distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sorin1983
    replied
    pentru 3-4 sute de lei nu merita sa vezi ce se intampla daca n-o schimbi

    Leave a comment:


  • leutzul
    replied
    La 9 ani vechime, sigur trebuie s-o schimbi !
    Nu vrei sa stii costul reparatiei motorului daca se rupe cureaua !

    Leave a comment:


  • XtryX
    replied
    Schimbatul Curelei De Distributie

    Buna ziua! Vreau sa aud opinia voastra in luarea unei decizii.
    Detin un Logan 1.4 din 2009 cu 26.000 km rulati, masina fiind cumparata noua. Nu vreau sa intru in detalii in legatura cu kilometrii parcursi, o putem lasa pe alta data.
    Vreau sa stiu daca imi recomandati schimbarea curelei de distributie si partile sale aferente? Stiu ca nu e vorba de o uzura mecania si ca are o durata de viata de ~60.000 km, dar a trecut ceva timp de la achizitionarea autoturismului si ma gandesc daca necesita sa o schimb?
    Multumesc, o zi buna!

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    @aris86, ai avut piesele tale sau de la ei?

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Originally posted by unicu View Post
    Salutare tuturor!

    In sfarsit a primit si masina mea o distributie noua... La 6 ani si 3 luni si 75.000 km... (Nu trageti in pianist...please!)
    La reprezentanta:
    - Kit distributie DAYCO (curea + rola) = 349 lei
    - colectie accesorii (curea + doua role intinzatoare) = 351 lei
    - curea alternator = 81 lei
    - manopera = 301 lei
    TOTAL = 1 139 lei (cu TVA)
    Cureaua de distributie era aceeasi marca (Dayco). Nu se mai vede niciun semn, iar inscrisurile abia se mai zaresc...
    Au fost ceva probleme cu cureaua de la alternator care, desi avea acelasi cod, era un pic mai scurta decat cea originala. S-a gasit una de aceeasi lungime, pana la urma...
    Nasol... as zice! Mai ales daca vrei sa ti-o cumperi in regim propriu..
    Nu au acceptat piese "din afara". Imi cumparasem anul trecut un kit de la Gates pe care il trec la "investitii nerentabile"... ca m-am certat cu "nea mecanicul meu" dupa ce mi-a spart vaporizatorul. Si m-a convins pe deplin de "priceperea" lui!
    Inaintea mea a schimbat distributia un senior (70 ani)... la 9 ani! Loganul 1.4 mpi avea 33 000 km.
    Am fost surprins ca motorul 1.2 16v are curea separata pentru alternator...
    Anul trecut, in reprezentanta am schimbat kit distributie, kit accesorii si curea plus manopera schimbat antigel la 850 de lei. Cam scumpa distractia la tine.

    Leave a comment:


  • unicu
    replied
    Originally posted by vali2008 View Post
    Cam scump..mai ales ca distractia nu a inclus si pompa de apa..
    Mi-e si jena sa va spun ca am "beneficiat" (conform zicerii domnului inginer) de o reducere de 20%...
    Ne jumulesc la reprezentanta de ne rup... Pana si mesterul care mi-a schimbat distributia a recunuscut ca se exagereaza! Dar... nu prea ai ce face... Cica e vorba de garantie...
    Originally posted by vali2008 View Post
    PS: masina mea avea 7 ani, cam 50.000 km, tor ce am dat jos arata impecabil (curea si rola distributie, cursle accesorii) dar nu am vrut sa risc sa le mai las..
    Nici cureaua mea de distributie nu arata rau... Dupa aspect cred ca mergea lejer cel putin pana in iarna, dar este clar ca intra in discutie si numarul de km.
    Cea de la alternator avea fisuri...
    Am constatat cu amaraciunee ca sunt slabe sansele sa mai pui ciorapii nevestei daca se rupe (cum era la vechea Dacie)si sa pleci mai departe... dar nu imposibil!
    Una peste alta sunt bucuros ca am schimbat-o sa nu ma trezesc cu alta "bucurie". Vorba romanesca: dai un ban, dar... nu-l mai ai!

    Originally posted by prometheus View Post
    Asa-i cu rasnita de 1.2 , cica politica low-cost cu a treia curea la alternator , in opinia mea nu vad ce costuri de reducere s-au facut pentru ei ca pana la urma trebuie facuta fulie dubla pentru vilborken + 2 curele , se putea foarte lejer pune o singura curea pentru toate accesoriile si sa fie si cu intindere dinamica nu fixa care in opinia mea este o mare mizerie marca Renault.
    Pana la urma, cum ii spunea si amicului vali2008, in tot raul e si un bine... Cureaua de la alternator arata destul de nasol... Daca am avea nenorocul sa se rupa chiar se poate improviza, desi e destul de dificil pentru ca vine pusa pe fulia mare. Dar fiind in partea de jos, cred ca nu e imposibil, pentru ca accesul e simplu: trebuie desfacuta doar o mica portiune din carenaj.
    Cealalta curea de accesorii se prezenta foarte bine...
    Last edited by unicu; 23 August 2018, 23:09. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • vali2008
    replied
    Cam scump..mai ales ca distractia nu a inclus si pompa de apa..
    Legat de piese "din afara", sigur se poate..eu anul trecut am intrebat dinainte pretul manoperei, am cerut preturi,le poeselor de la ei, apoi le-am spus ca vin cu piesele mele.
    Au acceptat chiar si sa merg langa mecanic..nu mai stiu toate preturile, dar kitul de distributie de origine a fost cam 250 ron..iar manopera pana in 200 ron. Iar garantie am de la magazinul de piese, intrucat manopera a fost in service autorizat..
    Am mers pe kit distributie de origine si curele accesorii Continental, s-au potrivit toate..de la magazinul de piese ay mers pe seria din certifucat, s-au oferit chiar sa le schimbe daca e necesar..
    PS: masina mea avea 7 ani, cam 50.000 km, tor ce am dat jos arata impecabil (curea si rola distributie, cursle accesorii) dar nu am vrut sa risc sa le mai las..

