Consum 0.9 TCE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • emilian_rks
    replied
    Am 3400km facuti si un consum de 5.5% pe CB, viteza media 44.7km/h - majoritatea in afara orasului.

    Leave a comment:


  • liviunvl
    replied
    Si eu am acum 6.6% si viteza medie 37 km/h, CB resetat la inceputul lui martie, cand am schimbat anvelopele. Sa inteleg ca Golful ala e benzinar?

    Leave a comment:


  • sebibv
    replied
    am in coleg care zice ca in golf 7 din 2016 consuma cam 5%.....mediu, intra si extra.

    Sa inteleg ca minte?

    Am 6.8 pe bord cu o viteza medie de 35kmh

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    Nu's ce compari tu acolo.
    Dar la mine, la ora actuala:
    8.7 (vara)...dar cu viteza medie de 15.1Km/h
    In conditii identice (ma rog...nu chiar...se circula mai bine in vremurile alea)...1.4 consuma cam 11%. Cu clima pornita cam 12-13%
    Consumul la 0.9 se apropie de consumul unui diesel de 1.6 (comparam cu colegii mei de servici)

    Leave a comment:


  • UNHleaSHD
    replied
    Norma de poluare, probabil.

    Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • kappa_ii
    replied
    Am trecut peste cateva pagini si am vazut consumuri de combustibil cam mari pentru motoare asa mici .
    am trei masini pe benzina
    megane 2 1.6 16v 83kw
    dacia sandero 1.6 8v 64kw
    si un fiat punto 1.2 8v si cred ca 45 48kw nu stiu exact

    Toate trei masinile mers in Bucuresti in miezul zilei pe acelasi traseu, mers aproximativ similar.
    Cosum - megane - 10 litri vara - 12 iarna
    sandero - 8.5 litri vara, 10 - 11 iarna
    Punto - 7 litri vara , 8 litri iarna
    viteza medie 18-19km .
    Cum de un motor de 1.2 litri fabricat in 2007 consuma mai putin ca un 0.9 sau 1 litri de la noile dacia ?

    Sa zicem ca meganul consuma mai mult datorita greutatii mai mari, cai mai multi .
    dar dacia are aceeasi greutate cu punto. motorul de 1 litru are cam aceeasi putere cu 1.2 de la fiat si consumul este dupa cum este prezentat aici mai mare .

    Leave a comment:


  • bolovan
    replied
    @Amiralul ca sa nu facem offtopic pe topciul de 1.0 SCe
    ECO este doar pt oras.
    Afara, am facut o serie de teste (vezi ceva pagini mai in spate)...si diferenta de consum este 0 la mers normal. La mers sportiv probabil cu ECO consum mai mult.
    Explicatia cred ca este ca ai tendinta sa turezi motorul mai tare cu ECO (are mai putina putere)...dar in TM nu prea ai unde (ai semafor din 200 in 200 m...fara exagerare...si prinzi cam tot al doilea semafor pe rosu. Ajungi sa faci 2.5 Km in aprox 10 min...iar daca-i aglomerat in 15 min (adica viteze medii intre 7 si 9 km/h. Noroc ca am o portiune unde nu s-a bagat Nicolae Roaba sa puna semafoare...si combinat ajung la o viteza medie de 15-16Km/h si un consum mediu de 8%)

    Leave a comment:


  • stoicanu
    replied
    De la estimari pana la realitate este cale lunga

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    Stoicanu, ai dreptate, dar nu într-o măsură atât de mare. Până la 200 000 km, Dacia estimează cheltuielile la 2400 € pentru dCi și 2100€ pentru TCe 0.9.

    Leave a comment:


  • sebibv
    replied
    Am mers cu 90 pe autostrada pentru ca pur și simplu am vrut sa vad cat scoate masina.
    Da, am folosit foarte mult frana de motor, nu am accelerat brusc.
    Am mers cu 90 pe autostrada si pt ca am plecat la 17 de acasa și când am văzut cât de liber e drumul am zis ca dacă merg tare aju g prea repede la destinatie și apoi am de așteptat prea mult (planul era sa termin cumpararurile un pic inainte de 22).

    Evident ca nu am depasit nimic. In acest 5.2 intra si traversarea brasovului ziua.
    Oricum, dacă nu stateam cu motorul pornit, cred ca scoteam 5.1 insa de regula nu poti merge astfel și sincer niciodata nu am prins asa liber dn1 (la intors nu am stat dupa nimeni). La dus era coloana dar se circula ok.

    Leave a comment:


  • georgstelsib
    replied
    Asa este , ai dreptate . Nu am citit bine . Dar si eu cam asa consum , 4,6 - 4,8 la vale si 5.2 - 5,4 inapoi la deal (in conditii de viteza legala si cunoasterea buna a terenului) . In aceleasi conditii de trafic si de incarcare conteaza foarte mult sensul si viteza vantului , mult mai mult decat incarcarea . Cu vant puternic din fata si la deal am ajuns si la 6,1 .
    Last edited by georgstelsib; 7 April 2018, 10:30.

    Leave a comment:


  • stoicanu
    replied
    Ai omis pretul reviziilor

    Leave a comment:


  • gecmc94
    replied
    N-ați citit bine. 5.2 este media pe dus și întors. Întorsul a fost probabil 5.8 l/100km. Probabil că fără pasageri era o medie de dus-intors de 4.8-4.9, în linie cu ce mai obținea bolovan. Nu este rău față de 3.2 l la diesel cu o medie de viteză similară a mea. În 10 000 km am avantaj 160 l de motorină, adică 178€. Ceea ce înseamnă că în 80 000 km de mers exclusiv afară, se recuperează diferența de preț la motorizare. Dacă se merge și prin oraș, se recuperează mult mai repede, în 20 - 30 de mii.

    Leave a comment:


  • georgstelsib
    replied
    Iarasi crezi Silviule . De la cca 600m Brasov la cca.100m Bucuresti se cheama ca esti in coborare . Consumul scade foarte mult . Eu fac drumuri de genul acesta foarte des si incarcat si neincarcat , cu vant din fata sau fara vant din fata si stiu bine ce afirm . Chestia aceea ca 100 kg in plus aduce dupa sine un consum de cca. 1 L carburant in plus nu mai este valabila de multi ani . Puterea si randamentul motoarelor sau modificat in bine , iar diferenta nu mai este deloc atat de mare.
    Last edited by georgstelsib; 7 April 2018, 10:14.

    Leave a comment:


  • Silviu
    replied
    Cred ca la dus a contat defapt lipsa celor 2 adulti, 1 copil si bagajele.

    @sebibv, cum poti merge doar cu 90km/h pe autostrada? :-)

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google