Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gumball3k
    replied
    Originally posted by andreyi View Post
    Bun, la tine s-a rezolvat, dar eu ce fac daca am schimbat si termostatul si sonda(ambele noi si de origine) si tot la fel face?
    Ca sa scoti din calcul o problema electronica eu zic sa scoti sonda, sa acoperi gaura sa nu iti curga antigelul si cu contactul pus sa o incalesti cu ceva, ori cu apa fierbinte ori cu o bricheta ceva. Citisem la un moent dat in acest topic faptul ca cineva a rezolvat problema dand cu sprey de contact in niste puncte considerate de el "cheie". Daca nu iti urca temperatura nici cand ii dai cu bricheta (ai totusi grija sa nu o supraincalzesti ca nu stiu la ce temperaturi rezista) atunci ai o problema la cabluri sau ai ceva erori, in orice caz contacteaza un electrician. Daca temperatura iti urca in bord atunci motorul chiar functioneaza rece si singurele motive pe care le gandesc eu sunt ca termostatul nu e bun sau iti lucreaza ventilatorul de pe radiator non-stop.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Bun, la tine s-a rezolvat, dar eu ce fac daca am schimbat si termostatul si sonda(ambele noi si de origine) si tot la fel face?

    Leave a comment:


  • gumball3k
    replied
    Mie mi-a aparut aceasta problema in iunie anul acesta. Am facut si un drum pana in Austria in august si tot drumul mi-a stat la 2 liniute, inclusiv pe autostrada cu 140 km/h constant. Saptamana trecuta am schimbat mai intai termostatul cu unul nou si original dar tot nu trecea de doua liniute, mai apoi am schimbat sonda de temperatura si totul a revenit la normal. Totul m-a costat 115 lei, termostat schimbat degeaba 65 lei, sonda de temperatura 25 de lei si de restul antigel.

    Pentru cei care spun ca e normal sa ai 2 liniute iarna, eu am masina din 2008 si inainte sa imi apara acasta problema, oricat de frig era afara dupa ce mergeam putin cu masina, temperatura crestea la 4 linite si nu mai scadea decat daca opream motorul. (1.6 mpi)

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Nu e fiert. Cand se aprinde becul rosu tragi pe dreapta.

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Când se aprinde becul de apa rosu, deja motorul este fiert si poate bubuie ca la taximetristul de azi

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    si cum mai stii cand fierbe motorul ?

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    la L2 au scos indicatorul de pavele si nu mai are la cine sa se planga
    Plagiatorule!!! Eu am mai scris asta pe un topic
    L.E. Am zis ca cei de la Dacia au rezolvat problema cu "liniutele 2-4-2" la L2. Le-au scos de tot.

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Norocul lui este ca la L2 au scos indicatorul de pavele si nu mai are la cine sa se planga apoi.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    N-am stat cu ochii pe "liniute" dar de la al doilea drum incolo aveam deja 10-15 km de mers prin oras inainte.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Si la al doilea drum cum a facut?

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Vezi postul anterior. Eu am luat masina noua iarna si exact asa a facut la primul drum extraurban. Nu facusem 200 km cu ea de cand o luasem.

    Leave a comment:


  • aris86
    replied
    Originally posted by Fanez View Post
    Fiind frig afara e normal sa mai scada la 2 linii la drum intins extraurban, mai ales daca ai si vant (din fata sau nu neaparat) si mergi... legal
    Sper ca glumesti?

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    ... in oras sta totusi mai mult la 4 liniute, in afara scade la 2, dar mai urca si la 4...
    Eu am inteles ca scade la 2 pentru scurt timp si ajunge inapoi la 4. Daca te-ai mai oprit 5 minute e perfect normal. Daca ai plecat direct si dupa 3-4 km cand iti ajunge la 4 linii iesi din oras, e frig afara, bate vantul, e normal sa scada la 2 si sa urce inapoi la 4 dupa alti cativa km.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Inseamna ca la mine e stricata, de ajunge la 4 linii si ramane acolo. Nu mai am temrostatul vechi, ca il puneam inapoi ca sa o fac normala din nou.

    Ai dreacu astia de la Dacia! Au vandut masini noi, stricate, si ele se normalizeaza pe parcurs.
    Last edited by vitriol; 6 October 2016, 14:58.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Fiind frig afara e normal sa mai scada la 2 linii la drum intins extraurban, mai ales daca ai si vant (din fata sau nu neaparat) si mergi... legal
    Last edited by Fanez; 6 October 2016, 14:30.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google