La mine De când am schimbat antigelul Îmi oscileaz în dou i în patru linii odat Am fost cu ea 15 km i nu a crescut la 4 linii Ba crete la patru ba scade la dou
Trimis de pe al meu ASUS_X00BD folosind Tapatalk
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
Si mie imi indica 2 linii si am zis sa merg la reprezentanta. Au pus-o pe tester si mi-au spus ca nu are nimic, ca raceste bine radiatorul, dar nu stiu ce sa cred. Masina are 65kw. Mentionez ca mai am un Renault Master care arata numai 4 linii.
Leave a comment:
-
Termostat (semi)blocat pe închis*, e coerență între pavele și temperatura citită de injecție:
1. Indicator apa din bord este aprins la maxim in loc de 4 liniute
2. dupa oprire ventilatorul merge mult.
*presupunând că mașina are reviziile la zi (lichid de răcire schimbat la 4 ani, distribuție și pompă de apă ok)
Leave a comment:
-
senzorul sau apa nu circula (pompa de apa defecta,furtune colmatate). vezi in vasul de expansiune daca vine "apa" pe sus pe furtunul subtire.
Leave a comment:
-
Indicator apa din bord este aprins la maxim ,in loc de 4 liniute.lichidul in vas e normal, dupa oprire ventilatorul merge mult. Daca stie cineva ce poate fi ,va rog.
Leave a comment:
-
dupa toate astea am schimbat sonda (tot de origine) si surpriza..jegoasa era defecta. Acum totul e normal in afisare si functionare.Originally posted by gimy View Postbuun..dupa ce am schimbat termostat..curatat contacte(toate), suplimentat masa..verificat termostat in sensul ca se incalzeste treptat furtunul care intra in calorifer..apoi treptat cel care intra in radiator..am doua linii..apoi incepe circuitul lichidului in vasul de expansiune..doua linii..porneste gmv..doua linii..se opreste gmv..doua linii..iar porneste gmv..furtunul la intrare in radiator..frige rau..doua linii..scot mufa de la sonda apa..porneste gmv..o introduc inapoi..se opreste gmv..apoi iar porneste si se opreste dupa aproximativ 20..30 sec de functionare gmv..deci sonda trimite semnal cum trebuie..in bord 2 linii..ce dracu ar putea avea?
Leave a comment:
-
O mica precizare; temperatura inscrisa pe termostat reprezinta pargul de la care incepe deschiderea; daca scrie 89 degrade, sa nu se inteleaga faptul ca la acea temperatura, termostatul e deschis complet. Este ca un ventil, a carui deschidere se face functie de temperatura.
In cazurile cand pe masina se afla un termostat de 83*C, se intampla ca termostatul sa nu deschida complet, pentru ca temperatura lichidului de racire nu creste prea mult peste pargul de deschidere si in acest caz cele 4 pavele sa se inregistreze destul de greoi.
Leave a comment:
-
Nu e nici o diferenta de consum cu termostat care deschide la 89 fata de cel care deschide la 83. Am facut eu modificarea acum vreo 3 ani cred si nu e nici o diferenta la consum doar ca apar 4 linii si iarna, dar la -20 nu sta la 4 linii la drumu intins, in oras e ok.
Trimis de pe al meu SM-J510FN folosind Tapatalk
Leave a comment:
-
ca si la diesel, si la benzinare sunt doua tipuri de termostate, 83 si 90.
a mea E4 din 2009 (ph2) are termostat la 83 grade, la E3 deschide la 90.
ma batea si pe mine gandul sa pun unul de 90, dar nu stiu daca se potriveste si mai costa si mult fata de cele de benzinare.
din toamna pana prin mai nu mai vad patru liniute. si normal ca creste consumul. nu stiu de ce au pus asa ceva pe diesel.
Leave a comment:
-
Cu o mâna pe furtun (după termostat)și tableta în cealaltă mână am observat că la ambele Logan 1.4MPI pe la 86°C încep să se încălzească.
Leave a comment:
-
Depinde de pragul la care incepe deschiderea termostatului; la 83*C sau 89*C.
Leave a comment:
-
La 1.4 din 2010 temperatura de citită cu un ELM327+Torque este de 81-82 °C. La un alt Logan tot 1.4 este de 90-91°C. Nu mă duc la Meridian să întreb că aia spun ce presupun ei.....dar pe bani. Întreb aici, are cineva idee cum ar trebui să fie? 81 sau 91°C ?
Leave a comment:
-
scrie si pe capacul vasului de expansiune ceva de genul "atentie la aburi" sau "atentie, fierbinte". e normal sa fie fierbinte dupa ce ai mersa cu masina.
Leave a comment:
-
Da. Se pare ca paranoia m-a batut rau de data asta
. Din cauza faptului ca aveam pierderi de antigel ( rezolvat cu inlocuirea unei garnituri) am inceput sa urmaresc vasul mai cu atentie si am crezut ca frige mai mult decat e cazul. Gmv-ul porneste de fiecare data cand e cazul. Si cum paranoia ma mai bantuie :p o sa urmaresc o perioada vasul.
Sa ma alarmez doar in cazul in care apa "bolboroseste" in vas alfel nu.
Leave a comment:

Leave a comment: