Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • prometheus
    replied
    Sau sonda de temperatura defecta.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Asa mi se pare corect si normal dar e posibil ca temperatura sa fie optima, termostatul ok si totusi sa ai doar 2 liniute din alte cauze, cum ar fi afisajul dereglat ca sa zic asa.

    Leave a comment:


  • spik
    replied
    Si totusi 4 liniute ar trebui sa indice acea tempeatura optima de functionare a motorului indiferent de termostatul folosit sau motorizare. Acele 4 linii sunt un etalon la indicarea temperaturii optime!
    Last edited by spik; 26 January 2016, 23:49.

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    La ce geruri siberiene am avut, termostatul de 83 e tocmai bun ca să ai doar 2 liniuțe pe bord - motiv de plângere pe forum.

    P.S Am menționat un Logan 1,4 2005 cu termostat original, ghici ce, tot ajunge și stă la 4 liniuțe după 10 minute de mers

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Esti ca in bancurile cu Bula.......si ai si timp liber- combinatia perfecta

    Eu tiam aratat manualul .....tortionarul iti vorbeste din Dialogys

    Tu o tii cu prostiile de marketing scrise de un site commercial sau vocea clientului

    Nu pricepi ca termostatele sunt in functie de climatul unde va fi utilizat motorul?

    Nu intelegi ca, este la fel ca si in cazul cutiilor de viteze, sunt unele facute pt zone de campie ( cutii lungi) altele pt "tras" ( cutii scurte) etc.....adica in functie de utilizare?

    Ai idee care este diferenta dpdv mecanic ( nu zic soft ) intre DCI E3-4 de care tot zici?

    Stii ce e ala Dialogys? Stii ce e aia "Autodata"? Le-ai folosit vreodata?

    As putea continua....am material sufficient, sunt multe perle si pagini scrise


    P.S: ai "legatura" pe topicul de uleiuri - baga "placa" cu elf evo sxr, sa mai fie pagini si acolo

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post

    Și dacă piesa e OEM dar făcută în Turcia, pe cutie scrie 89 dar din teste reiese că deschide de la 83 cum e?
    pe piesa (termostat dci E4) scrie clar ca deschide la 83 de grade, nu ca deschide la 89.
    Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.


    Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.


    Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.


    Originally posted by Hirayama View Post
    Concluzia reala este ca vor mai trebui inca 127 pagini de dezbateri pt ca mereu vor fi oameni care, desi habar nau sa scoata bateria de la motor, isi dau cu parerea si se afla in treaba.....aflarea in treaba la romani ca metoda de lucru...

    daca ti se demonstreaza clar ca termostatele de pana in 2006 deschid la 89, iar cele de dupa, la 83, tu o tii pe a ta, in loc sa te interesezi la dacia.
    Last edited by darksid3; 26 January 2016, 20:04. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • aslanalbert
    replied
    Corectă concluzia!

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Concluzia reala este ca vor mai trebui inca 127 pagini de dezbateri pt ca mereu vor fi oameni care, desi habar nau sa scoata bateria de la motor, isi dau cu parerea si se afla in treaba.....aflarea in treaba la romani ca metoda de lucru...

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Confuzie?
    Termostatul ține apa în motor și calorifer pâna la X grade apoi o plimbă și prin radiator.

    Dacă pragul X grade e prost ales, sau fals(vezi mai jos) apa se va plimba de la început(X-10 sau 20 de grade) și prin radiator astfel încât motorul nu va ajunge la temperatura optimă.

    Și dacă piesa e OEM dar făcută în Turcia, pe cutie scrie 89 dar din teste reiese că deschide de la 83 cum e?

    Cum nimeni nu stă să facă probe la termostatele achiziționate, nu ai certitudianea temperaturii de deschidere.

    În Maroc pleacă de la noi kituri, iar la Ruși se fac partial, 15% din piese vin tot de la noi.

    Concluzia, dacă temperatura variază:
    1. pus tester (ddt/clip) și citită temperatura.
    2. se schimbă termostatul doar dacă trebuie

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    Originally posted by t0rquemada View Post
    Discuția a plecat de la piesă, care poate fi OEM dar pentru alt climat
    adica, daca peste tot scrie pe piesa de origine pentru logan E4 ca deschide la 83 de grade, inseamna ca e pentru jamaica ?!
    ce climat ? dacia vinde doar in europa. iar in maroc si rusia si le fac ei...

    Leave a comment:


  • spik
    replied
    Cred ca este o confuzie...termostatul mentine temperatura apei din motor la o anumita valoare...
    radiatorul si electroventilatorul comandat de termocupla trebuie sa livreze apa "rece" ..

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Corect, dar motorul poate fi "influențat" de mediu. Termostatul permite obținerea rapidă a temperaturii optime prin închiderea circuitului către radiator până la Xgrade și deschiderea peste Ygrade.

    Dar ce te faci când temperatura mediului e foarte mică sau foarte mare și termostatul e prost ales gen 89grade pe mașină de Maroc("fierbe") sau de 78 grade pe mașină de Siberia(nu se va încălzi ever)?

    Discuția a plecat de la piesă, care poate fi OEM dar pentru alt climat(care are chef să arunce un ochi în dialogis), poate fi prost pur și simplu(china) sau nu are nimic(defect de afișare).

    Bine că la TCe e pilotat electric și nu mai e discuția asta, injecția calculează când și cât deschide.
    Last edited by t0rquemada; 17 January 2016, 00:02.

    Leave a comment:


  • spik
    replied
    Motoarele cu blocul din fonta, indiferent de combustibil, au acelasi regim de temperatura in functionarea optima. Nu trebuie sa depaseasca 93 de grade.
    Nu sunt diferente de temperatura int functonarea optima la motorizarile de la Logan.
    4 linii indica temperatura optima de functionare a motorului la Logan.
    Restul sunt defectiuni senzoriale sau functionale ale masinii.

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    repet, degeaba vii cu povesti. alea sunt doar pentru euro 3.
    nu are nicio treaba climatul cu temperatura optima a motorului. a facut 83 (e4) respectiv 89 (e3), termostatul se deschide. punct !
    cand ai luat tu masina li manualul, nici nu se gandeau aia ca vor apuca sa scoata si euro4. in cartea ta de E3 sunt date si motoarele E4 ?!
    suna la dacia sau la dacoserv. facem un pariu pe ce vrei tu. aici sa vada toti colegii de forum. E4 descide la 83 iar E3 la 89. si aici inchei, chiar ca nu merita sa-mi bat capul cu tine. sau intreaba-l pe colegu' dsign, ca el stie tot despre masini, fiind mecanic auto.
    Last edited by B997NDL; 16 January 2016, 20:38.

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Originally posted by B997NDL View Post
    prefer sa nu bat campii ca tine. ti-a explicat si colegil ca la E 4 deschide la 83 de grade. cartea aia, pusa de tine e p;entru euro 3.
    suna la dacia, la vocea clientului si te lamuresti.
    nu mai induce lumea in eroare.
    A fost scris clar mai sus si de catre coleg ca exista termostate in functie de climat/temperatura....la fel cum sunt recomandate si vascozitatile la uleiuri...

    Am pus foto dupa manual, care cuprinde inclusiv motorizari E4

    Nu vrei sa pricepi, asta e, atata poti - chiar numi "bat capul" cu tine, am lucruri mai urgente de facut....ramai la elf evo sxr 5w40

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google