Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • enc_edy
    replied
    ))) ambitios si tu......)) eu mă lăsăm pagubas de la al2 lea....)))
    Pe tester la 80C ai 2 linii? Pai si la cat se muta pe 4?

    Te întreb ptr ca temp optima este intre 80 si 90.....si daca trece la 85 la 4 linii chiar voi sta linistit....))
    Last edited by enc_edy; 28 March 2016, 22:53. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    erau afisate pe undeva intervalele

    eu stiu ca la 2 linii am 80 de grade, aratate pe tester, asa ca ma doare fix undeva ca merg cu 2 linii.

    am schimbat 4 termostate in total, impreuna cu tot antigelul, la reprezentanta si a 2a zi imi arata tot 2-4-2-4, etc. asa ca... e ok, vorba celor din reprezentanta, noi vi-l schimbam dar sa stiti ca nu are absolut nimic )

    primii 3 ani e drept ca a mers bine merci afisajul, 4 linii, nici o fluctuatie etc. dupa ce au schimbat antigelul prima data, in iarna aia au inceput si fluctuatiile, mai intai ocazional dupa care s-au acutizat pana s-a ajuns la cronicizare, adica blocat pe 2. in fiecare an am schimbat termostat+ tot antigelul iar intr-un an, cel cu distributia, schimbate 2 termostate si 2 randuri de antigel. rezultatul a fost acelasi in ultimul an si ceva am renuntat si n-am mai schimbat nimic si nu e vorba ca o perioada a mers bine si dupa aia iar a reaparut problema. nu, de a 2a zi a reaparut problema
    Last edited by cristi....; 28 March 2016, 22:48.

    Leave a comment:


  • enc_edy
    replied
    Corect Cristi! Are tolerante mari acest indicator....l-au gândit si pe asta cu piciorul stâng....ca multe altele....nu puneau ei un ceas normal.....tehnologie domne....
    Măcar de puneau doar 2 linii ))) nimic, 1 sau 2 si stiai o treaba.....vb ta, 3 linii nu exista..doar 2 sau 4...

    La ce temp iti apar 2 linii si la ce temp iti apar 4 linii?are habar cineva? Ca daca am 2 linii de la 45C la 79C...este clar.....si la80c ai 4 linii înseamnă ca daca in mers apa scade la 78C....iti apar 2 linii..si noi intram in panica ca nu avem temp optima sa ii dam 4500 de ture...

    La Peugeot 207 aveam ceas normal si acul statea un pic sub 90C....acolo ingheta.....la Peugeot 308 acul statea inghetat la 90C fără sa porneasca gmvul....la hiunday accent tata nici nubare ceas.....doar când motorul este rece sta un bec aprins sa te atentioneze ca nu are temp optima, când se stinge (foarte repede ptr un diesel) ii dai blana....nubsti daca ai 49C sau 90....
    Last edited by enc_edy; 28 March 2016, 22:31. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    in lipsa unui indicator analogic, eu am rezerve in privinta preciziei indicatorului digital de la logan

    e ca la liniutele de la benzina. o liniuta tine locul a 5l. dar nu stii cat% dintr-o liniuta ai consumat / mai ai decat cand dispare stii sigur ca 5l s-au dus dar intre cele 2 momente nu stii nimic. pe cand la un indicator analogic informatia e mult mai precisa. asa si la temperatura. o fi o chestie de 1 grad, 2 diferenta sub pragul minim de 4 linii. pt ca si liniile astea nu au valori precise, exacte, sa zici ca 4 linii reprezinta exact 80 de grade sa zicem. nu, 4 linii desemneaza un interval de valori. 4 linii poate sa insemne si 80 de grade dar si 88 sa zicem sau cat e pragul maxim superior pt 4 linii

    loganul nu stie sa arate 3 linii la temperatura. asa ca diferenta intre 2 si 4 linii e destul de mare. eu de asta nu ma mai stresez.

    din moment ce mai are rabufniri si-mi arata 4 linii si dupa 10 sec imi arata 2 ce diferenta de temperatura sa fie intre cele 2 momente? adica acu am 80 de grade si peste 10 sec am 60? hai ma lasi?! nu am 80 ca oi avea 78 sau 79. mare branza. pt asta nu merita atata stres si bani, din pct meu de vedere
    Last edited by cristi....; 28 March 2016, 22:10. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • enc_edy
    replied
    Am mai facut o verificare. Am pornit, am stat lângă ea si abia când a ajuns la 4 liniute a început sa se incalzeasa si furtunul de dupa termostat. Nu stiu ce sa mai cred....daca rămânea deschis termostatul.....se incalzea furtunul de la radiator in acelaai timp cu celalalte....
    Am vb si o sa mă duc cu ea la verificare pe tester.....azi in drum spre casa a stat la 4 linii...
    Am observat referitor la primul pct mentionat ca la momentul la care a deschis termostatul (4 linii) dupa 1 min a scăzut la 2 linii masina stand pe loc....si ma gandesc ca s-a combinat apa fierbinte cu apa rece din radiator si a mai scăzut temperatura....

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Originally posted by B997NDL View Post
    dar ce ne facem la dci ? ca am vazut ca un termostat de origine E4 e 280 de lei. cred ca si la mine e dus, de n-am vazut nici acum 4 linii.
    doar cand a fost la fel de cald si am forjat-o mai mult timp, chiar daca avea doar 2. intr-un tarziu a urcat la 4. dar la pretul asta, il mai tin.
    Pune si tu un Calorstat- 110 de lei.

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    @ndl

    nu ziceai ca termostatu de disel deschide la 83 si ca dasta nu afiseaza 4 linii? ca mi-am adus aminte de discutiile in contradictoriu cu hyra...pe tema asta

    daca vrei 4 linii pune-i de benzina, sa deschida la 89 si e pana in 100 de lei, cat 3 termostate de disel aproape

    stiu, am fost rau

    Leave a comment:


  • VIORE_L
    replied
    Eu am pus wahler la 1,6 mpi si am 2 apoi 4 linii si nu scade la 2.
    Porneste mai des gmv-ul...

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by mr.K View Post
    Daca pe temperaturile astea exterioare nu aveti 4 linii pe afisaj, cel mai ieftin e sa puneti un termostat, abia apoi sa luati in calcul o alta sonda de temperatura.
    dar ce ne facem la dci ? ca am vazut ca un termostat de origine E4 e 280 de lei. cred ca si la mine e dus, de n-am vazut nici acum 4 linii.
    doar cand a fost la fel de cald si am forjat-o mai mult timp, chiar daca avea doar 2. intr-un tarziu a urcat la 4. dar la pretul asta, il mai tin.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Am avut un furtun intepat care pierdea lichid si l-am inlocuit. Am suspectat ca problema ar putea fi din cauza proastei aerisiri. Acum pare ca si-a revenit la normal. Ar putea influenta o aerisire "defecta" comportamentul asta bizar? Adica se incinge motorul, are 4 linii, gmv nu porneste decat cu AC in functiune apoi , dupa schimbare furtun si aerisire corecta isi revine la normal.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Ultimul termostat montat pe Logan a fost Calorstat si a costat numai 18 lei. Pretul m-a facut sa-l suspectez ca-i fals, dar l-am montat oricum si a functionat mai bine decat termostate de origine, care au avut viata scurta, de 3-4 luni.
    Singurul care a tinut 5 ani a fost ala de fabrica.

    Daca pe temperaturile astea exterioare nu aveti 4 linii pe afisaj, cel mai ieftin e sa puneti un termostat, abia apoi sa luati in calcul o alta sonda de temperatura.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Originally posted by usr1 View Post
    Eu as zice ca e termostatul daca tot oscileaza asa.
    Dupa ce am schimbat termostatul (si antigelul) si-a revenit la normal. Astazi a pornit si gmv (pana azi nu prea pornea chiar cu motorul incins).

