Montare Sistem De Aer Conditionat Pe Logan De La Dezmembrari

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    e ceva mai complicat ca e mai inghesuiala...
    aurelian inca asteptam lista cu piesele care ne trebuie ca sa putem merge cei interesati sa culegem piesele; cu montatul promit sa vin la tine
    "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

    Comment


    • #32
      nu nu este mai complicat, este mai inghesuit dar cum au unele modele trebuie sa mearga si la tine, am mai spus la cateva persoane care au ambiance dar mpi trebuie sa aiba si directie asistata alfel este mai greu , aceasta este lista cu piese:
      -vaporizator - 100 ron
      -compresor 350
      -conducte 150 bucata sunt 4
      -radiator AC 200
      -radiator racire 200
      -GMV 150-200
      -suport mare anexe 100-150
      -suport mic 20
      -role ghidaj si intinzator 100
      --intinzator curea 70-100
      -climatizare cu ac 140
      -curea anexe 45
      -relee si suportii releelor cum se descurca fiecare,
      -eu am platit puti pe piese avind un amic in service si mi-a dat o parte din piese ,dar aceste sunt preturile practicate pe la dezmembrari sau chiar mai ieftine

      Puteti procura toate piesele doar de la o masina sa o descompletati voi si poate iesiti mai ieftin , era in bucuresti o persoana care dadea tot sistemul de aer cu 300 euro fara cateva componente ,am dat nr de tel la cineva dar nu stiu ce a facut
      Last edited by aurelian68; 11 June 2009, 14:08. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #33
        eu am sunat la un dezmembrari si am gasit cu 20 mil ac pt 1.5 numai ca este la buc si e prea departe

        Comment


        • #34
          Asa in mare as mai adauga ca la diesel in functie de versiune se schimba si pompa de servo (care la mine e mecanica) ... cu una electrohidraulica. Si am mai auzit de la cineva care si-a pus pe dci ca s-ar schimba si alternatorul.

          Momentan sunt in cautare de piese, va mai tin la curent.

          Comment


          • #35
            Originally posted by Thejock3r View Post
            35 mil..nu-s cam de colea...
            Nu e mult,mie mi-au spus 80 mil cand am intrebat la reprezentanta.
            Acum un an.
            sigpic
            !

            Comment


            • #36
              undeva pe la 800 de euro maxim eu zic ca s-ar merita ... avand in vedere confortul sporit, si avantajul la vanzare.

              Mare pacat ca nu am avut banii cand am luat masina... desi pe vremea aia nu exista decat MCV Laureate care sa aibe aer conditionat... iar ala cu motor 1.5dci era undeva pe la 12500 ... o diferenta de aproape 3000 de eur fata de cat am dat eu pe masina.

              Comment


              • #37
                azi am venit din germania cu loganul a fost super

                Comment


                • #38
                  la mine e asa de cald pe vremea asta in masina, ca ma gandesc ca nici ac-ul nu face fata

                  Comment


                  • #39
                    va dau cuvantul ca e super cine nu crede i-l invit sa sa racoreasca

                    Comment


                    • #40
                      gigiman, stai linistit, face fata. tu sa faci fata la cat de rece baga a/c-ul...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #41
                        daca as gasi un mester mai pe langa mine .... parca, parca m-as baga, dar ma si gandesc ca imi mai desface unu' masina si pe urma ....sa nu am mai mult de lucru

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by aurelian68 View Post
                          va dau cuvantul ca e super cine nu crede i-l invit sa sa racoreasca
                          Sal
                          Tu faci montaju pieselor sau te ocupi si de resetare calculator si legaturile la inst electrica ?

                          Comment


                          • #43
                            La dci se poate monta la fel ca la mpi, sau trebuiesc si alte componente?

                            Comment


                            • #44
                              la DCI, e ceva mai complicat dar depinde de modelul pe care-l ai tu. Toate dci-urile pe care le-am vazut cu aer au pompa de servodirectie electrohidraulica (montata sub far) ... dci-urile fara aer au pompa de servodirectie mecanica (antrenata de cureaua de accesorii).

                              Problema e ca la dci cu AC pe cureaua de accesorii ai in ordine: compresor si alternator. In momentul de fata eu la dci fara AC am in ordine: alternator si pompa servo.

                              Lucrurile se complica un pic ... deoarece pentru a monta tot sistemul de AC, trebuie musai luat de pe un diesel (tine de conducte, etc), si trebuie schimbate, in plus, alternatorul cu tot cu suport de accesorii, si pompa de servo cu una electrohidraulica, inclusiv conductele si electrica ei (ca sa ai loc de compresor).

                              Dar (exista un dar) ... am auzit (desi e putin probabil) sa existe dci-uri cu AC cu un suport pentru 3 accesorii (alternator, compresor si pompa servo) ... (cum e la unele benzinare) ... inca nu am gasit un diesel cu aceasta configuratie deci sunt mari sanse sa nu existe.

                              Comment


                              • #45
                                gigiman am fost zilele trecute la suceava de fapt am mers pana la munchen dar am trecut prin suceava cu masina mea daca stiam te contactam sa stam de vorba

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google