Consum 0.9 TCE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • georgstelsib
    replied
    Si mecanica auto este o stiinta . Se aprofundeaza in timp si cu efort .

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    Archangel80 tinand cont de faptul ca sunt turbo...si au cuplu mai mare...o sa se ocomporte mai bine decat 1.6 8V. De fapt, este undeva intre 1.6 8V si 1.6 16V. Stai linistit...n-am auzit de turbina picata la 0.9. Plus ca nu-i diesel sa fumege prea mult...plus ca nici dieselul nu are treaba cu turbina...cat timp nu fortezi foarte tare motorul....abia atunci faec probleme turbina.

    Leave a comment:


  • Archangel80
    replied
    Originally posted by Catalin S. View Post
    Așa cum spuneți voi.. micuțul, prostuțul, slăbuțul, ieftinuțul, motoreta, petarda etc de motor de 0,9 / 1,0, aflați că își face treaba de minune, deși este etichetat la tot pasul în fel și chip din cauză că nouă, românilor, nu ne vine să credem că se poate.
    Ia pune un carlig de remorcare si baga o rulota. Cum crezi ca va fi? E micut, cat vreti voi sa negati. E un motor in 3 cilindri cu o turbina pt a scoate niste performante notabile. Cat am vrea noi, nu putem compara niciodata un 3 cilindri cu 4, sau 900 cmc cu 1600 cmc. Si aici nu vorbim de viteaza sau 0-100. Ci vorbim de regim in sarcina, comportament pe termen lung a unui motor.
    Legat de consumurile mici pe care le incercati sa le obtineti. Aveti grija cu turbina. Nu-s motoare aspirate.

    Leave a comment:


  • georgstelsib
    replied
    Multumesc colega , conduc de aproape 40 de ani , km multi (dar niciodada destui) masini cu randamente proaste , criza petrolului din anii 70 , benzina pe cartela sau la negru , fel de fel de economizoare mecanice si electronice , studiu aprofundat manuale de conducere preventiva si conducere economica (inca de la inceputul "meseriei" ) . Toate astea pentru a economisi cateva sute de grame de benzina . Am ramas "tarat" de problema carburantului , desi nu mai merita , acum gasesti benzina "pe saturate" . Stiu sa conduc economic , am invatat si pe altii , dar nu reusesc sa trec de respectivele cifre . La Logan 1.4 aveam consumul mai mic . Acum mai dau vina si pe Cx-ul foarte mare al Stepway-ului , fiindca peste 90km/h creste "exponential" consumul.

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    Un hint. In special daca mergi prin zone deluroase...urca dealul cu viteza mica...recuperezi la coborare. Cand simti ca trage mai usor...atunci accelreaza ca sa urci viteza. Daca vezi ca vine un deal in fata...si tu esti in usoara coborare...accelereaza pana pe la 110km/h...dupa care o lasi moale cu accelratia (sa incetineasca intr-un ritm lent...sigur dupa urcare o sa apara o usoara coborare...unde-i mai rentabil sa accelerezi.
    Estimeaza cu ce viteza urmeaza sa mergi (respectiv ce treapta de viteza)...si pana in treapta aia accelreaza putin mai ferm...dar cu schimbari putin mai rapide. Cand esti in treapta dorita...accelereaza putin mai lent.
    Frana de motor...sfanta.
    Asa reusesti sa scoti viteze medii decente (65Km/h pe o distanta de 500Km din care vo 80 doar serpentine - defileul Jiului zic ca-i o viteza decenta...daca trag tare de masina, fara sa tin cont de consum...nu reusesc sa sar de 70Km/h...doar daca urc si pe autostrada)

    Leave a comment:


  • georgstelsib
    replied
    Eu cu "micutul" de 90 HP si 140 N/m (oare cum ar trebui sa-i spunem motorului de la Mercedes Cobra care circula si acum de 54 HP ? ) nu reusesc sa scot consumurile colegului @bolovan . Una peste alta cu AC pornit si mers mai alert am un consum intre 5,5 si 6 l .

