Viteza Maxima Logan 1.6 Mpi 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aprox. 170 ,de multe ori.Daca incerc mai mult ,intervine.....co_pilotul principal......

    Comment


    • Originally posted by loosh View Post
      Stai, te uiti si te minunezi! Cred ca eu sunt cel mai prost sofer de LOGAN. Totusi, ma laud si eu:
      DN 2 (E 85 - Adjud-Bacau) - 160 km/h, dar stabilitatea era cea a unei barci pneumatice pe furtuna gradul 2, pe mare. O pala de vant lateral sau o mica groapa te arunca intr-o parte sau alta, de mama focului.
      Unde se dau lectii de pilotaj? sau discutia asta e pe alt topic!
      off:
      Daca tot vorbim asa: ia pune matale o suspensie partiala(doar arcuri) sau mai bine full sport(arcuri si amortizoare) si sa vezi ce barca e si la 180-190 - ca nu mai are nici pe dracu + daca mai ai restul(capete de bara fara joc, geometria facuta corect, rotile sa fie indreptate si corect echilibrate) pe sub masina e si mai bine si nu te mai plangi ca e barca. Daca vorbesti de o masina stock cu suspensia stock da.... peste 160 deja trebuie sa fii tu singurul pe strada, eventual fara vant samd... ca sa fii cat de cat in siguranta.

      P.S.: inainte sa comentezi la adresa altora mai viziteaza-le si my-ride-ul vezi ce modificari au facut si pentru o viteza mai ok si pentru o stabilitate mai mare si in cazul meu pentru o franare mai eficienta.
      Last edited by Canto; 16 March 2010, 09:34.
      B-187-H D Z->A.k.a Tobita Indemanaciu

      Comment


      • Scuze, Mon Cher (Canto), dar credeam ca topicul e pentru cei cu masini de serie, si nu pentru masini tunate. Si eu daca imi pun turbina si roti de avion, prind 300 in 5 secunde, sa moara tot forumul de ciuda. Oricum initiatorul thread-ului ne poate lamuri despre ce masini vorbim aici.

        @Roy, tu ce arcuri ai?

        Mie, sincer, viteze peste 150 km/h nu mi se par de loc ok, avand in vedere si viteza maxima admisa pe soselele patriei, si consumul masinii.
        Last edited by loosh; 17 March 2010, 06:51.
        Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
        sigpic

        Comment


        • @loosh,arcuri stock,iti dai si tu seama ca doar ating viteza respectiva si sigur urmeaza curba,localitate,...etc. si e musai sa reduc....consumul....toate masinile consuma la vitezele astea.....

          Comment


          • Toti suntem cuminti la volan , dar cateodata ne mananca talpa daca avem in fata un drum drept, cunocut si cu trafic scazut....Sau nu numai.
            Sau doar curiozitatea de a vedea ce poate masina.
            Si doar pentru asta , eu unul nu am de gand sa cheltui cateva sute bune de euroi pe remapare soft, arcuri, amortizoar, kituri de evacure, filtre sport.... etc. ...
            Si chiar nu am chef sa transform strada in pista de incercare.
            Si cu toate astea...... ma mananca talpa din cand in cand!
            Last edited by loosh; 17 March 2010, 20:01.
            Politics wasn't about the right or left side, was about have or have not.
            sigpic

            Comment


            • @loosh,inteleg foarte bine ce spui tu cu mancarimile..dar de multe ori,ma sicana cate unul cu cate un automobil di firma cu renume si uite asa ajungeam la asa viteze ridicate....o parte renuntau la duel,dar de multe ori am ridicat Loganul la nivel inalt,surprinzator pentru ei...

              Comment


              • Frustrarile cotidiene de zi cu zi ce se transpun pe soselele pline de gropi si nesigure ale iubitei noastre patrii. Multi loganisti au impresia ca sunt Alonso si ca masina lor e un Ferrari daca i-au facut modificari si nu le poate sta in cale nimeni. Soseaua e locul lor de joaca unde toti trebuie sa fie speriati de ei si de bolidul lor care prinde suta foarte repede si dau fum multor masini cu pretentii. Ei nu pot sa inteleaga ca oamenii merg cu masina in oras ca sa se deplaseze acolo unde nu e transport in comun (in general metrou), ca marea majoritate a soferilor care stau la semafor langa ei nu sunt impresionati de modificarile lor facute cu foarte mult bun gust si nu sunt fani ai seriei fast & furious. Loganul e o masina ieftina, usor de intretinut, de familie, fara performante notabile. Unii nu inteleg acest lucru. Sper sa se duca toti catre alte constelatii incercand sa dea peste cap vitezometrul (o viteza fenomenal de mare e 210 km/h pe bord) umilului logan. Nici o diferenta a mentalitatii intre cei cu dacii 1310 sorcova si cei cu loganuri preparate. O sa spuneti ca e pasiune ce nu cunoaste limite si ca sunt rautacios. Atunci va spun ca sunteti cei mai tari, sunteti idolii mei si ca abia astept sa vad ce ati mai facut pe la masini. Ce "genti" ati mai pus, ce "chipuri" ati schimbat si ce "finale" dau cel mai frumos zgomot si daca se poate 2, 3 cai. E frumos sa visezi dar reveniti-va totusi cu picioarele pe pamant.

