Montare Sistem De Aer Conditionat Pe Logan De La Dezmembrari

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Originally posted by tyger_eye04 View Post
    Mai fratilor, nu ca vreau sa spun dar tre sa zic.
    1. Nu merita nici daca ar fi 400 E de la dezmembrari - 400 E costa de nou de la mama ei, din fabrica, deci lasati-o balta de vrajeala. Am vrut sa-mi pun si eu dar la preturile spuse de voi, si de la dezmembrari. Hahaha, cred ca glumiti
    2. BMW 1.6i cu CLIMA bixonal, an 1993 - 2500 E si e masina nu caruta fratilor, va reveniti.
    Deci si prin urmare nu merita nici pe departe sa montezi AC after.
    PUNCT.
    este valabil 100% pentru tine, prietene. Thread-ul asta este pentru cei care chiar vor sa-si puna ac pe carute, nu pentru cei pe care de fapt nu-i intereseaza, poate doar in cazul in care ar fi vreo 100-200ron sau moca. Daca tot am luat masina acum patru ani si inca nu se fabrica modelul cu ac, am zis ca n-are rost s-o vand pe nimic (oricum luam pe ea mai mult decit pe o anumita masina cu ac veche de 16 ani), sa mai pun niste bani si sa iau alta, tot second, omorita bine, alergata la liniute, sau mai stiu eu cum, si cu vreo 500.000 de km la bord, eventual resetat de vreo trei ori. Nu, multumesc, la revedere.

    Comment


    • #77
      bravo chriss06

      Comment


      • #78
        Originally posted by tyger_eye04 View Post
        Mai fratilor, nu ca vreau sa spun dar tre sa zic.
        1. Nu merita nici daca ar fi 400 E de la dezmembrari - 400 E costa de nou de la mama ei, din fabrica, deci lasati-o balta de vrajeala. Am vrut sa-mi pun si eu dar la preturile spuse de voi, si de la dezmembrari. Hahaha, cred ca glumiti
        2. BMW 1.6i cu CLIMA bixonal, an 1993 - 2500 E si e masina nu caruta fratilor, va reveniti.
        Deci si prin urmare nu merita nici pe departe sa montezi AC after.
        PUNCT.


        daca imi trebuia caruta..imi cumparam bmw pisicuta ,ursulet, arici, ce vrei tu.
        eu ca si multi altii ...nu am vrut sa punem fundul in masini batjocorite de altii...
        mi unul mi-a placut mirosul de nou....nu vroiam sa ma uit pe scaun inainte sa ma asez pe el....
        cat priveste Clima(Ac)....regret ca nu am...si daca as dispune de bani ptr acest scop..as pune fara sa ezit..chiar daca costa 1000 E.(dar stiu ca pun Ac pe masina mea! nu iau o coaja)
        intradevar daca te uiti la diferenta de fabrica intre ac si fara...ai dreptate...e mult...dar merita decat sa iti curga transpiratia si de pe ....

        cat priveste bolizii de dincolo...te rog sa vorbesti doar in cunostinta de cauza...
        am condus in germania audi A4 (atunci masina avea maxim 2 ani...si 385000 km!!! trei sute optzeci si cinci de mii !!! si nu mergea mai bine decat 1.4 meu.
        cand masina aia a iesit din garantie...e dat kilometraju inapoi..si e vandut unuia ca tine..care nu vrea carute ps: masina aia pleaca din germania cu 1000 E si ajunge la tine cu 3000...si 150000 km mai putin
        te rog sa iti vinzi caruta fara ac... ca din banii aia sigur iei o pisicuta si un audi A4...full option.si full probleme. bafta
        Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

        Comment


        • #79
          de acord si eu cu cele zise de mumus...lasa-i pe altii sa se bucure de carute vechi si decojite

          revenind ontopic @chriss06...cat te-au costat piesele aproximativ si manopera?
          "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

          Comment


          • #80
            Are cineva idee cam cati BTU trebuie sa aiba o inst ?

            Comment


            • #81
              cat de tare se tensionesa cureua accesori stie cineva ?

              Comment


              • #82
                Originally posted by VanDiesel View Post
                de acord si eu cu cele zise de mumus...lasa-i pe altii sa se bucure de carute vechi si decojite

                revenind ontopic @chriss06...cat te-au costat piesele aproximativ si manopera?
                piesele de mai sus m-au dus la 2400ron, ce-i drept, cumparate separat. Aici e un fel de loterie. Poti gasi kit de ac cu 500-700euro, depinde ne noroc si de obraz. Daca nu stii ce contine acel kit te poti trezi ca ai primit conducte de euro4 si tu ai euro3, un radiator de ac de pe o masina busita frontal nu se mai aseaza bine pe radiatorul de apa si-l poate sparge din cauza tensiunilor, kitul poate fi pur si simplu incomplet sau poate avea piese defecte (e vorba totusi de piese sh), la DCI trebuie luat in calcul schimbarea pompei de servo cu una electrica, cele doua conducte aferente si cureaua de accesorii, de asemenea ar fi ok sa schimbi instalatia electrica de pe preferance cu una de laureate, aceasta din urma avind toti conectorii necesari (compresor, pompa servoelectrica, relee, unde mai pui ca poti sa-ti pui oglinzi cu degivrare si electrice). Atentie la tipul motorului - daca e euro3 luati kit euro3, daca e euro 4 - kit euro4, cele doua versiuni nu se prea pupa intre ele nici ca si componente nici ca parte electrica , mufe etc.