    Trimis via Tapatalk

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    pornirea ventilatorului duce la o disipare mai rapida a caldurii...?

    si mie imi facea la fel acu un an si ceva. la stop 4 lunii, in 10 m 2 linii; in frana de motor tot 2 linii etc. am tot schimbat termostate si nimic, la fel. i-am dat pace. toata vara a stat la 2 linii, dupa 1 an si un pic in iarna asta am avzut ca incepe sa stea mai mult la 4 linii si a reaparut jocul 4-2-4 deci sonda isi revine la viata )

    in afara sta totusi la 2 linii indiferent de cat de repede merg, in oras mai urca la 4 si cand parchez lateral din mai multe miscari. nu-mi mai fac probleme

    gmv-u nu a mai pornit din motive de supraincalzire de nu mai stiu cand, cel putin 3 ani, ma refer la anotimpul torid

    prefer sa nu se supraincalzeasca motorul si sa stea la 2 linii (vreo 80 si ceva de grade) decat sa sufere de caldura excesiva

    totusi, suspectez si o masa insuficienta. zilele trecute cand a nins si am dat drumu la dezaburire luneta (stateam la stop cu 2 linii) in vreo 5 secunde a urcat la 4 linii. vazand eu asta, am oprit dezaburirea si a scazut instant la 2 linii. deci ansamblul termostat-sonda cred ca functioneaza in parametrii optimi, o fi doar o chestie de masa insuficienta mai mult
    Last edited by cristi....; 28 March 2016, 13:35.

    Leave a comment:


  • enc_edy
    replied
    Multumesc ptr răspunsuri. Mentionez ca gmv-ul pornea si fără AC pornit, asa cum porneste in mod normal in trafic când temp atinge 90C (sau pe acolo....) si eu tot 2 liniute am la apa (nu cred ca m am exprimat eu ok, subiectul AC era subiectul nr 2) ))
    De aceea cred ca are vreo eroare si sonda de temp......
    Asa cum zicea si mr.K, cred ca este necesara o punere pe tester sa vad ce si cum...
    Termostatul este cel original al masinii din 2009....

    Am mai facut o verificare in dimineata aceasta. Am pornit motorul, conductele de la motor se incalzeau treptat, dar dupa termostat spre radiator au rămas reci. Deci termostatul nu este bloc pe deschis ptr k am ajuns la munca si condcta de dupa termostat era fierbinte. In schimb, nu inteleg ce legatura are comanda de caldura din masina ptr ca eu stiam ca apa circula prin calorifer in permanenta. Mai exact, daca dau drumul la caldura si am 4 linii la apa si plec de la semafor, îmi scade la 2 linii in 100m, daca am ventilatia închisă si comanda pe rece, rămâne la 4 linii....wtf???
    Last edited by enc_edy; 28 March 2016, 09:27. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    daca ai avut ac-u pornit e normala pornirea intermitenta a gmvului, compresorul merge in reprize, nu continuu

    initial am crezut si eu mai demult ca e o problema la mine dar am ascultat o gramada de masini straine si toate fac asa cu ac-u pornit

    legat de turatie... pana sa schimb distributia se simtea cand dadeam drumul la ac, adica se simtea o usoara trepidatie in primele 2 -3 secunde impreuna cu o crestere a turatiei. dupa ce i-au schimbat distributia nu stiu ce i-au facut dar pornirea compresorului se face pe nesimtite (se aude doar acel clanc dar fara nici o vibratie suplimentara) iar turatia de relantii ramane la fel, nu creste. ac-u merge normal

    legat de oscilatie zic sa nu-ti faci prea mari griji. poti schimba termostatul, daca nu l-ai schimbat niciodata pana acum sau a trecut mult timp, impreuna cu tot antigelul. daca face la fel nu e nimic, lasa-l asa. ori nu e nimic, ori e sonda dar care nu afecteaza cu nimic bunul mers al masinii. vara face bine un motor usor mai rece, rece e impropriu spus, cand afara sunt 40-50 de grade numai rece n-are cum sa fie

    e o problema f des intalnita la loganurile mai vechi oscilatia asta, dar ti-am zis, nu-ti face probleme prea mari. termostat schimbat si gata. la multe masini noi, inclusiv noul logan nu mai ai nici un indicator de temp, asa ca...un stres in minus
    Last edited by cristi....; 28 March 2016, 00:35.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google