Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mr.K
    replied
    Dacă pragul X grade e prost ales, sau fals(vezi mai jos) apa se va plimba de la început(X-10 sau 20 de grade) și prin radiator astfel încât motorul nu va ajunge la temperatura optimă.
    In afara de temperatura apei, pe termostat il doare la basca de alte afisaje false sau nu. Asa ca apa nu se va plimba niciunde, pana nu atinge temperatura de deschidere.

    P.S Am menționat un Logan 1,4 2005 cu termostat original, ghici ce, tot ajunge și stă la 4 liniuțe după 10 minute de mers
    Si la restul, de milioane, 2-4-2.
    Daca tot afiseaza prost, cu temostat si sonda noi, nu e clar ca Dacia/Renault a calibrat ceva prost? Asa-i cand lasi amatorii sa faca masini, ei pricepandu-se la vin si croissante. Stiu cum se fac masinile, dar la modul general, nu in detaliu.

    Mai bine dam vina pe termostate, ca au inscriptii false pe ele.
    Last edited by mr.K; 27 January 2016, 19:44. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Repet, doua linii pe bord, iarna, e ceva normal la dci -uri. Asa a fost de cand au aparut

    Leave a comment:


  • spik
    replied
    Normal toti indicatorii si senzorii trebuie sa-ti indice corect. Acum fiecare cu ale lui, dar eu sunt adeptul ideii de normalitate, altfel nu stii exact starea masinii.

    Leave a comment:


  • darksid3
    replied
    Daca motoarele merg asa de ani de zile, care e rostul discordiei???

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Sau sonda de temperatura defecta.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Asa mi se pare corect si normal dar e posibil ca temperatura sa fie optima, termostatul ok si totusi sa ai doar 2 liniute din alte cauze, cum ar fi afisajul dereglat ca sa zic asa.

    Leave a comment:


  • spik
    replied
    Si totusi 4 liniute ar trebui sa indice acea tempeatura optima de functionare a motorului indiferent de termostatul folosit sau motorizare. Acele 4 linii sunt un etalon la indicarea temperaturii optime!
    Last edited by spik; 26 January 2016, 23:49.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    La ce geruri siberiene am avut, termostatul de 83 e tocmai bun ca să ai doar 2 liniuțe pe bord - motiv de plângere pe forum.

    P.S Am menționat un Logan 1,4 2005 cu termostat original, ghici ce, tot ajunge și stă la 4 liniuțe după 10 minute de mers

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Esti ca in bancurile cu Bula.......si ai si timp liber- combinatia perfecta

    Eu tiam aratat manualul .....tortionarul iti vorbeste din Dialogys

    Tu o tii cu prostiile de marketing scrise de un site commercial sau vocea clientului

    Nu pricepi ca termostatele sunt in functie de climatul unde va fi utilizat motorul?

    Nu intelegi ca, este la fel ca si in cazul cutiilor de viteze, sunt unele facute pt zone de campie ( cutii lungi) altele pt "tras" ( cutii scurte) etc.....adica in functie de utilizare?

    Ai idee care este diferenta dpdv mecanic ( nu zic soft ) intre DCI E3-4 de care tot zici?

    Stii ce e ala Dialogys? Stii ce e aia "Autodata"? Le-ai folosit vreodata?

    As putea continua....am material sufficient, sunt multe perle si pagini scrise


    P.S: ai "legatura" pe topicul de uleiuri - baga "placa" cu elf evo sxr, sa mai fie pagini si acolo

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post

    Și dacă piesa e OEM dar făcută în Turcia, pe cutie scrie 89 dar din teste reiese că deschide de la 83 cum e?
    pe piesa (termostat dci E4) scrie clar ca deschide la 83 de grade, nu ca deschide la 89.
    Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.


    Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.


    Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.


    Originally posted by Hirayama View Post
    Concluzia reala este ca vor mai trebui inca 127 pagini de dezbateri pt ca mereu vor fi oameni care, desi habar nau sa scoata bateria de la motor, isi dau cu parerea si se afla in treaba.....aflarea in treaba la romani ca metoda de lucru...

    daca ti se demonstreaza clar ca termostatele de pana in 2006 deschid la 89, iar cele de dupa, la 83, tu o tii pe a ta, in loc sa te interesezi la dacia.
    Last edited by darksid3; 26 January 2016, 20:04. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • aslanalbert
    replied
    Corectă concluzia!

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Concluzia reala este ca vor mai trebui inca 127 pagini de dezbateri pt ca mereu vor fi oameni care, desi habar nau sa scoata bateria de la motor, isi dau cu parerea si se afla in treaba.....aflarea in treaba la romani ca metoda de lucru...

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Confuzie?
    Termostatul ține apa în motor și calorifer pâna la X grade apoi o plimbă și prin radiator.

    Dacă pragul X grade e prost ales, sau fals(vezi mai jos) apa se va plimba de la început(X-10 sau 20 de grade) și prin radiator astfel încât motorul nu va ajunge la temperatura optimă.

    Și dacă piesa e OEM dar făcută în Turcia, pe cutie scrie 89 dar din teste reiese că deschide de la 83 cum e?

    Cum nimeni nu stă să facă probe la termostatele achiziționate, nu ai certitudianea temperaturii de deschidere.

    În Maroc pleacă de la noi kituri, iar la Ruși se fac partial, 15% din piese vin tot de la noi.

    Concluzia, dacă temperatura variază:
    1. pus tester (ddt/clip) și citită temperatura.
    2. se schimbă termostatul doar dacă trebuie

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post
    Discuția a plecat de la piesă, care poate fi OEM dar pentru alt climat
    adica, daca peste tot scrie pe piesa de origine pentru logan E4 ca deschide la 83 de grade, inseamna ca e pentru jamaica ?!
    ce climat ? dacia vinde doar in europa. iar in maroc si rusia si le fac ei...

    Leave a comment:


  • spik
    replied
    Cred ca este o confuzie...termostatul mentine temperatura apei din motor la o anumita valoare...
    radiatorul si electroventilatorul comandat de termocupla trebuie sa livreze apa "rece" ..

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google