Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fanez
    replied
    Multumesc. Am vazut ca in catalog erau la fel dar m-am gandit ca ar putea fi o eroare. La 1,4 era specifiat k7j, iar la 1,6 k4m.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    La motorizarile pe benzina, nu exista termostate cu temperatura de deschidere diferita.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Originally posted by mallibu View Post
    am schimbat si eu termoststul cu unul de origine si am avut surpriza sa fie decalibrat de nou. mi-am dat seama dupa ce l-am schimbat cu altul
    Mi-am cumparat un termostat Facet. Abia acasa mi-am dat seama ca pe cutie scrie ca e pentru motoare 1.6 16v. Este acelasi termostat si pentru motoare 1.4 si pentru 1.6 16v, sau exista diferente intre ele?
    Poate ca d-aia zici ca era decalibrat de nou.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Inseamna ca este cum am banuit si am intrebat mai sus, iar einstein1984 a confirmat. Am dat comanda pentru un Facet, maine il iau, nu stiu cand il schimb, al meu e cel din fabrica (aproape 117kkm). Stie cineva cum se comporta Facet asta? N-am auzit nici laude nici injuraturi la adresa acestei marci. Bine ca n-am luat Behr Multumesc pentru raspuns.
    Last edited by Fanez; 15 October 2015, 17:23.

    Leave a comment:


  • einstein1984
    replied
    Nu raman blocate colegu, incep si se deschid pe la 75-80 de grade in loc de 89 (verificat cu clipul). in functie de cat de frig e afara, poate scadea sau nu la 2 linii.
    Cu Behr m-am lamurit, sa vad cat o tine asta de origine.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    schimba-l cu un calorstat ca acolo e problema
    cel mai des raman blocare pe deschis

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Originally posted by einstein1984 View Post
    ... cand apar prima oara 4 linii in bord, furtunul de iesire din termostat trebuie sa fie RECE, cand acesta se incalzeste trebuie sa ramana la 4 linii.
    Am verificat chiar acum o ora. Furtunul ala gros se incalzeste si cand sunt 2 linii. Dupa vreo 7-8 km s-a ridicat la 4 liniute, iar dupa ce a pornit gmv-ul a scazut la doua. N-am incercat sa pun incalzirea la luneta sa vad cum face ca am uitat. O sa incerc data viitoare. Daca zici ca furtunul ala trebuie sa ramana rece pana la 4 liniute inseamna ca e problema la termostat dar e posibil sa functioneze periodic? adica sa nu mearga de fiecare data ci din cand in cand sau ori merge ori nu? Nu poate avea scapari, sa deschida partial, sau ceva in genul asta....?

    Leave a comment:


  • TopCat
    replied
    cristi.... , poate avea vreun defect de fabricatie.
    totusi, mallibu, cum ti-ai dat seama ca trebuie schimbat cel nou?

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    pai se decalibreaza asa, stand degeaba, in cutie?!

    Leave a comment:


  • mallibu
    replied
    Originally posted by chitziman View Post
    am schibat senzorul a facut la fel, am schimbat termostatul la fel cu unul de origine dacia vad ca de ieri nu a mai facut figuri
    am schimbat si eu termoststul cu unul de origine si am avut surpriza sa fie decalibrat de nou. mi-am dat seama dupa ce l-am schimbat cu altul

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google