Consum 0.9 TCE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • stoicanu
    replied
    Dar la 0.9 ai un plus de 15 cp si ceva mai mult nm peste un 1.4
    Eu cel mai mic consum la un mers regulamentar a fost de 3.9 parca

    Leave a comment:


  • georgstelsib
    replied
    Cel mai mic consum , adica 4,1 l/100 se poate obtine la 60
    km/h in tr.V, cu vantul din spate si cu pneurile umflate la 2.5 atm.
    Cu un Logan 1.4 in conditiile de mai sus plus un drum de-a lungul unui rau cu sens de deplasare in aval am obtinut un consum de numai 3,7 .
    Deci consumul unei masini cu un anumit motor este o variabila tare capriciosa . Dupa mine , o jumatate de litru s-au chiar un litru nu trebuie sa fie atat de important incat sa-l transformam intr-un obiectiv obsedant . Important este sa ne intoarcem sanatosi acasa la familie , indiferent de cheltuieli .

    Leave a comment:


  • DannyMC
    replied
    Originally posted by gabrieln1960 View Post
    La un mers legal (60 in sat si 110 afara) pe E85 intre Buzau si Bucuresti consumul mediu e cam in jur de 6,3-6,6%.
    Un pic cam mult totusi, eu cu TCe-ul E5 (care se pare ca e mai gurmand) am scos 5.7% la o viteza medie de aprox. 74km/h. Pe o distanta de 650 km.

    Leave a comment:


  • Silica
    replied
    n-am cifre de consum
    minim 16 km/zi in Bucuresti 5 zile din 7, cu 150 lei (CO 95) merg cel putin 3 saptamani.
    Sunt prea multumit.
    Last edited by Silica; 23 November 2017, 20:57.

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Originally posted by bolovan View Post
    Ce inseamna inspaimantator de incet?
    Mers legal?
    Cel mai bun (mic) consum il are cam pe la 80 km/h, ceea ce nu este o noutate pentru nici unul dintre noi. Sub 80 km/h in afara n-am indraznit sa merg. Daca pe un Buzau - Ploiesti cat de cat mai merge, pe E85 te ia somnul la volan. Si tine cont ca nu sunt vitezoman, in general merg in limitele de viteza dar parca e prea mult sa fi depasit chiar de toti, de la vladica pana la opinca. Cel mai mic consum pe drumurile Baraganului a fost de 4,4% (din fericire am mers doar 40 km, dimineata si aproape fara trafic cu 60 in sat si 80 afara) si cel mai mare 7,05% (un drum intors de la Bucuresti cand ma grabeam si am tinut-o constant in afara intre 100-120 km/h ba chiar cu mici scapari in sus.
    La un mers legal (60 in sat si 110 afara) pe E85 intre Buzau si Bucuresti consumul mediu e cam in jur de 6,3-6,6%.

    Leave a comment:


  • ladislau
    replied
    Originally posted by bolovan View Post
    Exterior da...in oras...alta poveste (revin cu poze in 2 saptamani...ca iar am inceput sa circul cu masina in TM)...doar ca un prequel: viteze medii de 14-15km/h
    Abia astept sa vad consumul tau in TM si cu vitezele alea...Eu sunt profund dezamagit de 0,9 tCE la capitolul consum urban

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    Ce inseamna inspaimantator de incet?
    Mers legal?

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Dupa ceva mai mult de 4.000 km parcursi cu masina concluzia mea este una simpla: cu 0,9 TCe trebuie sa mergi inspaimantator de incet astfel incat sa fii imbucurator de eficient.

    Leave a comment:


  • georgstelsib
    replied
    Originally posted by Silviu View Post
    @georgstelsib, acel 55 inseamna 55% din 205, intre 185x65 si 205x55 e o diferenta de ~8mm la talon nu cred ca ajuta foarte mult.

    In schimb latimea de 205 ajuta mult, mai ales la o masina ca Sandero, destul de echilibrata ca dimensiuni.

    S-ar putea si suspensia la Stepway sa fie putin diferita, adica mai rigida, fiind mai ridicata garda la sol.
    La tinuta de drum a unei masini concura foarte multe elemente , ai auzit ce spun colegii care si-au montat spoilerul din plastic sub puntea din spate . Diferenta aceea de 8 mm este chiar foarte mare , se poate observa usor cu ochiul liber . Acea diferenta face sa intri mai greu in "balans" si sa iesi mult mai usor la virajele bruste. Apoi comportamentul in curbe pare a fi mult mai controlabil . Asta din cauza ca deformarea laterala a pneului cu inaltime mai mica in raport cu geanta rigida este proportional mai mica . Eu am preferat dintotdeauna (daca este posibil) cauciucurile cu talonul mai ingust si mai ales bine umflate (peste presiunea recomandata) , sacrificand astfel durata de viata a componentelor suspensiei in favoarea vietii si integritatii mele.
    Atitudinea este dictata de experienta personala cat si de informatiile adunate de-a lungul anilor din literatura de specialitate ( nu de pe Google).

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    Exterior da...in oras...alta poveste (revin cu poze in 2 saptamani...ca iar am inceput sa circul cu masina in TM)...doar ca un prequel: viteze medii de 14-15km/h

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google