Probleme La Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by puyutzu07 View Post
    da foarte interesant...incearca daca e cand pleci cu masina acelasi lucru sa scazi de la 60la ora pana la 20 dar cu ambreaijul apasat.Daca tot face inseamna ca e altceva din ecu sau ...
    Ti-am zis ca nu e de la ambreiaj da tu nu ca BATMAN-BATMAN. Am facut cum ai zis si tot asa face.
    I HAVE A !sigpic
    fara linkuri externe in semnatura

    Comment


    • si mie mi-a spus cineva ca exista posibilitatea sa fie din soft

      Comment


      • te-agiti te-agiti...am presupus ti-am spus sa incerci nu ca e sigur...
        Ai incercat o resoftare(remapare)?

        Comment


        • De unde bani si pe ala?
          I HAVE A !sigpic
          fara linkuri externe in semnatura

          Comment


          • daca vrei ca motorul sa iti mearga rotund,fara oscilatii sau"caderi" aiurea,vis-a-vis de problemele de mai sus,curatati urmatoarele:
            sistem de injectie,TOT !
            egr si galeriile de acolo
            toate mufele electrice de la partile de sus

            Comment


            • cam asa stau lucruile si la dci-ul meu, la pornirea de dimineata oscileaza cateva secunde, dupa care merge rotund,fara problema. Dupa ce se incalzeste bine (mers pe caldurile astea din Scanteia pana in Rahova) oscileaza constant, fara a se misca turometru, iar daca o turez pe loc la 3000 r/m, cand revine turometru la normal se balbaie iar, este cam ciudat, nu stiu ce sa-i mai fac. Am facut test injectoare, am schimbai IMV-ul si degeaba, ce sfat imi dati... (am 70000 km)
              Last edited by Costelingho; 25 July 2011, 14:20.

              Comment


              • Buna seara, incercati sa curatati si egr'ul.

                Comment


                • am tot lasat-o si-am tot lasat-o si azi am fost sa-i mai fac un tester credeam ca rezolv problema , dupa 3 ore de stat in service afluu ca nu le citea testeru modelul meu de motor si ca si-au stors ei mintea ce-ar putea fii , venind cu solutia , filtru de motorina ca baga aer , le-am taiat-o din start , asa facea si cu veciu filtru si cu noul filtru , imposibil sa fie el , eu venisem chitit ptr tester sa stiu si eu ce are masina nu pe pareri , insa ce-am observat defapt ce-or observat ei si mi-au aratat , imediat dupa ce intrerupe la relanti pe retur se vede spuma ptr o perioada foarte scurta , deci doar pe retur , de aici ziceau ei ca e filtru ca am aer in instalatie constant , dar pe tur pe unde vine nu vine aer , ei o tineau cu filtru eu nu si nu , cum sa dau 2,5 mil pe un filtru nou + manoperacand asta e nou si tot asa facea si cu vechiu amandoua fiind originale , asa ca am ramas tot cu relantiu beat , are careva vreo ideie pe unde sa intre aerul fals intre pompa si injectoare ? nu curge gram de motorina niciunde asa face de 6 luni si mi-am epuizat ideile .

                  eventual cine e din Timisoara sa-mi recomande un service unde chiar stiu ce fac aia si sa se bazeze exclusiv pe tester la problema cu relantiu ca alta metoda nu vad sa-i dai de cap .

                  Originally posted by ady24 View Post
                  Buna seara, incercati sa curatati si egr'ul.
                  salut ady zi si mie ceva te rog , egr-ul sau regulatorul de presiune pot produce spuma pe furtunu de retur din pompa de motorina ? ma refer in cazul in care nu functioneaza una din cele doua mentionate mai sus corect .
                  Last edited by MariusTm29; 27 July 2011, 20:03. Reason: Automerged Doublepost
                  ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

                  Comment


                  • La egr sincer nu cred, insa la regulatorul de presiune cand il scoti de pe pompa are un inel de cauciuc natural care se mai rupe si trage aer si pe acolo.

                    Comment


                    • este amabil cineva de aici sa vada la loganul lui diesel daca pe furtunu de retur ce iese din pompa de motorina ai da si lui aer pe furtun din cand in cand ? ca stau si ma gandesc daca nu cumva e chiar normal deoarece pe acolo vine returul din injectoare si in injectoare n-o fii numai motorina, zic si eu .

                      Originally posted by ady24 View Post
                      La egr sincer nu cred, insa la regulatorul de presiune cand il scoti de pe pompa are un inel de cauciuc natural care se mai rupe si trage aer si pe acolo.

                      nu vad totusi pe unde sa traga aer ca de-ar trage ar trebui sa am pompita de motorina dezamorsata , ori ea nu e dezamorsata niciodata chiar daca sta masina pe loc 1 luna .
                      Last edited by MariusTm29; 28 July 2011, 12:45. Reason: Automerged Doublepost
                      ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

                      Comment


                      • Am rezolvat problema cu relanty-ul meu oscilant foarte simplu, ma rog relativ, dupa vro 60-70 km de umblat prin service, si dat peste foarte multe pareri dar nici una identica.

                        Comment


                        • Originally posted by Costelingho View Post
                          Am rezolvat problema cu relanty-ul meu oscilant foarte simplu, ma rog relativ, dupa vro 60-70 km de umblat prin service, si dat peste foarte multe pareri dar nici una identica.

                          bun bun asa ma distrez si eu prin service-uri , dar tot n-ai zis cum ai rezolvat-o ?
                          ''M-am certat si cu Mitica Dragomir, dar fara jigniri. El m-a facut oligofren, eu l-am facut zdreanta, dar nu ne-am insultat''. (Gigi Becali)

                          Comment


                          • Scuze, am fost la recomandarea unui amic, intr-un service ce repara orice, numa ca patronu a lucrat la Dacia, si cunostea problemele, pe deasupra mai avea si soft de mi-a resoftat calculatorul masinii, merge ceas acum, fara pompa de inlocuit, injectoare etc.
                            cica asa au facut un anume lot, de s-au intors la garantie multe, dar alea faceau de noi, a mea a inceput pe la 70000.

                            Comment


                            • desi sunt initiatorul theard-ului, trebuie sa recunosc, spre rusinea mea, ca nu am mai intrat cam demult pe aici, si vad ca pana la urma cineva a rezolvat problema, si ii multumesc pe aceasta cale ca ne-a explicat si noua cum a rezolvat problema. Mie imi mai spusese un coleg de forum ca e posibil sa fie vorba de soft dar imi venea greu sa cred pana astazi cand am conduvs 2 van-uri unul avea 50000km iar celalalt avea 70000km si ambele oscilau la ralanti si atunci mi-am dat seama ca pana la urma e vorba de soft, iar acum cand intru pe forum vad problema rezolvata cu resoftarea soft-ului
                              dilema este daca nu as resofta calc ar avea ceva repercursiuni asupa motorului, sist de injectie etc

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google