distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Archangel80
    replied
    Originally posted by mr.K View Post
    Daca vrei garantie, service-ul trebuie sa fie autorizat de catre producatorul masinii.
    Se vede ca iti place sa vorbesti fara sa te documentezi si mai ales din auzite.
    Ca tot iti place tie engleza, here are some facts: 1. in 2011 am luat caricatura de masina la care voi bagati uleiuri de formula 1...lol. 2. In 2013 si 2014 am facut reviziile la serviceul din Constanta. E un ditamai seviceul. Reprezentanta Dacia din Cta se uita cu jind la cate masini le trec pragul. Contracte cu spitalul judeateN pt ambulante, pt smurd etc. 3. In martie, aprilie si mai 2015 schelalaia electromotorul. Am scris despre prbl si aici pe forum. M-am dus la reprezentanta Apan cosbuc. Au identificat prbl si au trimis la Dacia situatia. Am fost sunat ca ultimele 2 revizie au fost facute la acest service si sa le trimit o copie ca sunt avizati rar. Am vb vreo 2 zile cu cei de Cta si mi-au trimis hartia. 4. Dupa 2 saptamani m-au sunat cei de la Apan zicandu-mi ca ma asteapta sa imi schimbe electromotorul si contactul. Pă garantie....cum zic bucurestenii.
    Last edited by Archangel80; 6 July 2017, 12:18.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Eu nu stramb din nas, omul face treaba, nu sandramaua in care bagi masina pentru asta.
    Eu n-am gasit un mecanic scolit in Franta, de aia am dus masina la reprezentanta, plus pretul mic la manopera ofertat de reprezentanta.

    Leave a comment:


  • Cherubino
    replied
    Originally posted by Cherubino View Post
    Mâine sunt programat și eu la schimbarea distribuției la al meu 1,4MPI. După operațiune o să revin cu detalii.
    N-am avut vreme de mesaje, asa ca revin acum, dupa cum am promis.
    Asadar, am schimbat kitul de distributie (complet) si placutele de frana. Total 750 lei.
    Acuma stiu ca unii colegi de forum vor stramba din nas citind propozitia de fata, dar eu am facut lucrarea la un mecanic particular (adica in sopron, cu alte cuvinte). Mecanicul despre care vorbesc a fost scolit in Franta, la sediul Renault, a lucrat multi ani in reprezentanta si "si-a bagat picioarele" in reprezentanta in momentul in care acolo au inceput sa fie montate piese "de origine China" (de fapt respectivului service i s-a si retras intre timp acreditarea de reprezentanta). Asa se face ca in prezent omul lucreaza pe cont propriu si are o multime de clienti loganisti (si nu numai) extrem de multumiti de lucrarile executate (eu pentru schimbarea distributiei a trebuit sa ma programez cu cateva zile inainte iar in ziua in care s-a executat lucrarea, cand m-am dus sa iau masina, erau vreo 3 Loganuri si un Renault Clio acolo care-si asteptau randul la diverse reparatii). In "sopronul" respectivului mecanic se monteaza exclusiv piesele, lichidele si accesoriile de origine recomandate de producator, iar cine vrea sa i se monteze pe masina porcarii este invitat politicos sa-si caute alt mecanic.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Chiar daca o sa-mi iau masina noua. Legea iti permite sa mergi oriunde daca serviceul e autorizat RAR.
    Daca vrei garantie, service-ul trebuie sa fie autorizat de catre producatorul masinii.
    Ce treaba are RAR-ul? Implicit, orice service, pentru a functiona legal, are nevoie de autorizatie RAR. Daca nu o are, inseamna ca e cam totuna daca ai reparat masina in spatele blocului, ori la un service fara autorizatie RAR, din punct de vedere legal.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Legea iti permite sa mergi oriunde daca serviceul e autorizat RAR.
    Da, dar garantie la piesele de origine dacia, primesti doar daca sunt montate intr-un service agreat de producatorul masinii.
    Repet solutia de compromis; piese de origine cumparate on line de la un sait de incredere si montaj in reprezentantele Dacia.
    Eu asa am procedat in multe cazuri.