                Comment


                • alt lup moralist ... :-) oare chiar nu putem sa ne mentinem on-topic?
                  Toti suntem buni la morala dar o mai si "comitem" cateodata ...
                  Poate unii sunt cu simtul raspunderii si stiu ce fac. (ca sunt si altii teribilisti, asta e alta poveste).

                  Repet, e asa greu sa ramanem on-topic?

                  S.
                  I have no special talent. I am only passionately curious.

                  Comment


                  • Silviu, ce crezi ca ai rezolvat cu postul tau? Omul chiar are dreptate, ne dam cocosi cu o masina menita sa te duca de la A la B. Si ca sa nu mi-o iei drept rautate, iti spun ca si pe mine ma mai mananca talpa, numai ca m-am potolit. De ce? N-am cu ce! N-am cuplu, n-am putere! Cu ce drac sa ma dau in spectacol? In Germania, m-am inteles din priviri cu cativa "meseriasi" plini de ei si ne-am dat blana la "super-bolizi", si ce-am rezolvat? Nimic interesat, poate doar am mai gustat un pic de adrenalina, dar in rest n-am rezolvat nimic (de fapt am rezolvat ceva... am consumat 20L de carburant de-ampixulea. Stiu, nu e mult, dar tot aiurea i-am ars.).
                    Vrei sa fie lumea ontopic? Pai, atunci inseamna ca ar trebui sa posteze numai cei care se dau legal, pentru ca si dci-ul de 65 depaseste 130km/h.

                    Comment


                    • ovidiu.st, astfel de posturi cu tenta de a tine morala duc la flame-uri de asta am zis ca n-are rost sa ne dam mari moralisti cand defapt toti mai gresim cateodata.

                      Oricum moderatorii inchid thread-urile care sunt posibile sa instige la astfel de teste, dar nu e cazul aici.

                      Asta vroiam sa spun si nimic mai mult. Sa ne tinem on-topic nu sa venim sa tinem discursuri despre ce e bine sau rau.

                      S.

                      P.S.: si da colegul massimiliano are dreptate doar ca nu e thread-ul potrivit pentru acea parere.
                      I have no special talent. I am only passionately curious.

                      Comment


                      • @massimiliano,nu am chemat niciodata pe nimeni la vreo intrecere sau liniuta ,oficiale sau neoficiale,nu sunt pilot de raliu,ci,doar un simplu participant la trafic.Nu am riscat niciodata aceste viteze superioare pe sectoare de drum periculoase,aglomerate, etc.Cum spunea si loosh mai sus,singurul drum competent de prin zona noastra este DN2,unde mai putem si noi sa facem masaj la talpi...Despre loganuri tunate....fiecare isi modifica masina dupa bunul plac si dupa posibilitati...Hai recunoaste ca sunt multe loganuri modificate frumos care iti plac si tie pe acest forum...Nu ating aceste viteze zilnic(as vrea eu),iar cei care m_au sicanat,au fost cazuri izolate......Intamplare adevarata....Sunt inscris in depasirea unui TIR pe DN2,ma deplasez cu 110km/h,ma ajunge o Octavia care incepe cu blituri sa ma dau.......UNDE?Sa incerc sa intru un pic sub tir sa treaca el?Care e frustratul aici?La genul asta de provocari raspund pe masura....La capitolul mentalitati ,ai uitat sa mentionezi si pe cei care de la dacia 1310 au trecut la ceva strain,mult mai puternic si care in max.10 zile au uitat de unde au plecat....Nu esti mandru nici macar un pic ca loganul nostru ,la pretul care este vandut, are totusi niste performante mai mult decat decente?
                        @ovidiu_st,iti pare rau si acum dupa acea benzina,nu_i asa?si cand te gandesti ca altii cheltuie sume considerabile pentru 1 sau 2 ore de adrenalina....depinde si de sangele fiecaruia.......

                        Comment


                        • Unora le place sa traiasca o viata complet monotona, sa aiba cheltuieli cat mai putine, sa nu polueze mediul, masina sa fie cat mai confortabila si mai linistita....cui credeti ca-i pasa? Pana la urma fiecare face ce vrea cu masina lui, daca vreau sa merg in 6000 pe A1 nu deranjeaza pe nimeni... Scuzati-ma de offtopic, vorbiti de vitezele maxime de la 1.6 MPI si nu de cat de legal si linistit sa mergem. Nu va place topicul, nu mai comentati, unora le mai place sa alerge Loganul daca nu macar sa-l testeze.
                          4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                          Comment


                          • Si eu zic sa reveniti on topic...ca o sa fiti amendati...
                            Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

                            Comment


                            • Baieti, astazi in data de 21.03.2010 am prins cu Logan 1.6 16v (105 cp) stock 210 km/h pe A2. A luat tot bordul, in ciuda faptului ca vantul lateral batea binisor. Nu era nici barca, se tinea bine pe sosea. Masina este faza 2 de logan, cum am specificat si mai sus este stock, avantajul meu este ca am pe bord 2500 km parcursi. Ce imi pare sincer rau este ca nu am filmat si nu am o dovada vizuala, dar exista deja una pe un site video din strainatate filmat pe autoband.
                              Negru metalizat, interior crem, 1.6 16v (ph 2 model prestige)...Acel logan care te face si cand sta pe loc

                              Comment


                              • Cred ca ai gresit topicul. Aici se discuta despre 1.6 MPI.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google