Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sincer cam asa e la noroc. Am la activ un Renault, un Vernet urmeaza Wahler si Behr (cele mai scumpe)...

    Comment


    • Am Behr de 1,5 ani si functioneaza foarte bine, adica exact asa cum a functionat si cel din fabrica timp de 4 ani. Semnele de uzura au fost fluctuatiile de 2-4 linii pe bord.

      Comment


      • Buna seara! Nu stiu daca postez unde trebuie fiindca nu am citit toate cele 76 de pagini de la topic , imi cer scuze pentru asta .... Am si eu o mica problema(sper): " Azi dupa un drum de aproape 350km , cand ma intoarceam acasa , m-i s-a ridicat temperatura la apa la 6 liniute pentru prima data (a tinut maxim 5 secunde "minunea" dupa care a revenit la 4 liniute ... eram la semafor) A doua oara m-i s-a ridicat la 2-3 secunde dupa ce am apasat butonul de dezaburire luneta .... M-am uitat ciudat la bord si imediat am inchis dezaburirea , aici surpriza , cum am inchis-o a revenit temperatura la apa la 4 liniute .... Am gasit ceva asemanator pe "gugulache" dupa care m-a redirectionat catre youtube:
        Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


        Ceva asemanator s-a intamplat si la mine , doar ca dupa ce am inchis dezaburirea a mai durat 5 secunde ( nu ca in video , imediat ) Este un motiv sa ma ingrijorez "grav" si de la ce poate fi ?

        Comment


        • Daca nu ti s-a pornit GMV-ul (termocupla) se pare ca la tine este doar o problema cu afisasul. Din cate am mai vazut se rezolva cu firele de masa suplimentara.

          Comment


          • As indrazni sa spun; masa insuficienta la panoul de bord.
            Cred ca si la tine e o eroare temperatura afisata. Ingrijorare?. Nu cred, doar ca vei fi mai stresat pe masura ce se va repeta mai des "fenomenul".
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Originally posted by kubala7 View Post
              Acum dupa ce am schimbat termostatul, in maxim 2 km, am caldura si 4 linii la temperatura... e perfect...
              Da...e perfect, asa a fost si la mine dupa ce am schimbat termostatu, urca repde la 4 linii si aveam si eu aer fierbinte, nu caldut.
              Mai borbim la irna urmatoare ))

              Tot ma bate gandu cu o bucata de plexiglas pusa pe vreo 30% din radiator, dar cum ma mai apuca pe mine vandaliile mi-e sa nu prajesc motoru intr-o escapada d-asta necontrolata

              PS: ecran de calandru ca la Oltcit

              Comment


              • @ IancuMic: Cred ca iti poti da seama ca este stresant deodata ce eu personal sunt praf la mecanica ( nu stiu nimic ... la mine daca se opreste masina incep sa dau telefoane si o las unde s-a oprit ) Ai/aveti idee daca se poate remedia asta si de unde ?? Multumesc frumos pentru ajutor si raspunsuri !! ><

                Comment


                • Daca se repeta de fiecare data afisajul de 6 liniute atunci cand ai consumatorii mari (dezburire, proiectoare, faza lunga, ventialor pe tr.4) eu zic ca e clar masa insuficienta.

                  Vorbesc si eu de parca mi-am si rezolvat problema mea si a tuturor posesorilor de Dacia. Eu imi exprim o parere personala fondata pe am mai citit despre aceasta problema si comportament
                  Last edited by Goan; 1 November 2012, 20:35.

                  Comment


                  • Sonda, bat-o vina !

                    Pentru că înlocuirea termostatului (acum câteva luni) cu unul de origine nu a schimbat cu nimic fluctuaţiile 2-4-2 din bord, am schimbat ieri şi sonda de temperatură cu una tot de origine. Azi dimineaţă am făcut şi proba şi am fost bucuros să constat că după 4-5km au apărut 4 linii şi fluctuaţia a dispărut.

                    Sugestie: La demontarea sondei, acoperiţi cu o folie de plastic carterul cutiei de viteze pentru a evita scurgerea antigelului pe ambreiaj. Eu am omis acest amănunt şi mi-a cam ţopăit ambreiajul la pornirea de pe loc până s-a zvântat.
                    sigpic

                    Comment


                    • Cat a costat sonda?

                      Comment


                      • Salut baieti!

                        Si eu am aceeasi problema fluctuatia 2 - 4 - 2 linii.

                        Eu am avut niste probleme cu scurgerea lichidului de racire chiar langa termostat si pentru ca pe vremea aia masina era inca in garantie , termostatul a fost schimbat cu totul.
                        Tin sa precizez ca aceasta fluctatie a indicatorului de temperatura nu exista inainte adica urca la doua linii apoi la 4 linii si ramanea constant pana ce opream masina .

                        E de cand cu schimbarea acestui termostat a aparut aceasta problema , la inceput am zis ca este o chestie minora si poate "doar mi se pare" , dar cu trecerea timpului am observat ca ea persista.

                        Am fost peste baieti le-am explicat problema, mai ales ca era in asa zisa garantie piesa,
                        dar dupa indelungi verificari s-a constatat ca termostatul functioneaza perfect normal.
                        Le.am zis si faza cu masa ceva citit pe aici dar ei au zis ca daca nu a facut pana acum nu are cum sa fie de la asta.
                        Asa ca intr-un final am plecat , fluctuatia a ramas nu ai zis astia nimic de sonda parca pareau mai preocupati sa.mi demostreze ca termostaul functioneaza si nu stiu ce sa fac sa rezolv problema pentru ca ma " freaca pe creier"

                        Ca sa nu mai zic am stat jumate de ora cu masina pornita sa verifice la PC si apoi eu i-am explicat ca nu are cum sa scada brusc temperatura de la 4 la 2 linii dupa un drum de 200 de km in care masina a rulat constatnt destul de sportiv si la intrare in Bucuresti hop 2 linii
                        Last edited by RsA; 5 November 2012, 13:42. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • mr.K, 40 de lei.

                          RsA, de ce nu înlocuieşti şi tu sonda ?
                          Last edited by ibuzescu; 5 November 2012, 14:58.
                          sigpic

                          Comment


                          • Merci. Vad ca s-au mai aliniat la realitate preturile.

                            Comment


                            • Poi asa pot sa ma apuc sa inlocuies toate piesele)) sa vad ce se intampla ) dar as vrea sa imi spuna priceputii aia de la service exact ce trebuie sa schimb nu asa la "ghici".

                              Comment


                              • mr.K, regret să te dezamăgesc, doar la evali_daniel e atât, în magazine una ca asta e 50-60 de lei în cel mai fericit caz.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google