Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mr.K
    replied
    Tine in medie 2 ani, apoi se decalibreaza, deschide pe la 80 de grade.
    Oricum si cele mai scumpe vad ca tot de joi pana vineri rezista.
    Garnitura e bine sa o pui pe aia originala, nu cea cu care vine Calorstat, care e o idee mai mica. Etansarea e perfecta, fara silicon etc.

    Daca se decalibreaza primavara, nu-l schimba decat toamna, vara oricum se incinge motorul.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    La tine am citit prima data de calorstat. Da-mi niste detalii, te rog.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    A ajuns un Calorstat 18 lei. Nu tine o vesnicie, dar la banii astia, il schimbi in fiecare toamna.

    Leave a comment:


  • lenush64
    replied
    Fara dotare(tester) si un meserias bun are dificultati in a rezolva acest fel de problema...,nu mai vorbim de cei ce sunt oarecum neinitiati in depanarea auto. Apropo de, UNDE...,cred ca la service,e rezolvarea!

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Originally posted by lenush64 View Post
    Posibil in acest caz,sa fie problema la functionarea incorecta a afisajului temperaturii din bord.Cu testerul,e simplu de verificat daca 4 liniute apar la 82-83 gradeC,iar la deschiderea termostatului,temperatura motorului(vazuta in valori reale) face un "salt" inapoi,confirmind pragul de lucru al termostatului...
    Originally posted by lenush64 View Post
    Eu sunt de parere ca nu trebuie sa schimbi nici un surub,la masina,daca nu esti convins ca trebuie.Tu,probabil o sa inlocuiesti termostatul,iar daca nu se rezolva,vei inlocui senzorul de temperatura,in final gasind un contact oxidat pe circuitul afisajului din bord.Poate gresesc,dar vom vedea...
    Originally posted by mike26ro View Post
    Totul ok...afisaj eronat in bord.



    Ce este de facut in cazul asta concret? Pe unde trebuie sa umblu? (va rog sa specificati si UNDE, nu numai LA CE ).

    Astazi am avut 4 liniute vreo 3 km dupa care a scazut la 2 si a ramas asa inca 2 km pana am ajuns la destinatie.
    Last edited by Fanez; 20 October 2015, 19:51. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • mike26ro
    replied
    Totul ok...afisaj eronat in bord.


    Trimis de pe al meu LG-D620 folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Astazi am mers putin mai in forja, am stat si ca cateva stopuri dar n-a urcat la 4 liniute. Cand am ajuns aveam tot 2 liniute. Am oprit in parcare si am constatat ca merge gmv. A mers ceva timp. Inainte daca pornea cand ajungeam in parcare si opream motorul se oprea si gmv. Acum si-a facut treaba dar pe bord au ramas 2 liniute.

    Leave a comment:


  • mallibu
    replied
    Originally posted by TopCat View Post
    cristi.... , poate avea vreun defect de fabricatie.
    totusi, mallibu, cum ti-ai dat seama ca trebuie schimbat cel nou?
    am citit tot pe aici pe forum ca cele de origine ar putea fi decalibrate(nu toate).
    si ca sa rezolv problema la timpul respectiv trebuia sa-l schimb iarasi, sau sa schimb sonda, care era 150 RON si asa m-am decis sa mai schimd inca odata termostatul, evident cu un calorstrat de la un magazin de piese( nu am mai mers pe origine') la 47 RON. avea si un compostament ciudat, pentru ca deschidea bine( cand aveam 4 linii la apa se incalzea furtunul de la radiator), problema venea dupa mers mai mult, incepea sa joace 4-2-4-2, dar am avut noroc si a fost sa fie el. pentru ca m-am zgarcit si nu m-am dus sa il schimb la reprezentanta din prima, cu tester cu tot ce faceau ei pe acolo.

    Leave a comment:


  • VIORE_L
    replied
    Eu aveam de origine..2linii ,am pus tot de origine ..nimic tot 2 linii...apoi an pus wahler si de aproape un an de zile nu scade sub 4 linii..si apropo vara nu pornea niciodata gmv-ul cu termostatul de origine..vara aceasta cand opream motorul pornea imediat gmv-ul..deci sta acolo unde trebuie temperatura.
    Astia de la dacia vor sa fie siguri ca nu se blocheaza termostatul si il calibreaza pe la 80-83 si merge bine nu da cu " apa" afara.
    Eu am gpl si se cunoaste cand sta la 4 linii..

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Originally posted by Fanez View Post
    ... Furtunul ala gros se incalzeste si cand sunt 2 linii. Dupa vreo 7-8 km s-a ridicat la 4 liniute, iar dupa ce a pornit gmv-ul a scazut la doua... Daca zici ca furtunul ala trebuie sa ramana rece pana la 4 liniute inseamna ca e problema la termostat...
    Probabil ca deschide prea devreme.

    Leave a comment:


  • lenush64
    replied
    Eu sunt de parere ca nu trebuie sa schimbi nici un surub,la masina,daca nu esti convins ca trebuie.Tu,probabil o sa inlocuiesti termostatul,iar daca nu se rezolva,vei inlocui senzorul de temperatura,in final gasind un contact oxidat pe circuitul afisajului din bord.Poate gresesc,dar vom vedea...

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    A urcat la 4 la plecare, pana sa ies din oras, a scazut la 2 intre timp si a ramas la 2 pana am ajuns inapoi acasa. Plecat din Pantelimon plimbat pana la Alexandria revenit in Pantelimon. Am zis ca schimb termostatul si vad daca se comporta la fel. Daca nu se schimba nimic umblu si la altceva.

    Leave a comment:


  • lenush64
    replied
    Originally posted by Fanez View Post
    Am verificat chiar acum o ora. Furtunul ala gros se incalzeste si cand sunt 2 linii. Dupa vreo 7-8 km s-a ridicat la 4 liniute, iar dupa ce a pornit gmv-ul a scazut la doua.
    Posibil in acest caz,sa fie problema la functionarea incorecta a afisajului temperaturii din bord.Cu testerul,e simplu de verificat daca 4 liniute apar la 82-83 gradeC,iar la deschiderea termostatului,temperatura motorului(vazuta in valori reale) face un "salt" inapoi,confirmind pragul de lucru al termostatului...

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Despre asta vorbesc:
    Attached Files

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    alea sunt codurile motoarelor

    pt benzina trebuie temperatura de deschidere 89 de grade iar la disel vreo 83 parca... nu m-ar mira sa-mi fi dat termostate de disel de tot stau la 2 linii.. si la filtru de ulei la fel au facut de fiecare data, mi-au dat de disel, dar eu nestiind codurile am crezut ca sunt ok

    oricum, sunt de disel mai vechi de 70 de cai, nu de 90, cred ca merg si la benzina si la disel

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google