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Asa-i cu rasnita de 1.2 , cica politica low-cost cu a treia curea la alternator , in opinia mea nu vad ce costuri de reducere s-au facut pentru ei ca pana la urma trebuie facuta fulie dubla pentru vilborken + 2 curele , se putea foarte lejer pune o singura curea pentru toate accesoriile si sa fie si cu intindere dinamica nu fixa care in opinia mea este o mare mizerie marca Renault.

    Leave a comment:


  • unicu
    replied
    Salutare tuturor!

    In sfarsit a primit si masina mea o distributie noua... La 6 ani si 3 luni si 75.000 km... (Nu trageti in pianist...please!)
    La reprezentanta:
    - Kit distributie DAYCO (curea + rola) = 349 lei
    - colectie accesorii (curea + doua role intinzatoare) = 351 lei
    - curea alternator = 81 lei
    - manopera = 301 lei
    TOTAL = 1 139 lei (cu TVA)
    Cureaua de distributie era aceeasi marca (Dayco). Nu se mai vede niciun semn, iar inscrisurile abia se mai zaresc...
    Au fost ceva probleme cu cureaua de la alternator care, desi avea acelasi cod, era un pic mai scurta decat cea originala. S-a gasit una de aceeasi lungime, pana la urma...
    Nasol... as zice! Mai ales daca vrei sa ti-o cumperi in regim propriu..
    Nu au acceptat piese "din afara". Imi cumparasem anul trecut un kit de la Gates pe care il trec la "investitii nerentabile"... ca m-am certat cu "nea mecanicul meu" dupa ce mi-a spart vaporizatorul. Si m-a convins pe deplin de "priceperea" lui!
    Inaintea mea a schimbat distributia un senior (70 ani)... la 9 ani! Loganul 1.4 mpi avea 33 000 km.
    Am fost surprins ca motorul 1.2 16v are curea separata pentru alternator...
    Attached Files
    Last edited by unicu; 22 August 2018, 19:48.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Originally posted by Catalin S. View Post
    Multumesc pentru lamuriri!
    La Opel aveam pe lant si am mers ceva cu ea fara griji, dar nah, ...
    Am avut Skoda 120 GLS fabricata in 1978 cu lantul "de origine" sau "din fabrica" daca preferi. In 2004 am vandut-o ca "piese de schimb", dar nah, vorbim despre altceva. Avea vreo 400.000 de km.

    Leave a comment:


  • Catalin S.
    replied
    Originally posted by mr.K View Post
    Adica numa' al tau e Logan 2, nu?

    Logan 2 1.2 16V-nu
    Logan 2 0.9 tce-da
    Logan 2 1.0 sce-da
    Logan 2 1.5 dci-nu

    Lumea stie ca au mai si murit. Lanturile, nu masinile.
    Multumesc pentru lamuriri!
    La Opel aveam pe lant si am mers ceva cu ea fara griji, dar nah, vobim de altceva.

    Originally posted by Octavian View Post
    Poate se trece si la tce pe curea cum a facut-o vw la tsi dupa nenumaratele probleme.

    S-a dovedit ca nu e lifetime, am vazut ca sunt cazuri unde pe la 100000 km a inceput distractia si la tce.
    Eu atunci ce sa fac ? sa il schimb preventiv sau il las pana ia naiba motoru ??
    Deci aiurea
    Pana la 100.000 km sper sa n-o mai am...

    Adica dupa ce iese din garantie, ma mai gandesc. Poate i-o dau lui fii-meu care va face 18 ani peste 3 ani. Sau poate iau alta. De pilda imi place la nebunie modelul nou care o sa apara chipurile in 2019, asta daca o fi pe bune zvonul...

    Bine, mai jos este un Sandero care se vinde in draci pe afara, dar in mod normal cred ca si Loganul va arata la fel.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Octavian
    replied
    Poate se trece si la tce pe curea cum a facut-o vw la tsi dupa nenumaratele probleme.

    S-a dovedit ca nu e lifetime, am vazut ca sunt cazuri unde pe la 100000 km a inceput distractia si la tce.
    Eu atunci ce sa fac ? sa il schimb preventiv sau il las pana ia naiba motoru ??
    Deci aiurea

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Adica numa' al tau e Logan 2, nu?
    Este adevarat ca Logan II are distributia pe lant?
    Logan 2 1.2 16V-nu
    Logan 2 0.9 tce-da
    Logan 2 1.0 sce-da
    Logan 2 1.5 dci-nu
    La dealer mi-au spus ca sa stau linistit ca masinile pe lant nu au moarte.
    Lumea stie ca au mai si murit. Lanturile, nu masinile.

    Leave a comment:


  • Catalin S.
    replied
    Multumesc, robbie_ro!

    Leave a comment:


  • robbie_ro
    replied
    1.0 SCe are distrinutia pe lant.
    Ramane de vazut daca nu are moarte, vezi cazurile aparute la 0.9 TCe cu bataia lantului de distributie.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google