreau sa stiu daca imi recomandati schimbarea curelei de distributie si partile sale aferente? Stiu ca nu e vorba de o uzura mecania si ca are o durata de viata de ~60.000 km, dar a trecut ceva timp de la achizitionarea autoturismului si ma gandesc daca necesita sa o schimb?
Multumesc, o zi buna!
Leave a comment:
-
Originally posted by unicu View PostSalutare tuturor!
In sfarsit a primit si masina mea o distributie noua... La 6 ani si 3 luni si 75.000 km... (Nu trageti in pianist...please!)
La reprezentanta:
- Kit distributie DAYCO (curea + rola) = 349 lei
- colectie accesorii (curea + doua role intinzatoare) = 351 lei
- curea alternator = 81 lei
- manopera = 301 lei
TOTAL = 1 139 lei (cu TVA)
Cureaua de distributie era aceeasi marca (Dayco). Nu se mai vede niciun semn, iar inscrisurile abia se mai zaresc...
Au fost ceva probleme cu cureaua de la alternator care, desi avea acelasi cod, era un pic mai scurta decat cea originala. S-a gasit una de aceeasi lungime, pana la urma...
Nasol... as zice! Mai ales daca vrei sa ti-o cumperi in regim propriu..
Nu au acceptat piese "din afara". Imi cumparasem anul trecut un kit de la Gates pe care il trec la "investitii nerentabile"... ca m-am certat cu "nea mecanicul meu" dupa ce mi-a spart vaporizatorul.Si m-a convins pe deplin de "priceperea" lui!
Inaintea mea a schimbat distributia un senior (70 ani)... la 9 ani! Loganul 1.4 mpi avea 33 000 km.
Am fost surprins ca motorul 1.2 16v are curea separata pentru alternator...
Leave a comment:
-
Originally posted by vali2008 View PostCam scump..mai ales ca distractia nu a inclus si pompa de apa..
Ne jumulesc la reprezentanta de ne rup... Pana si mesterul care mi-a schimbat distributia a recunuscut ca se exagereaza! Dar... nu prea ai ce face... Cica e vorba de garantie...
Originally posted by vali2008 View PostPS: masina mea avea 7 ani, cam 50.000 km, tor ce am dat jos arata impecabil (curea si rola distributie, cursle accesorii) dar nu am vrut sa risc sa le mai las..
Cea de la alternator avea fisuri...
Am constatat cu amaraciunee ca sunt slabe sansele sa mai pui ciorapii nevestei daca se rupe (cum era la vechea Dacie)si sa pleci mai departe... dar nu imposibil!
Una peste alta sunt bucuros ca am schimbat-o sa nu ma trezesc cu alta "bucurie". Vorba romanesca: dai un ban, dar... nu-l mai ai!
Originally posted by prometheus View PostAsa-i cu rasnita de 1.2 , cica politica low-cost cu a treia curea la alternator , in opinia mea nu vad ce costuri de reducere s-au facut pentru ei ca pana la urma trebuie facuta fulie dubla pentru vilborken + 2 curele , se putea foarte lejer pune o singura curea pentru toate accesoriile si sa fie si cu intindere dinamica nu fixa care in opinia mea este o mare mizerie marca Renault.
Cealalta curea de accesorii se prezenta foarte bine...
Leave a comment:
-
Cam scump..mai ales ca distractia nu a inclus si pompa de apa..
Legat de piese "din afara", sigur se poate..eu anul trecut am intrebat dinainte pretul manoperei, am cerut preturi,le poeselor de la ei, apoi le-am spus ca vin cu piesele mele.
Au acceptat chiar si sa merg langa mecanic..nu mai stiu toate preturile, dar kitul de distributie de origine a fost cam 250 ron..iar manopera pana in 200 ron. Iar garantie am de la magazinul de piese, intrucat manopera a fost in service autorizat..
Am mers pe kit distributie de origine si curele accesorii Continental, s-au potrivit toate..de la magazinul de piese ay mers pe seria din certifucat, s-au oferit chiar sa le schimbe daca e necesar..
PS: masina mea avea 7 ani, cam 50.000 km, tor ce am dat jos arata impecabil (curea si rola distributie, cursle accesorii) dar nu am vrut sa risc sa le mai las..
