distributie logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IancuMIC
    replied
    E cel putin 130 de lei, la care mai adaugi inca fo' 60 de lei antigel+apa, manopera cel putin 100, te cam duci usor peste 300.
    Asta asa pentru linistea dumitale; pompa pe care o ai nu e chiar bobarca; acum daca nu ai incredere in pompa aia, sigur poti sa o inlocuiesti, dar eu nu m-as pripi.

    Leave a comment:


  • marcoos
    replied
    Pompa de apa e Dolz.... Am citit intre timp multe pareri proaste despre aceasta marca. Ma gandesc ca pt 100 de lei cat costa o pompa Ruville (despre care am citit ca sunt ok) nu ar fi rau sa o schimb si pe-aia.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Kit distributie, kit accesorii, mai putin pompa de apa; recomandarea mea. Evident, toate de origine, achizitionate de d.ta.
    Nu uita sa ceri verificarea fuliei motor (de la arbore) si a simeringului distributie; e posibil sa ai o surpriza. Sau poate, nu.
    Last edited by IancuMIC; 19 June 2017, 14:44.

    Leave a comment:


  • marcoos
    replied
    Schimb Distribuția La 5 Ani. Mai Recomandați Si Alte Inlocuiri?

    Va salut! In urma cu exact 5 ani am schimbat distribuția la mașină. La vremea respectivă am pus un kit format din rolă Koyo + curea Conti. De asemenea am schimbat si cureaua de accesorii și pompa de apa. Bineînțeles, toate acestea le voi schimba din nou, chiar daca au doar 40.000 km; Au trecut 5 ani si nu vreau sa-mi forțez norocul. Intrebarea mea la voi este dacă în afară de acestea mai e cazul sa fac si alte inlocuiri. Vreo rolă sau altă componentă care necesită schimbarea la un anumit interval. Mașina are 115.000 km, revizii ținute la zi. Logan Laureate, 1,4, AC, servo, abs, instalație gpl din fabrica. Vă mulțumesc pentru eventualele recomandări!
    Last edited by marcoos; 19 June 2017, 14:16.

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    vreo 2 ani jumate si 20-23 de mii de km. prima data s-au rupt ambele prinderi, remarcasem un zdranganit metalic la relantii, si le-au sudat in argon, la vremea aia mecanizul mi-a zis ca nu mai are moarte sudura asta. (atunci am platit 50 de lei pt ambele suduri)

    acu s-a rupt saptamana trecuta cred, in drum spre serviciu am auzit deodata un zgomot ciudat, ca si cum s-ar fi rupt ceva de prin interior, dar am zis ca o fi fost vreo pietricica care a sarit. in mers nu s-a simtit mare lucru, doar am remarcat ceva ciudat la motor prin acceleratii, suna mai "metalic" asa, dar numai la mers prin oras. la 120-130 nu se auzea nimic aiurea. acu au sudat din nou, sa vedem cat tine, le-am zis sa-mi dea si cu un spray cu zinc pe sudura, sa nu mai rugineasca. din cate am vazut, e cam prost facut piciorusul ala de prindere, nu cred ca mai rezista la inca o ruptura, pt ca acum , cand s-a rupt a doua oara, s-a mai rupt si o mica bucatica din el, data viitoare s-ar putea sa nu mai ajunga pana la esapament. solutie nu exista , ca am intrebat, decat schimbat tot traseul de evacuare cu tot cu catalizator

    dupa aprox 400 de km parcursi de ieri pana azi, pot spune in mod sigur ca se simte o diferenta notabila cu noua distributie si cu esapamentul prins tapan. masina e semnificativ mai silentioasa, toarce iar f frumos si uleiul nu pare sa dea nici un semn de oboseala. pana la urma se pare ca pretul un pic mai piperat a meritat
    Last edited by cristi....; 20 May 2017, 18:29. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • bogdan_1984
    replied
    Originally posted by cristi.... View Post
    sudarea prinderii esapamentului de langa catalizator (s-a rupt a 2-a ora).
    dupa cat timp/km s-a rupt a doua oara?

    Leave a comment:


  • sorin1983
    replied
    315 lei pompa de apa... cam scumpa
    discount-urile sunt doar praf in ochi la preturile pe care le au piesele

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    ....................
    Attached Files

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    facut astazi distributia la logan.

    pe langa obisnuita distributie a mai fost nevoie si de schimbarea semeringului si de sudarea prinderii esapamentului de langa catalizator (s-a rupt a 2-a ora).

    pe scurt avem asa: 1416. 19 lei la prima strigare (mi-au bagat pe gat un bidon de 4 l de dacia oil , fara sa fi cerut eu asa ceva, noroc ca m-am uitat acasa peste factura) -132.15 lei (dupa remedierea erorii) = 1284.04 roni

    zgomotul pe care eu l-am considerat ca fiind provocat de degradarea uleiului era de fapt de la esapament. acu e ok, dupa ce a fost prins cum trebuie

    drumuri bune!
    Attached Files
    Last edited by cristi....; 19 May 2017, 17:20.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Oricum pe timp de iarna , ger, cureaua in mod sigur ajunge pe la vreo -11 gr. C. cu toate capacele de protectie si asta cred ca-i afecteaza mult din elasticitate.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Nu stiu cat de relevant e experimentul cu introducerea curelei de distributie in congelator.
    In primul rand, in congelator, cureaua e direct expusa (banuiesc ca nu ai bagat-o intr-o punga sau altceva), pe cand, pusa in opera pe masina, ea este destul de ferita.
    Ca o comparatie, daca vrei, e cam aceasi treaba cu cismeaua din curte care pe timp extrem de iarna, e invelita in plastice sa nu inghete. Deci e vorba de expunere directa si indirecta, diferentele pot fi destul de mari in ceea ce priveste deteriorarea, respectiv actiunea de inghet-dezghet.
    Personal, nu cred ca, cureau de distributie ingheata pe masina (in adevaratul sens al cuvantului), poate doar daca esti surprins de viscol, undeva pe E85 in zona Buzaualui si esti nevoit sa-ti abandonezi masina.
    Sau...daca are condens pe ea, lucru putin probabil.

    Imagineaza-ti ca o curea inghetata (congelator style) bocna devine casanta, practic isi pierde elasticitatea iar momentul in care o pui in miscare prin pornirea motorului, garantat ar ceda...ceea ce in practica nu se intampla.

    Leave a comment:


  • vali2008
    replied
    E bine de incercat faza cu congelatorul. Dar nu se merita sa joci ruleta ruseasca cu distributia masinii..
    PS: scuze, roata data jos a fost dreapta fata..si da, i-a pus soricei de plastic inapoi dupa ce le-a taiat pe cele vechi la demontatul rotii.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Si la mine cureaua de distributie - cea veche arata foarte bine dar asta este si ideea, am auzit din diverse surse inclusiv de pe acest forum ca este bine sa o schimbi in starea asta , ca n-ai vrea sa o gasesti facuta franjuri , atunci poti sa spui ca ti-a trecut "glontul" pe langa tine.

    Eu am avut curiozitatea sa introduc cureaua de distributie veche in congelator pret de o noapte(temp. de -15-20 gr. C.) ! Horror ! a doua zi dimineata era tare ca lemnul , abia daca o mai puteam flexa , va dati seama la ce conditii este supusa aceasta curea(impreuna cu rola de intindere) timp de 4-5 ierni cumplite ? mai ales sa ai si rulaj mare !
    Last edited by prometheus; 11 May 2017, 22:22.

    Leave a comment:


  • vali2008
    replied
    Salutare!
    Am schimbat si eu distributia la motor 1.2 16V: ca si ani, cred ca merg spre record, 7 ANI , iar ca si km..35.000 Km .
    Cureaua veche este in stare foarte buna, mie mi se pare totusi ca parca tindea sa se intareasca (senzatie de plastifiere).
    Am lasat-o atat timp pentru ca imi cunosc prea bine stilul de mers si eram sigur ca mai merge, dar de acum riscurile erau cam mari.
    Am schimbat si curelele de la accesorii (doar curelele), cea de la alternator e singura care prezenta cute la strangere.
    Am cumparat kitul de distributie (cel de origine) de la un magazin de piese specializat (sunt clientul lor vechi), iar pentru curelele de la kitul de accesorii am ales Contitech.
    Manopera a fost efectuata in reprezentanta, am cerut si obtinut acord sa stau langa masina, dar am mers langa masina doar la demontare si la montaj, mecanicul mi-a aratat si explicat cu lux de amanunte ce e acolo si cum a montat (desigur, am fost si eu atent de la inceput cu el).
    A verificat cu atentie si rolele de la accesorii si se prezentau impecabil, la fel si pompa de apa. A avut rabdare sa-mi raspunda la absolut toate intrebarile (desigur, stranse de pe forum).
    Acasa am constatat ca mi-a pus pana si soricei noi la capacul de la roata ce a fost data jos (stanga fata), ceea ce ma face sa cred ca si-a dat omul silinta.
    Costuri : piesele aprox 310 Ron (kit distributie 245+ o curea 24 si una 38 Ron), iar manopera 180 Ron (cu factura, desigur).

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Cel mai probabil cureaua va tine cat esti in garantie gen un 15.20K si dupa...pe ei nu-i mai intereseaza , esti bun de plata tu.

    Oricum si cu garantia aia..faci ceva.....pe gard!! daca se rupe cureaua si ai supape indoite fii sigur ca nu o sa-ti mai faca motorul ca inainte , ti-l carpeste ca sa scape de tine si la revedere.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google