Bujii Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • madi
    replied
    @matache2000 au inceput sa se crape izolatia dupa ce ai umblat la chiuloasa?

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Poti sa pui si mama bujiilor, e ff probabil sati faca la fel...dealtfel chiar tu ai zis ca tia facut cu 2 seturi...

    Vezi ca pe siteuri la bujii -chiar ngk- e data explicatia la fenomenul tau...si treaba vinw frecvent de la fise, nu fac contact in cap cu conectorul...sau nu etanseaza pe langa, din cauza protectiei siliconice imbatranite

    la fel cu unsoarea, poti pune si mama ei...nu are dea face...
    Eu folosesc vaselina dielectrica Beru (zkf01 parca)

    Leave a comment:


  • matache2000
    replied
    Bujii am comandat NGK dar cu fisele stau in dubiu pentru ca arata bine ,se poate sa fie de la lipsa vaselinei dielectrica ca am citit ca ar putea sa fie aceasta o cauza.
    Si daca stiti unde as putea sa gasesc aceasta vasilina?

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Chestia sta in felul urmator:
    -daca izolatorul ( asa se numeste ceramica) e spart in partea care sta in motor, atunci ai detonatii...cauze pt detonatii pot fi multe

    -daca izolatorul e fisurat/spart pe partea care e afara, cum e cazul tau, este de la fise, nu izoleaza perfect si scapa pe langa......am patito asa si eu cu un set de ngk

    Deci as zice sa incerci cu alt set de fise....si alte bujii evident nu cele crapate

    Leave a comment:


  • matache2000
    replied
    Am o problema ciudata si poate ma ajutati sa o elucidez ,acum 2 luni am schimbat bujiile cu 2 electrozi Renault cu unele cu 3 electrozi tot Renault cam la 2 saptamani incepe si intrerupe masina la accelerare mai puternica ,dupa o scurta inspectie gasesc o bujie cu ceramica fisurata si caut bujiile vechi cu 2 electrozi sa montez una pentru a putea sa merg cu masina mai departe dar observ ca si in cele vechi aveam una crapata dar in partea de sus(nu dadea rateuri).
    Cumpar alt set Eyquem cu 1 electrod ,le montez totul OK pana astazi cand incepe iar sa intrerupa ,ma duc direct la bujii le desfac pe rand si gasesc la nr 2 una cu ceramica putin maronie la baza si o schimb , plec mai departe si dupa 100m incepe iar sa intrerupa rau se aprinde martorul in bord ,opresc iar sa verific si acum era la nr1 ceramica fisurata de sus pana jos .
    Care ar putea sa fie cauza de la 3 seturi sa crapat izolatia ?

    Leave a comment:


  • Gamezcdr
    replied
    Am uitat sa spun ca am 40.000 de km cu cele din fabrica. Ma mira ca recomanda un interval asa mare de schimb.

    Leave a comment:


  • stolniceanulucian
    replied
    Da. Daca masina inca merge nu inseamna ca merge optim.
    Bujiile sunt destul de ieftine si nu merita sa risti alte probleme neschimbandu-le la timp.

    Leave a comment:


  • Gamezcdr
    replied
    La Logan 1.6 din 2009 vad ca producatorul recomanda schimbarea la 60.000 km, masina merge bine are rost sa le schimb ?

    Leave a comment:


  • bogdan_1984
    replied
    acum 14 luni si sa zic cel mult 20.000 km am schimbat bujiile. am montat bujiile originale cu un electrod, pentru 16 valve. de cand le-am montat la pornirea la rece se balbaia. pornea, dar nu imi placea cum. am inlocuit bujiile cu cele cu doi electrozi, tot de origine. acum pornirea la rece este perfecta.

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Originally posted by einstein1984 View Post
    Nu stiu de ce ar recomanda asta, ai 5 kOhmi de rezistenta pe fisa + rezistenta antiparazitaj in bujie si incerci sa reduci rezistenta de contact intre bujie si fisa/bobina? Plus ca risti sa ai curenti de fuga mai apoi pe izolatorul bujiei spre chiulasa daca o manjesti de carmazul ala...
    Mai bine dielectrica ca SA NU INTRE UMEZEALA acolo si ai scapat de grija, nu am auzit de bujii cu conectorul superior erodat de arcul electric sau cu piesa conjugata afectata similar.
    De rateuri de la apa din putul bujiei insa da!

    Bine, asa fac cei de la citroen, pun in capatul terminalelor si pun si pe filetul bujiei (antiblocaj).....nu stiu cat au ei rezistenta la bujii, iar fise nu au ( bobine creion)
    Treaba asta o fac inclusiv cei de la divizia sport, sunt ff meticulosi cu treaba asta


    La logan eu am dielectrica, cum recomanda producatorul.....desi eu nu am 5kohm pe fisa ( am maxim 1-1.5 kohm/fisa) iar bujiile au cam tot 1Kohm ( spre deosebire de standard cu 5-12 kohm)- asa se impaca cel mai bine cu stilul meu/carburant folosit...etc

    Eu am folosit inclusiv la terminalele de la bobina, am avut experiente cu scapari pe acolo pe care le-am depistat usor....in general daca fura current, poti depista usor

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google