Leave a comment:
-
Asa-i cu rasnita de 1.2 , cica politica low-cost cu a treia curea la alternator , in opinia mea nu vad ce costuri de reducere s-au facut pentru ei ca pana la urma trebuie facuta fulie dubla pentru vilborken + 2 curele , se putea foarte lejer pune o singura curea pentru toate accesoriile si sa fie si cu intindere dinamica nu fixa care in opinia mea este o mare mizerie marca Renault.
Leave a comment:
-
Salutare tuturor!
In sfarsit a primit si masina mea o distributie noua... La 6 ani si 3 luni si 75.000 km... (Nu trageti in pianist...please!)
La reprezentanta:
- Kit distributie DAYCO (curea + rola) = 349 lei
- colectie accesorii (curea + doua role intinzatoare) = 351 lei
- curea alternator = 81 lei
- manopera = 301 lei
TOTAL = 1 139 lei (cu TVA)
Cureaua de distributie era aceeasi marca (Dayco). Nu se mai vede niciun semn, iar inscrisurile abia se mai zaresc...
Au fost ceva probleme cu cureaua de la alternator care, desi avea acelasi cod, era un pic mai scurta decat cea originala. S-a gasit una de aceeasi lungime, pana la urma...
Nasol... as zice! Mai ales daca vrei sa ti-o cumperi in regim propriu..
Nu au acceptat piese "din afara". Imi cumparasem anul trecut un kit de la Gates pe care il trec la "investitii nerentabile"... ca m-am certat cu "nea mecanicul meu" dupa ce mi-a spart vaporizatorul.Si m-a convins pe deplin de "priceperea" lui!
Inaintea mea a schimbat distributia un senior (70 ani)... la 9 ani! Loganul 1.4 mpi avea 33 000 km.
Am fost surprins ca motorul 1.2 16v are curea separata pentru alternator...Last edited by unicu; 22 August 2018, 19:48.
Leave a comment:
-
Originally posted by Catalin S. View PostMultumesc pentru lamuriri!
La Opel aveam pe lant si am mers ceva cu ea fara griji, dar nah, ...
Leave a comment:
-
Originally posted by mr.K View PostAdica numa' al tau e Logan 2, nu?
Logan 2 1.2 16V-nu
Logan 2 0.9 tce-da
Logan 2 1.0 sce-da
Logan 2 1.5 dci-nu
Lumea stie ca au mai si murit. Lanturile, nu masinile.
La Opel aveam pe lant si am mers ceva cu ea fara griji, dar nah, vobim de altceva.
Originally posted by Octavian View PostPoate se trece si la tce pe curea cum a facut-o vw la tsi dupa nenumaratele probleme.
S-a dovedit ca nu e lifetime, am vazut ca sunt cazuri unde pe la 100000 km a inceput distractia si la tce.
Eu atunci ce sa fac ? sa il schimb preventiv sau il las pana ia naiba motoru ??
Deci aiurea
Adica dupa ce iese din garantie, ma mai gandesc. Poate i-o dau lui fii-meu care va face 18 ani peste 3 ani. Sau poate iau alta. De pilda imi place la nebunie modelul nou care o sa apara chipurile in 2019, asta daca o fi pe bune zvonul...
Bine, mai jos este un Sandero care se vinde in draci pe afara, dar in mod normal cred ca si Loganul va arata la fel.Attached Files
Leave a comment:
-
Poate se trece si la tce pe curea cum a facut-o vw la tsi dupa nenumaratele probleme.
S-a dovedit ca nu e lifetime, am vazut ca sunt cazuri unde pe la 100000 km a inceput distractia si la tce.
Eu atunci ce sa fac ? sa il schimb preventiv sau il las pana ia naiba motoru ??
Deci aiurea
Leave a comment:
-
Adica numa' al tau e Logan 2, nu?
Este adevarat ca Logan II are distributia pe lant?
Logan 2 0.9 tce-da
Logan 2 1.0 sce-da
Logan 2 1.5 dci-nu
La dealer mi-au spus ca sa stau linistit ca masinile pe lant nu au moarte.
Leave a comment:
-
1.0 SCe are distrinutia pe lant.
Ramane de vazut daca nu are moarte, vezi cazurile aparute la 0.9 TCe cu bataia lantului de distributie.
Leave a comment:
Leave a comment: