Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • andreyi
    replied
    Dupa peste 4 ani de cand am schimbat termostatul(de origine) si sonda temperatura apa(FAE parca scria pe sonda), timp in care am avut 4 liniute indiferent de anotimp, azi dimineata am mers vreo 10 km si in bord apa nu a trecut de 2 liniute, apoi a trecut la patru si a scazut iar la doua de vreo cateva ori. Si dupa asta, a incremenit la 4 liniute pentru 20 km dar ma astept sa faca din nou. Caldura baga destul de bine in habitaclu, deci cred ca incep cu sonda temperatura apa, nu cu termostat ca acum 4 ani(si tot a facut fluctuatii, pana am schimbat si sonda), cu toate ca ma gandeam sa le cumpar pe amandoua pentru siguranta, de origine.
    Chiar asa putin a tinut minunea?

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    eu n-am zis ca o sa tina doar atat, daca asa l-au gandit.
    dar temperatura la care lucreaza conteaza mult la consum.

    Leave a comment:


  • enc_edy
    replied
    Ai dreptate.....)) o sa tina motorul doar 500.000 ca a stat sub temp optima cu 3-5 C
    Le băgăm prea mult in seama......si isi fac de cap.....rasfatate :pppp

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by enc_edy View Post
    Se racoreste mai bine motorul....)) orikm poate motorul functioneaza la 80C si tu ai 2 linii....si temp optima stiu ca este intre 80 si 90
    vad ca la dci E4 ei zic ca nu, ca temperatura optima e pe la 83 de grade.

    Leave a comment:


  • VIORE_L
    replied
    Termostatele montate din fabrica sunt bune,rezista cativa ani dar dupa aceea cand mergi la"reprezentanta" iti monteaza altceva mai prost de uzina thompson made in france dar cu pret de firma si incepe joaca 2-4...si auzi un mecanic asa face toate ba e sonda ba e masa dar termostatul este fff bun ...nu este defect ca asa arata pe tester 80 de grade...merge bine.....cand el trebuie sa inceapa deschiderea la 89 de grade

    Leave a comment:


  • enc_edy
    replied
    Se racoreste mai bine motorul....)) orikm poate motorul functioneaza la 80C si tu ai 2 linii....si temp optima stiu ca este intre 80 si 90

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    si la mine sta pe 4 linii, daca apuca, dar nu apuca
    probabil, cu termostatele care deschid la 83 de grade, vezi mult mai greu 4 linii.
    nu stiu daca e un plus sau un minus...

    Originally posted by Hirayama View Post
    Nu-i problema, el ma contrazicea pe mine din reflex dar sasi vada problemele la termostat pauza.....cam la fel cu barna si paiul...
    ce probleme cu termostatul ?! atata timp cat toti cu dci E4 nu vad 4 linii pana nu sunt 20 de grade afara, inseamna ca sunt in gragic.
    Last edited by B997NDL; 30 March 2016, 22:38. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • enc_edy
    replied
    La mine si-a revenit.....sta la 4 linii in permanenta )))
    S-o fi înecat si el.....

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Nu stiu ce termostat de origine am (nici nu ma intereseaza sa aflu prea curand), dar dupa mai bine de 7 ani, functioneaza ireprosabil; la fel si cele buclucase pavele.

    Leave a comment:


  • VIORE_L
    replied
    Cele de origine tomphson sunt niste petarde dai banii degeaba...daca pe termostat scrie 89 de grade la deschidere si merge spre 90 si ceva acolo cei de la dacia spun ca 80 arata bine ...eu am gaz si se cunoaste cand sta la 90 -92 trece mai repede pe gaz dupa o evetuala oprire...sa traiasca wahler merge struna ...voi sa montati de uzina ca merge bine ....

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Originally posted by cristi.... View Post
    @ndl

    nu ziceai ca termostatu de disel deschide la 83 si ca dasta nu afiseaza 4 linii?


    stiu, am fost rau
    Nu-i problema, el ma contrazicea pe mine din reflex dar sasi vada problemele la termostat pauza.....cam la fel cu barna si paiul...

    Si pariez ca tot nu a inteles care e diferenta nici din ce iam spus eu si nici din ce ia spus tortionarul...

    Nui nimic, il schimba acum si va vedea in sfarsit 4 linii....chiar daca sunt un pic chinuite cu cel de 83

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by mr.K View Post
    Pune si tu un Calorstat- 110 de lei.
    multumesc pentru pot. vad ca e chiar mai putin pe epiesa, 86 de lei.

    Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.

    si deschide la 83 de grade, ceea ce e de bine.

    Leave a comment:


  • enc_edy
    replied
    Ms Cristi. O las in pace.....imi bat capul degeaba...cu toate ca mi se pare ciudat 4 linii pana la 105? Nu-i cam mult? ))

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by cristi.... View Post
    @ndl

    nu ziceai ca termostatu de disel deschide la 83 si ca dasta nu afiseaza 4 linii? ca mi-am adus aminte de discutiile in contradictoriu cu hyra...pe tema asta
    ba da, asa scrie peste tot. uite si pe epiesa.... E4 la 83 iar cel de E3 la 89

    Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.


    si uite si la E3
    Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    nu stiu, am verificat cand am facut itp-u. dupa ce au facut inspectia tehnica am semnalat problema asta la cei de la revizie. eu eram pornit sa-l schimb dar ei au zis nu vreti sa facem mai intai o proba de drum sa stim ce are? ca poate nu e termostatu si dati banii degeaba...mi s-a aprins beculetu si am acceptat bucuros proba de drum. mecanicu la covrig, eu in dreapta cu baritai tehnica in poala(laptop si cablaraie) beleam ochii la temperatura. mers si turat si linistat, 2 linii in bord, pe tester 80 de grade, s-a uitat si el, a zis ca inchide si deschide corect termostatul, masa insuficienta nu pare sa aiba si e posibil sa fie si sonda dar nu-si pot da seama cu exactitate. l-am intrebat daca sonda influenteaza in vreun fel consumul, mi-a explicat ca exista 2 citiri : una de la ecu, foarte precisa, si o valoare care e afisata in bord, nu foarte precisa si care are valoare orientativa si ca nu are absolut nici un impact negativ asupra consumului si ca sa stau linistit ca masina n-are nimic. ok, n-am mai schimbat nici un termostat, am ramas si cu vreo 200 si ceva de lei in buzunar, i-am tras o spalare ca mi-o murdarisera si mi-am vazut de treaba

    am gasit ceva dar nu stiu daca e corect

    2-4 linii= 50-80 grade
    4 linii = 80-105
    6 linii = 105-115

    dupa cum se observa, 80 de grade e o valoare cam indecisa, apartine si spectrului de 2 linii si celui minim de 4 linii. deci probabil ca aici e toata problema cu 2-4-2-4 linii in intervalul 79-81 de grade

    pe de alta parte , problema poate fi mult mai complexa, temperatura neavand absolut nici o treaba, fiind doar o ”victima colaterala”

    un contact imperfect poate duce la jocul de linii
    Last edited by cristi....; 28 March 2016, 23:22. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google