    Leave a comment:


  • Archangel80
    replied
    Pana la urma am schimbat distributia complet, cu pompa apa si antigel plus schimb ulei, filtre inclusiv filtru de benzina si polen la Constanta. Totul m-a ajuns 1540 lei.
    La reprezentanta cand am fost miercuri mi-au cerut 2300 lei. Am vrut totusi la reprezentana. Insa cand am vazut ca au schimbat un pic pretul le-am multumit si le-am urat o zi buna. Cu restul de bani mi-am platit o cazare de 3 nopti plus combustibilul folosit. Si mi-au mai ramas bani de sezlong.....
    PS: O alta chestie ce m-a determinat sa plec de la reprezenta a fost discutia dintre un client si tipul de la ghiseu. Ii vindeau un stop de ceata pt Logan cu 290 lei fara manopera. Clientul il intreaba pe ala: "sincer acum, tie nu ti se pare mult? Tu ai da banii astia?". Ala nu mai zicea nimic. Nu stiu daca a acceptat. Eu mi-am schimbat stopul de ceata, tot Valeo ca cel de fabrica, cu 120 lei inclusiv manopera. Cred ca reprezentanta nu va mai exista pt mine. Chiar daca o sa-mi iau masina noua. Legea iti permite sa mergi oriunde daca serviceul e autorizat RAR.
    Last edited by Archangel80; 6 July 2017, 07:10.

    Leave a comment:


  • Cherubino
    replied
    Mâine sunt programat și eu la schimbarea distribuției la al meu 1,4MPI. După operațiune o să revin cu detalii.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Originally posted by Archangel80 View Post
    Salutare.
    E timpul sa schimb si eu distributia.
    Pana acum am doua oferte. Reprezentanta 2200 lei. Un service Constanta 1600 lei. Mai astept de la un service din Galati oferta.
    Pretul include kitul distributie, pompa apa, curea transmisie, rola ghidare transmisie, antigel si apa distilata, ulei Castrol, filtre ulei si aer, filtru benzina, filtru habitaclu si bineinteles manopera. Manopera e rupere. La reprezentanta e vreo 700 lei iar la service Cta 500 lei.
    Ce parere aveti? Mi se pare mult dar nu am incotro.

    PS: Rola ghidare curea accesorii costa cat kitul de distributie. WTF.
    Am schimbat eu recent la K4M.
    Piese luate de pe piesenet, parca fo' 720; kit distributie, accesorii, pompa apa, antigel.

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    pai cam astsea sunt preturile si eu am dat app 1300 de lei numai pt distributie (completa) la 1.4, la reprezentanta, acu vreo 1 luna

    Leave a comment:


  • Archangel80
    replied
    Salutare.
    E timpul sa schimb si eu distributia.
    Pana acum am doua oferte. Reprezentanta 2200 lei. Un service Constanta 1600 lei. Mai astept de la un service din Galati oferta.
    Pretul include kitul distributie, pompa apa, curea transmisie, rola ghidare transmisie, antigel si apa distilata, ulei Castrol, filtre ulei si aer, filtru benzina, filtru habitaclu si bineinteles manopera. Manopera e rupere. La reprezentanta e vreo 700 lei iar la service Cta 500 lei.
    Ce parere aveti? Mi se pare mult dar nu am incotro.

    PS: Rola ghidare curea accesorii costa cat kitul de distributie. WTF.
    Last edited by Archangel80; 26 June 2017, 11:47.

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    Cureaua de accesorii, spre deosebire de cea de distributie este altfel construita, ea frecvent patineaza, frecvent are oscilatii mai ample, este mai supusa intemperiilor (de regula nu este acoperita cu capac de protectie etc. Este de dimensiuni mai mici (si ca grosime/latime). Prin urmare, are frecari mai mari pe suprafata data. Deci da, prezinta o uzura mai mare. Dar si un risc mai mic in cazul ruperii ei. De asta este si mai ieftina. Daca se largeste/deterioreaza in timp, nu are influenta asupra functionarii motorului. Pe cand cea de distributie...poate chiar distruge motorul. De asta este facuta mai de calitate (si implicit mai scumpa)

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    In general, da.

    Leave a comment:


  • abc
    replied
    Cureaua de accesorii se uzeaza putin mai repede decat cea de distributie? 1. Adevarat 2. Fals 3. Posibil, dar nu intotdeauna.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    "Corect" trebuia inlocuita dupa ce se rupea ...ce naiba

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Originally posted by laur @ View Post
    Tocmai ce am schimbat si eu cureaua +rola (erau cele din fabrica)dupa 7 ani si jumatate si doar 55 000 km. Sunt multe persoane care schimba cureaua dupa 4 ani ,desi au km putini cu masina. Am intors cureaua pe toate partile si am indoit-o , nu prezenta nici urma de imbatranire. [...]
    Ai aruncat banii degeaba. Cureaua aia mai mergea cel putin inca pe atat. Te-ai grabit...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google