Consum Logan 1.4 MPI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    arad (deva-alba iulia-aiud-turda-targu mures-sovata-praid) gheorgheni. 511.8 km cu 29.37 litri => 5.73 L/100 km. Faruri aprinse tot timpu,detector radar pornit tot timpu, cd-player si ventilatie pe 1. Pentru cine stie ma intelege ce aglomeratie a fost pe DN 1(turda-targu mures); si DN7(arad-deva-sebes) si E81 (Turda -Aiud-Alba iulia-sebes)

    Comment


    • #92
      Am un logan de o saptamana, este in rodaj desigur, vreau sa intreb... este normal ca sa pornesc cu un 8 sa ies in afara localitatii si dupa 10 km parcursi sa imi arate un consum de 9-9.5, la un moment dat dupa alti 10 km parcursi pe un drum liber (national) sa imi arate chiar 10 , ca sa nu il mai vad am schimbat setarea calculatorului sa imi afiseze consumul instantaneu pe moment mi-a arata 7.4, dar a urmcat imediat la 9.5... de parca vroia sa imi zica ..."ce crezi ca sunt tampit nu stiu ce arat" m-am mangaiat cu gandul ca este in rodaj si ca va scadea consumul in timp..... Daca aveti sfaturi cum sa ii fac un rodaj bun sa imi consume cat mai putin...va multumesc anticipat. Tin sa precizez ca merg cam in a 4-a viteza cam 50-80 max, in afara am mers cu a 5-a (peste 70 km/h)
      O alta intrebare ....daca masina este noua ati simtit miros de plastic incins... dupa ce ati oprit-o??

      Comment


      • #93
        nu te lua dupa ce zice computeru de bord mai ales ca ai masina de o saptamana. nu ai de ce sa te sperii, mergi linistit cu masina prima mie de km cu accelerare treptata pana in 2500 - 3000(max) rpm, de preferat sa faci cat mai mult din aceasta mie in afara la o viteza constanta cam sati fie turatia pe la 2500 chiar 2800 rpm in a cincea. Dupa aceea in intervalul 1000 - 3000 km poti sa mergi mai alert dar iti recomand sa nu treci de 4000 rpm, cu toate ca, cartea scrie ca dupa 1000 km nu mai is restrictii.Motoru isi da drumu, progresiv si treptat in acelasi timp scade si consumu in intervalu 3000 - 6000 km, iar dupa 5000 km poti merge cum doresti cu el.Iti recomand cu caldura ocazional sai dai pana in 5000 rpm ( nu in gol, din treapta a doua incolo) chiar 5500 unde de fapt atingi cei 75 de cai, pentru a mentine injectoarele curate si motoru mai "curat", si deci facand asta iti vei mentine consumu (la mers normal)in limitele normale si vei avea o performanta buna a motorului. Tot ce ti-am scris aici am facut la fel cu masina mea tot 1.4 mpi, dupa 5000 km in fiecare seara cand ieseam ma mai luam in gura cu careva si dadeam pana in 5000 rpm a doua si a treia, si in afara in depasiri dau a treia chiar si la 80 90 kmh, si crede-ma motoru merge mai bine ca oricand si am 21 200 km, la relanti nici nu se aude si nu se simte nici o vibratie, consumu fiind si acuma in afara de 5.5 l/100 km.Inca ceva cand vei ajunge la km suficienti pentru ture ridicate sa ai grija sa ajunga apa tot timpu la 4 liniutze si sa simti tu ca s-a incalzit si uleiu in cutie, atunci motoru iti va fi protejat perfect la regimu asta.

        in legatura cu a doua intrebare, da asa se simte cand ii nou dar daca ii pus pe caldura, si o sa se simta inca ceva timp bun de acuma inainte, dar cu timpu scade in intensitate. Numa bine!

        Comment


        • #94
          are dreptate lupu la faza asta .. cu masina mea tot 1.4 MPI am 70.000 km facuti si nu am probleme cu motorul si injectia .. tot la fel am procedat si eu cu ea ... si merge perfect masinuta acum .
          Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

          Comment


          • #95
            La ce a spus lupu86 (foarte corect de altfel) adaug: Sa nu accelerezi brusc cand motorul este rece (cel mai rau lucru posibil) sau cand este subturata (se intampla prin oras oricat ai vrea sa nu mergi asa). Chiar daca am 1,6 regulile sunt valabile la ambele motorizari.
            Cel mai lent 1,6 8v

            Comment


            • #96
              nu prea am tzinut eu cont de asta .. da daca e o sa tzin de acu inainte mersi
              Alex is My Name .. CT26DZU is my " nickname " )

              Comment


              • #97
                Originally posted by Beleaua
                catalin81 gresit eu am mai zis mai sus am fost cu ea 5 zile in bucuresti si consum 8 cel mult .. nu mi-a sarit de 8 ...
                Sa zicem ca scoti 8 , bafta ta, dar stilul de condus e cel care face diferenta aici. Vezi tu, eu m-am saturat sa stau dupa multi care in trafic parca lucreza la centrale nucleare si se misca cu o frica teribila. Cand ma sui in masina nu vreau sa imi pierd prea mutl in trafic asa ca trec pe langa foaaaaarta multa lume. Concluzia, condusul agresiv creste consumul cu 1-3 litri la 100km parcursi. Sincer, pentru mine merita sa dau in plus si 3 litri la 100 si sa merg cum vreau decat sa stau cu frica ca daca calc pedala o sa imi stric frumusetea de consum.
                Felicitari, esti un om rabdator si de admirat ;)
                Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!

                Comment


                • #98
                  Imi place ce a spus Lupu ! Daca vrei un consum bun, din cand in cand mai trebuie sa-i ''dai in goarna'' sa cureti toata admisia si evacuarea, o simti ca merge mai ''aerisita''.

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by Octavian___28
                    Imi place ce a spus Lupu ! Daca vrei un consum bun, din cand in cand mai trebuie sa-i ''dai in goarna'' sa cureti toata admisia si evacuarea, o simti ca merge mai ''aerisita''.
                    si in carte parca scrie ca din cand in cand daca circulati mai mult in oras sa faceti un drum lung si sa ii dati in barba.

                    Comment


                    • salut baieti ,am venit de la munte si am scos pe gpl 7,3
                      "cromul este placerea mea"
                      "cui nu-i place , valea"

                      Comment


                      • Laoreate 1.4 16.000 Km, cauciucuri TOYO consum in oras max 7.5%, la drum intins 5.5% la 120 Km/h, benzina 98 rompetrol

                        Comment


                        • misto consumul...da nu se scrie laoreate ci Laureate

                          Comment


                          • Consuma putin...Se merita la consumu asta sa ai un logan
                            P.S:Intre un laureat si un prestige de 1.4 difera ceva la motor si la consum?

                            Comment


                            • La 120 constant, 5,5 ? Hmmmmm...Inseamna ca esti bun la consum, te stii cu pedala de acceleratie.
                              In general sub 6 nu prea ai cum sa scoti...6-6,3 fie si benzina de 98.

                              Comment


                              • Originally posted by [.....:::::G3G3:::::.....
                                P.S:Intre un laureat si un prestige de 1.4 difera ceva la motor si la consum?
                                Prestige de 1,4 MPI?
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google