Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
Multumesc. Am vazut ca in catalog erau la fel dar m-am gandit ca ar putea fi o eroare. La 1,4 era specifiat k7j, iar la 1,6 k4m.
-
La motorizarile pe benzina, nu exista termostate cu temperatura de deschidere diferita.
Leave a comment:
-
Mi-am cumparat un termostat Facet. Abia acasa mi-am dat seama ca pe cutie scrie ca e pentru motoare 1.6 16v. Este acelasi termostat si pentru motoare 1.4 si pentru 1.6 16v, sau exista diferente intre ele?Originally posted by mallibu View Postam schimbat si eu termoststul cu unul de origine si am avut surpriza sa fie decalibrat de nou. mi-am dat seama dupa ce l-am schimbat cu altul
Poate ca d-aia zici ca era decalibrat de nou.
Leave a comment:
-
Inseamna ca este cum am banuit si am intrebat mai sus, iar einstein1984 a confirmat. Am dat comanda pentru un Facet, maine il iau, nu stiu cand il schimb, al meu e cel din fabrica (aproape 117kkm). Stie cineva cum se comporta Facet asta? N-am auzit nici laude nici injuraturi la adresa acestei marci. Bine ca n-am luat Behr
Multumesc pentru raspuns.
Last edited by Fanez; 15 October 2015, 17:23.
Leave a comment:
-
Nu raman blocate colegu, incep si se deschid pe la 75-80 de grade in loc de 89 (verificat cu clipul). in functie de cat de frig e afara, poate scadea sau nu la 2 linii.
Cu Behr m-am lamurit, sa vad cat o tine asta de origine.
Leave a comment:
-
schimba-l cu un calorstat ca acolo e problema
cel mai des raman blocare pe deschis
Leave a comment:
-
Am verificat chiar acum o ora. Furtunul ala gros se incalzeste si cand sunt 2 linii. Dupa vreo 7-8 km s-a ridicat la 4 liniute, iar dupa ce a pornit gmv-ul a scazut la doua. N-am incercat sa pun incalzirea la luneta sa vad cum face ca am uitat. O sa incerc data viitoare. Daca zici ca furtunul ala trebuie sa ramana rece pana la 4 liniute inseamna ca e problema la termostat dar e posibil sa functioneze periodic? adica sa nu mearga de fiecare data ci din cand in cand sau ori merge ori nu? Nu poate avea scapari, sa deschida partial, sau ceva in genul asta....?Originally posted by einstein1984 View Post... cand apar prima oara 4 linii in bord, furtunul de iesire din termostat trebuie sa fie RECE, cand acesta se incalzeste trebuie sa ramana la 4 linii.
Leave a comment:
-
cristi.... , poate avea vreun defect de fabricatie.
totusi, mallibu, cum ti-ai dat seama ca trebuie schimbat cel nou?
Leave a comment:
-
am schimbat si eu termoststul cu unul de origine si am avut surpriza sa fie decalibrat de nou. mi-am dat seama dupa ce l-am schimbat cu altulOriginally posted by chitziman View Postam schibat senzorul a facut la fel, am schimbat termostatul la fel cu unul de origine dacia vad ca de ieri nu a mai facut figuri
Leave a comment:

Leave a comment: