Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • vitriol
    replied
    Ti-a pus si tester-ul pe masina cand a verificat termostatul nou? Dar inainte sa-l schimbe pe cel vechi?

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Termostatul a costat 77 lei, este de origine, cumparat de la un magazin ok, in cutie, etc, identic cu cel scos. Nu i-am acordat prea multa atentie ambalajului si termostatului, eram in fuga, dar i-am zis vanzatorului pentru ce motorizare si sa fie cu deschidere la 89 grade. Dupa momentul montarii, s-a verificat treaba asta cu deschisul termostatului, cu liniutele, cu ventilatorul care a pornit cand trebuie. O zi jumate a fost totul ok. Caldura baga de rupe, apa in oras sta totusi mai mult la 4 liniute, in afara scade la 2, dar mai urca si la 4. Voi ajunge la mecanic sa verifice din nou termostatul si apoi si ce zicea Fanez(si amicul care mi le-a montat zicea sa verifice nush ce cablaje).
    Last edited by andreyi; 6 October 2016, 08:30.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

    Vezi daca te ajuta cu ceva:
    Originally posted by hunior View Post
    ...

    cateva poze cu masa suplimentara...
    Originally posted by hunior View Post
    1. cablu suplimentar de la borna pana la caroserie, am adaugat un fir in plus la firul cel scurt de la baterie, ce vine langa far, in fata bateriei. practic s-a dublat.
    2. borna > motor: la motor am adaugat langa senzorul de turatie, inspre cabina,este un suport din metal ce tine cablajul acela gros.am folosit surubul de acolo.
    3. motor caroserie> suportul de ridicare a motorului, si langa distibutie pe oala telescopului sub conductele AC, este un surub, l-am folosit pe acela. ..
    Originally posted by andreyi View Post
    ... Mersi oricum, Fanez, pentru raspuns si "oferta".
    Cu placere.
    Last edited by Fanez; 5 October 2016, 23:40. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Incearca sa verifici cum am zis mai sus. Porneste motorul cand e rece, stai cu ochii pe bord pana apar 4 liniute, apoi du-te si stai cu mana pe furtunul dintre radiator si motor. Daca atunci cand pui mana pe furtun e deja cald, sau se incalzeste la scurt timp de la aprinderea celor 4 liniute, termostatul nu e in parametri.
    Cat a costat termostatul?

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Nu a fost de durata, problema a revenit, 2-4-2 liniute, totusi baga caldura calumea si cand arata 2 si cand arata 4 liniute. In oras parca rezista mai mult cele 4 liniute.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Da, am rezolvat pana la urma, era termostatul. Am stat langa amicul mecanic pana au aparut cele 4 liniute si pana a pornit ventilatorul de vreo doua ori.
    Am cumparat termostat de origine, antigel si apa distilata(1l + 1l), acuma vazui detaliile operatiunii la tine, Vitriol.
    La mine, antigelul s-a pierdut, a curs pe la motor pe-acolo, am pus ce-am cumparat, iar la etansare s-a folosit mastic sau ce naiba e(o pasta neagra).
    Intr-adevar, se simte si o imbunatatire la caldura in interior, aproape ca frige daca bag deshtu' in aerator.
    Speram sa fie de durata treaba asta.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    La mine a inceput "discoteca" cu 2 linii - 4 linii - 2 linii de la inceputul anului, cand au fost temperaturile cu minus multe grade. Am zis ca o las asa peste vara si ma ocup de ea cand vine iar frigul.
    Frigul a venit, la fel si distractia. Am cumparat termostat de origine (Dauphinoise Thomson), am vizionat tutorialul si m-am apucat de treaba. Noroc cu Daniel de la piesenet.ro, care mi-a zis sa nu pun silicon, pentru ca asta de origine nu are nevoie.
    Acum baga caldura, pe treapta 1, de ma sufoca. Inainte statea cu ventilatia pe treapa 3, cu caldura la maxim si tot simteam ca nu era ce trebuie. Termostatul vechi a fost schimbat in 01.2010 pe garantie, tot cu unul OEM Dauphinoise Thomson. A tinut destul.

    Pus pe tester, la mine apar 4 linii atunci cand temperatura ajunge la ~80 de grade. Testat manual, furtunul dintre radiator si motor incepea sa se incalzeasca fix cand apareau 4 linii pe bord. Deci, termostatul deschidea la ~80 de grade.

    P.S. Geniala ideea cu punga pentru recuperarea antigelului. Am cumparat antigel si apa distilata degeaba.
    Last edited by vitriol; 3 October 2016, 09:24.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Ghinion, ieri s-a ridicat la 4 liniute abia dupa vreo 6 km de mers tarisor, iar azi nu a trecut de 2 liniute nici dupa 45 km.
    Urmeaza si termostatul.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Rezolvat, schimbat, voi vedea saptamana viitoare daca mai face figuri. Mersi oricum, Fanez, pentru raspuns si "oferta".

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Cea FAE a tinut 5 ani, cea de origine 1 an, dar poate cea de origine n-a fost Magneti Marelli.
    Atunci daca e ok, ma duc sa o cumpar.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Magneti Marelli am avut eu din fabrica (o mai am si acum functionala, am schimbat-o degeaba crezand ca ea e cauza problemei mele dar nu era). E mai buna decat FAE.
    Daca erai din Bucuresti ti-o dadeam gratis (pana la Braila costa transportul).

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Salutare. As vrea sa schimb sonda temperatura apa si am gasit la un magazin una chipurile de origine pe care scrie Magneti Marelli 40211402 pe o parte si pe alta e stantata sigla Renault, fara ambalaj, fara nimic, la 65 lei.
    As vrea sa o cumpar dar nu stiu daca e de origine si daca se potriveste pentru motorizarea mea (1.6_16v), am vazut pe net ca e una si aceeasi pt. toate motorizarile. Ultima schimbata a fost FAE.
    Mersi.

    Leave a comment:


  • Ciobanu Ionel
    replied
    Aceeasi problema o am si eu. 2 linute in afara orasului, 4 in oras. Am schimbat 2 termostate si tot asa face, am presupus ca am cumparat termostat defect si am luat altul. Deci am doua termostate bune. Problema cred ca este de la senzor temperatura motor. PS: termostate originale.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Fiind si pe GPL sper sa nu afecteze functionarea, consumul, etc.
    O observatie, am fost in concediu acum cateva saptamani in tandem cu un prieten cu 1.6 mpi si aproape la fiecare oprire la el ventilatorul mergea, la mine nu, dar amandoi aveam 4 liniute la apa in bord constant.

    Am fost in seara asta la un amic mecanic si la o succinta verificare,fara tester, concluzia lui este ca termostatul este bun. A incins motorul bine pe loc, a ajuns la 4 linii rapid conform spuselor lui, acolo a ramas pentru alte cateva minute cat a incins-o din nou, si apoi a pornit si ventilatorul. In tot acest timp, temperatura a stat la 4 liniute.
    O sa mai urmaresc fenomenul, si daca nu apare vreo crestere de consum, incep cu sonda sau poate chiar o las asa.
    Last edited by andreyi; 19 May 2016, 19:53. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Termostatul e de vina. S-a decalibrat nitel.
    Eu l-as lasa asa, ca tot vine vara, iar in toamna as pune alt termostat.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google