Consum 0.9 TCE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ladislau
    replied
    Citeam mai devreme pe forumul Skoda ca un coleg cu 1.6 TDI are consumul de 8,5 - 8,7 in Bucuresti ...incep sa ma consider "norocos"ca benzinara mea ia numai 9.
    Ce ma deranjeaza mai tare este ca producatorul minte grosolan in fisa tehnica ; de la 5,9 la 9 ...e enorm !
    Ma rog ; nu ma asteptam sa ia 5,9 dar sincer , nici nu ma asteptam sa treaca de 7,5

    Leave a comment:


  • UNHleaSHD
    replied
    Originally posted by bolovan View Post
    @ladislau consumul este foarte bun. La diferente asa de mici...nu poti spune daca te ajuta eco sau nu. Eu zic ca tine foarte mult si de stilul de condus (cu ECO on ai tendinta sa-l turezi usor mai tare)

    @UNHleaSHD cam cu 0.9 au si CB...deci n-are sens sa faci la pompa (metoda mai imprecisa)
    La pompa este mai precis.

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • FarImportanta
    replied
    Pentru ca ieri am aniversat primii 3000km cu "motorasul cel viteaz" vin si eu cu un consum mixt de 6.3l/100km pe aprox. 2865km. Incadram in acest mixt o plimbare pe Transfagarasan, un drum pân la Sibiu, o autostrad Pitesti-Bucuresti(dus cu cat s-a putut si intors cu maxim 90 pe o ceata de te durea mintea), o plimbarica de la Piteti pân la Bran si retur, iar restul naveta de toate zilele care cuprinde 2/3 mers pe un DN cu aprox. 100km/h si restul cu bucurie maxim un mers prin ora la "ore de vârf". Ehhh si ceva invarteala prin ora din "aproape in aproape" cu motorul rece.
    Cum spuneam un consum mixt, destul de multumitor as zice.
    Si pentru ca doar "pe vorbe" nu se poate, atasez si poza doveditoare:

    Trimis de pe al meu LG-D855 folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • micutzu666
    replied
    La cat am condus si eu,consider ca acel 9 e de bun simt in Bv avand in vedere si v.m.In exterior reuseam un ~6 la v.m de 70.Venind de pe diesel schimbam in 2500 2700.

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    @ladislau consumul este foarte bun. La diferente asa de mici...nu poti spune daca te ajuta eco sau nu. Eu zic ca tine foarte mult si de stilul de condus (cu ECO on ai tendinta sa-l turezi usor mai tare)

    @UNHleaSHD cam cu 0.9 au si CB...deci n-are sens sa faci la pompa (metoda mai imprecisa)

    Leave a comment:


  • UNHleaSHD
    replied
    Consumul la pomp l-a fcut cineva?

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • ladislau
    replied
    Eu nu am mai iesit demult din oras....nu am avut ocazia.Consumul urban il am "batut in cuie " la 9 Litri , ba chiar mai mare cu ECO activ ( 9,2 ).
    Viteza medie e pe la 17 km/h.
    Nu stiu ce sa mai zic si sa mai cred...

    Leave a comment:


  • Silica
    replied
    Esti superb!

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Originally posted by Silica View Post
    n-am cifre de consum
    minim 16 km/zi in Bucuresti 5 zile din 7, cu 150 lei (CO 95) merg cel putin 3 saptamani.
    Sunt prea multumit.
    Consum: 50 lei/saptamana.

    Cine vrea sa cumpere motorizarea asta, sigur va fi convins de postul tau.

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    @gabrieln1960 de ce crezi ca eu postez totul cu poze?
    Consumul tine foarte mult si de stilul de condus

    CC-ul creste consumul (da, face exact ce spui tu cand ajunge in zone cu drum valurit). dar in esenta este extrem de comod...am parcurs asta vara aprox 1000 km pe autostrada...si am fost mult mai odihnit decat cand nu aveam cc

    P.S. Nu, nu a fost o decizie inteleapta cand mi-am luat masina...de fapt...nu a fost o decizie intelepapta sa-mi iau masina in general...dar sunt fortat de imprejurari

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Mult, putin, atat consuma si nu vreau decat sa prezint situatia exact asa cum e, cel putin la mine. Eu incerc sa ofer informatii reale celor care se gandesc sa-si ia o masina ca a mea si nu sa cosmetizez situatia pentru a arata ce masina super am eu si ce destept am fost cand am ales-o. Ca ai pomenit de autostrazi, am facut un singur drum, Bucuresti-Ploiesti. Cu CC setat la fix 130 km/h, consumul mediu a fost 8,2%. Ca o parere strict personala, nu-mi prea place CC-ul. Este adevarat ca este comod, nu pot nega, dar totusi trebuie sa fii permanent atent la piciorul drept si sa-l tii intr-o pozitie din care sa poti actiona rapid frana atunci cand situatia traficului o cere. Cred ca pe un drum valurit folosirea lui duce la un consum mai mare pentru ca la urcare tureaza motorul si consuma mult mai mult pentru a tine viteza constanta. Pe un drum neted si cu putine depasiri merita, in rest mie nu-mi place.

    Si o completare, consumul mediu pe CB este 6,8% iar viteza medie nu retin, dar parca in jur de 34 km/h. Voi verifica cand ajung acasa.
    Last edited by gabrieln1960; 24 November 2017, 13:03.

