Probleme Pornire La Rece/cald Logan 16v Euro 5

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Salut!
    Asta pare un threat mai potrivit pentru problema mea.
    Masina: Logan 1.6 16v euro 5 clapeta acceleratie electronica (fara motoras pas cu pas).
    Descriere: Masina merge foarte bine, accelereaza foarte bine.
    Teste: testat bobina tip creion pe fiecare bujie, no problem.
    schimbat buji,
    testat presiune injectie, peste 3,5 bar pe fiecare piston
    Fara erori pe bord.
    Am doua probleme
    Prima. Porneste mereu perfect la prima cheie, merge ce merg cu ea, ma opresc sa zicem undeva 15 minute (opresc motorul), daca e lasata in soare( sau daca e in mijlocul zilei de e cald afara), nu porneste.... La a doua sau a treia cheie o ia masina urcand foarte usor de la 0 la 750 de turatii....foarte ciudat. Ideea este ca problema asta e atat de rara ca nu o mai bag in seama....sa zicem ca face o data de 2 ori pe saptamana daca o las in soare.

    A doua problema care este in permanenta.Relantiul este neregulat, oscileaza mereu "in sus" adica nu scade niciodata sub 750 (doar atunci cand pun piciorul pe frana, dau drumul la caldura, sau cand actionez ceva electric gen geamuri etc...) daca lasi masina la relanti fara sa actionezi vreun consumator (fara sa atingi volanul) masina oscileaza in sus. Pe ceas acul oscileaza, iar pe tester sta asa intre 750-770-780-790 ........dupa 752-766-784-795 ceva de genul arata pe tester, o oscilatie de 50 -100 de rpm in sus.

    Exista vreo persoana cu euro 5 careia ii merge perfect relantiul? Chiar sunt curios, poate sa ne puna o filmare cu un relantiu perfect ?fara oscilatie?
    Exista cineva care a avut aceasta problema si a rezolvat? Daca da, care sunt testele pe care le putem face sa identificam problema? ce piese s-au schimbat/curatat?
    AS dori daca se poate un raspuns avizat din partea unei persoane care a avut problemele de mai sus, sau macar una din probleme, SI A REZOLVAT.

    Comment


    • #92
      Am avut o problema exact ca a ta cu pornit greoi dupa ce sta in soare.
      Problema era de la canistra de carbon
      acolo are o elctrovana ea trebuie sa declanseze cand pui contactul.
      Daca nu functioneaza cand masina e oprita toate gazele se duceau in motor si deaceea pornea balbait s-au la a doua cheie dupa ce statea in soare.
      Vezi ca din ia pleaca un furtun negru care duce la motor.
      Ca sa verifici daca e de acolo scoti furtunul ala din motor si baci un surub ceva sa nu traga aer pe acolo.

      Comment


      • #93
        Si o astup? Si asa rezolv problema? Astupând? Sau se schimbă canistra?
        Si cu oscilația de relanti sti ceva?

        Comment


        • #94
          Asta faci ca sa fi sigur ca deacolo e problema.

          Sa fi sigur sa nu cumperi canistra si problema sa persiste incontinuare.

          Cu oscilatia la relanti :
          Eu am renuntat sa mai caut cauze
          de cate ori am urmarito stand pe loc nu a stat mai mult de un minut ,doua fara se miste acul .

          Cu relantiul am avut o problema mai serioasa iarna asta cand scadea la -2,3* ,oscila continu cu 200 ,300 rotati pana facea apa 4 lini.
          Tragea aer pe langa garniturile de la galeria de atmisie si pe langa corpul clapeta.

          Comment

          Working...
          X
          Anulare DPF
          Politica de Securitate Google