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    In mod normal, pe alte drumuri necunoscute nu prea reusesc sa merg tare si eficient. Dar consum mai mare de 5.2 nu scot...decat daca trag tare de masina (110-130km/h afara, depasiri, accelerari in forta etc)

    P.S. Toate consumurile au fost facute cu aprox 30% din timp clima pornita

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    Mi-am dus soacra acasa...deci da...eram super happy...
    Dar ce zici de asta? Facut cu 4 zile inainte (duminica)...tot dus intors...dar trist (imi aduceam soacra)
    Conditii:
    In localitati 60Km/h
    Afara 90-100Km/h
    Drumul destul de lejer.

    P.S. Da...am un stil destul de conomic de condus afara...+ drumul cunoscut foarte bine.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • micutzu666
    replied
    Originally posted by bolovan View Post
    La intors singur si fericit.
    Da.mi voie atat![emoji23][emoji23][emoji23]

    F.bun consumul.Cat am condus motorizarea asta nu am reusit 4.8 niciodata..
    Last edited by micutzu666; 23 May 2018, 14:07.

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    @gabrieln1960 consumul este chiar excelent.
    Un drum Tg-Jiu-Timisoara. Mers cu 60 in localitati (si cand prindeam fraierul pe care sa-l folosesc pe post de scut...mergeam cat mergea si fraierul) si 110-120Km/h afara (fara autostrada). Depasiri multe...destul de aglomerat...
    La dus doua persoane + bagaje. La intors singur si fericit. Pe defileu, la intoarcere am tras destul de tare de ea.

    P.S. Cunosc foarte bine drumul...stiu cand sa trag mai tare...sau sa o las mai moale putin...ca sa obtin consumul minim si viteza cea mai ok
    Attached Files

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Pentru mine "micutul 0,9 TCe" este o simpla alintare si nu are sens peiorativ.
    Ce cred altii care nu l-au condus si cum il eticheteaza acestia nu are nici o valoare in ochii mei. In clipa de fata eu sunt extrem de multumit atat de motor cat si de masina in ansamblul ei chiar daca ma asteptam totusi la un consum ceva mai mic. De asemenea ma feresc sa fac comparatii cu motoare sau cu masini pe care nu am avut placerea de a le conduce.

    Leave a comment:


  • Catalin S.
    replied
    Așa cum spuneți voi.. micuțul, prostuțul, slăbuțul, ieftinuțul, motoreta, petarda etc de motor de 0,9 / 1,0, aflați că își face treaba de minune, deși este etichetat la tot pasul în fel și chip din cauză că nouă, românilor, nu ne vine să credem că se poate.

    Mai mult, "divizia" de șoferi de la mine de la muncă, profund dezamăgită de vechile 1,2 pe care le-au condus cândva, nu a vrut în ruptul capului să priceapă că 0,9 și 1,0 sunt peste primele motorizări de la L2 PH1, dar nici să pună mâna pe covrigul meu sau al unui coleg să facă o comparație. Colegul de departament are 0,9, iar eu 1,0.

    Repet ce spuneam la alte topicuri... pe alte forumuri dar de auto străine, unde există echipări aproape similare sau chiar identice cu Dacia, posesorii acelora nu au reușit să găsească atâtea epitete și pe alocuri onomatopee care să imite astfel de motoare, pe când ai noștri se pricep de minune, iar aici amintesc 99% pe unii proprietari de L1 (ambele faze) și L2 (PH1), cărora să zicem că le sunt acri strugurii și care dacă mai așteptau puțin ori se gândeau de două ori, poate că făceau altă alegere.

    De ce oare nu vrem să acceptăm realitatea "pozitivă", nu știu...
    De ce oare ne dorim să moară și capra vecinului încercând să-i găsim defecte imaginate, iar nu știu...
    Last edited by Catalin S.; 23 May 2018, 07:06.

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Venind azi de la Bucuresti, dupa Urziceni fiind o portiune dreapta destul de lunga pe E85 si in conditiile unui trafic extrem de redus, am pus-o nitelus pe pilot automat la 150 km/h. Turatia 4000 rot/min iar consumul undeva la 10,2 l/100.
    Ca si observatie, micutul 0,9 TCe ajunge foarte usor la aceasta viteza.
    Last edited by gabrieln1960; 22 May 2018, 23:51.

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    Si in consum de oras din metropola TM. Circulat aprox 50% din timp in afara orelor de varf.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    5% mix inseamna 80-85% exterior...iar interiorul...oras micut cu trafic lejer

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google