                O alta surpriza o poti avea daca achizitionezi separat componente : am avut nevoie de conducta care iese din vaporizator si intra in radiatorul de ac, cea mai scurta din sistem - ieri cineva de la dezmembrari mi-a cerut 400ron, un altul 50euro dar n-a mai raspuns pina seara, cind am ajuns acasa am intrebat la magazinul Dacia specializat de linga blocul in care locuiesc, cunoscut ca fiind scump - comparat cu targul Vitan. Surpriza! Conducta era 189ron cu comanda la uzina deoarece nu o aveau pe stoc, vine miercuri dupa ora unu.
                Deci atentie la preturile reale si la nesimtirea unora.

                Peste toata povestea asta, manopera a fost 250euro si acum urmeaza sa scap de radiatorul de apa, gmv-ul vechi, instalatia electrica, suportul de alternator, aeroterma bord, plansa de bord fara comanda ac, oglinzile vechi, pe toate acestea pot lua vreo 600ron, deci mai scad costurile initiale.

                Comment


                • #83
                  cineva mai sus intreaba cat se ttensioneaza cureaua, acest lucru il face intinzatorul care are acel arc reglat sa intinda cat trebuie ,nu uitati ca nu este ca la vechea dacie doar ca se numeste DACIA

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by chriss06 View Post
                    In sfarsit am montat instalatia pe masina, luni ma vad cu omul la el la service sa o vidam si sa o umple cu freon. Locatia e la 40 km de Bucuresti, montajul se face in week-end, dureaza cam 10 ore transformarea de la un preferance euro3 1.5 dci intr-un laureat. Daca tot am schimbat toata instalatia electrica, am avut si cablajul pentru oglinzi electrice si omul le-a montat pe loc (mcv negre). Peste doua saptamini ma vad cu aceeasi persoana sa puna intercoolerul (+ aprox 10 cai frumosi in plus ) Pentru preturi montaj si kituri ac va pot da pe pm informatii si numarul mesterului.


                    Am schimbat:

                    radiator apa
                    radiator ac
                    aeroterma
                    vaporizator
                    conducte presiune ac - 4
                    gmv
                    compresor
                    suport compresor si alternator laureate
                    pompa servoelectrica
                    curea accesorii laureate 1.5dci
                    3l antigel g12
                    3l apa distilata
                    1l lichid servo
                    cosola centrala bord cu buton ac

                    fulia motorului nu se schimba, dupa cum am mai auzi pe aici, nici alternatorul nu necesita schimbare.

                    instalatie electrica motor completa laureate 1.5dci euro3 (aveti grija ce cereti daca o cumparati de la dezmembrari, grija mare sa fie mufele intacte daca masina a fost avariata in fata, grija mare ca mecanicul ce a facut dezmembrarea sa nu fi luat mufa de servodirectie electrica, in bucuresti se mai practica , pentru ca apoi sa va fie revanduta cu 100 ron - in chitila la dezmembrari instalatie fara mufa 500ron + mufa 100 ron si nici o reducere pentru ca avea mufele sparte, in colentina pe strada garii 500ron instalatie completa inclusiv actuatorul de la pedala frina, sonda aceea pentru semnal la vitezometru bord, partea electrica de la demaror, instalatia oglinzi electrice etc ).

                    pompa servoelectrica trebuie initializata la un service dacia sau la cine are un laptop cu softul respectiv, acesta mi s-a parut singurul inconvenient, sa conduc inapoi fara directie asistata, dar, dealtfel, lucru rezolvabil usor zilele urmatoare.

                    Pentru alte detalii, oricind pm sau mail.
                    salut un numar de telefon ,ma intereseaza si pe mine multumesc ....
                    stii tu... HZP ;)

                    sigpic

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by SanduGolanu View Post
                      salut un numar de telefon ,ma intereseaza si pe mine multumesc ....

                      salut, ti-am trimis toate numerele pe pm

                      Comment


                      • #86
                        salut!
                        ma baieti dar o alternativa ceva mai ieftina nu se poate in locul AC-ului montat after(tot suntem in criza acum,si nu sunt multi care si-ar permite sa dea ~1000e pe o instalatie cu tot cu montaj)?ma gandeam la o modalitate de a izola cumva aeroterma masinii pe timp de vara si cumva sa dea dct ea aerul rece(nu zic sa faca exact ca AC-ul dar macar pe acolo).daca se putea asa ceva ar fi fost o altenativa mult mai ieftina care nu ar fu papat din calutii masinii si ar fi fost un confort ceva mai marit.

                        Comment


                        • #87
                          de unde mila lu' Dumnezau aer rece cand afara sunt 35 de garde? ea exact asta face cand ii dai drumul pe rece, ia aer de afara si-l baga in habitaclu. dar nu-l poate raci, ca n-are cum un ventilator sa raceasca aerul...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #88
                            seba,man ma omori,ma vanezi pe forum.eu doar am intrebat nu am dat cu parul.am crezut ca poate e vreo posibilitate sa faci asa ceva printr-o improvizatie cumva.

                            multumesc!

                            Comment


                            • #89
                              da daca bagam niste freon in torpedo nu raceste?
                              Last edited by VanDiesel; 7 August 2009, 15:15.
                              "Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)

                              Comment


                              • #90
                                @nonameyet: daca suntem amandoi pe forum, tu postezi si eu tot da refresh-uri la forum, e normal ca din cand in cand sa ne intalnim mai in gluma mai in serios ti-am zis ca nu prea ai cum...
                                ma gandesc ac adac era o solutie mai ieftina sa racesti o masina, o puneau astia de fac masini deja, ca doar le-ar scadea si lor pretul de productie si cel de vanzare...
                                @vandizal: ba da, dar mai bine ai umple torpedo-ul cu gheata carbonica...
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google