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    @gabrieln1960 cam mult la mers legal. Eu merg leagl (adica daca in localitate limita este 50, eu merg cu 59 km/h etc, afara merg cam cu 90-100km/h, 110-120km/h pe autostrazi). Si rar imi ajunge consumul la 5%. Peste 5% am doar vara cu clima pornita si mult pe autostrazi (in situatiile astea imi ajunge si pe la 5.5%)

    @ladislau eu nu sunt dezamagit...chiar foarte incantat. Inainte sa se dea drumul la unda verde prin TM, aveam viteze medii de 20-22km/h...ceea ce se traducea intr-un consum de aprox 7.5%. 1.4mpi in aceleasi conditii avea cam 10.5%
    Am spus ca postez pentru ca nu aveam poze (deh...totul se pune cu poze)...dar la viteza aia medie consumul este undeva pe la 10%. Neasteptat de mic...Discutam cu colegii cu diesel cu motoare de 1.7-1.9L...si au cam tot pe acolo consumul. Acum mai este un aspect in TM atipic pentru orasele din RO...sistemul de management al traficului este superb, minunat, fantastic...si incredibil de oligofren. De exemplu, la iesirea spre lugoj, pe o portiune de 2 km (adica o artera de iesire) te opresti de regula la 5 semafoare Eu c a sa ajung la servici, am 6km, iar in primii 3 km ma opresc la 11 semafoare. Si asta in conditiile de trafic scazut, daca am trafic moderat, ajung sa stau si de doua-trei ori la semafor (la unele). De asta, nici noaptea nu reusesc sa am viteze medii mai mari de 19km/h, in conditiile in care colegii mei spun ca am un condus foarte sportiv in roas.

    Leave a comment:


  • georgstelsib
    replied
    Sunt intru-totul de acord cu colegul @gabrieln1960 la postarea de mai sus.
    Cat priveste parerea lui Silviu , ar fi mult de explicat , insa nu este suficient spatiu . Numai ca este pacat sa se promoveze informatii nereale . Dar cine are urechi de auzit aude .

    Leave a comment:


  • Silviu
    replied
    Originally posted by georgstelsib View Post
    Diferenta aceea de 8 mm este chiar foarte mare , se poate observa usor cu ochiul liber . Acea diferenta face sa intri mai greu in "balans" si sa iesi mult mai usor la virajele bruste.
    Balansul se produce din alte motive si nu din cauza unei diferente de doar 8mm la talon.

    La gumele de 205 latimea este cea care aduce un plus consistent de stabilitate.

    mai ales bine umflate (peste presiunea recomandata)
    Daca sunt umflate prea mult va duce la pierderea semnificativa a stabilitatii din doua motive: curbarea pronuntata a profilului pe partea din mijloc si pe cale de consecinta reducerea suprafetei de contact. Eu as zice ca presiunea standard data de producator (de regula sunt doua presiuni: una de consum si una de viteza) trebuie respectata intocmai.

    ( nu de pe Google).
    Internetul ne ofera de multe ori informatiile actualizate si e pacat sa nu facem uz de el.

    Scuze de off-topic.

    Leave a comment:


  • gabrieln1960
    replied
    Originally posted by DannyMC View Post
    Un pic cam mult totusi, eu cu TCe-ul E5 (care se pare ca e mai gurmand) am scos 5.7% la o viteza medie de aprox. 74km/h. Pe o distanta de 650 km.
    In clipa de fata consumul mediu extraurban la 3027 km este fix 6%.
    Ultima iesire la Slanic-Prahova a fost 5,41%, un drum dus-intors pana la Otopeni 6%, plimbarea pe Transbucegi si pestera Ialomitei 5,39%. In oras nu prea pun la socoteala ca merg putin, cu opriri multe. In plus, cand nu o folosesc, o mai pornesc din cand in cand pentru cateva minute si o mai misc din loc. In aceste conditii consumul e 9,15%. Cand am luat-o papa peste 10% apoi asta-vara a scazut pe la 8,5% si acum a crescut la peste 9,2%. Consumul creste destul de mult atunci cand merg prin oras in modul M. Sa nu radeti, dar de multe ori cand apas acceleratia energic raman in urma la schimbarea manuala a vitezei desi se face extrem de usor. Talpa grea la turbo are pretul ei la consum dar merita cu varf si indesat senzatia pe care ti-o da masina mai ales in manual si fara Eco. Chestia asta o pun pe seama faptului ca inca nu-s obisnuit cu schimbarea manuala pentru ca schimbarea automata te "leneveste" si-ti incetineste reflexul de schimbare in M. Pana si la Dieselul manual de la munca mai uit uneori sa schimb viteza la decelerare si masina "protesteaza". Consumul extraurban il pun pe seama ca este Sandero Stepway, e mai inalta si are coeficientul aerodinamic mai mare ca la un Sandero obisnuit. In plus are roti mai late. Pe de cealalta parte insa, are toate deflectoarele pe dedesubt; de la rotile fata la cele de o parte si alta o rezervorului si scutul de pe puntea spate. Chiar daca probabil papa mai mult ca un Logan sunt foarte multumit de stabilitatea de pe sosea si mai ales cand m-a prins o ploaie torentiala pret de vreo 60 km, cand a stat pe drum de parca mergea pe sine. Nu simte aproape deloc "golul" creat de tirurile care vin din fata sau cand ma depaseste vreunul. In curbele luate mai "avantat" se simte o tendinta de ruliu.
    Din punctul meu de vedere Stepway-ul asta merita cu varf si indesat un eventual consum ceva mai mare decat cel de la Sandero obisnuit.

    A, si inca ceva. la mine consum extraurban nu inseamna sa contorizez de la iesirea din oras si pana la intrarea in urmatorul oras. Inseamna de la plecarea din fata casei si pana la oprirea la destinatie.
    Last edited by gabrieln1960; 23 November 2017, 22:56. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google