Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mariusstf
    replied
    86grade mai exact apar 4linii. Eu am avut 4linii si la -15 dupa vreo 20km, dar repet am termostat de e3 si deschide 89. O sa pun o poza sapt viitoare cand se anunta friguri serioase

    Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Originally posted by Hirayama View Post
    Deci, care e temp optima de lucru a dieselului potrivit manualului ? ( retoric)
    Pai daca dieselul vine echipat cu un termostat de 83, iar benzinarul cu 89, rezulta ca temperatura optima este mai mica decat a unui motor pe benzina. Iar daca 4 linii se fac atunci cand temperatura motorului ajunge la ~80 grade, e clar ca pe ger dieselul nu atinge aceasta temperatura.

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Ceea ce nu ( vreti ) sa intelegeti este ca, chiar daca sunteti 1,2,3 ....n care nu atingeti 4 linii, nu inseamna ca este normal...
    Normalul este ce scrie in cartea tehnica a motorului diesel de logan.....de acord?

    Masina va merge la fel pt ca UCE face adaptarile necesare.....care sunt costurile, asta se vede mai tarziu

    Deci, care e temp optima de lucru a dieselului potrivit manualului ? ( retoric)

    Leave a comment:


  • mariusstf
    replied
    Eu va zis asa diesel euro 4 in speta cel de 85cp nici vara nu urca la 4 linii daca nu dai drumul la ac. Am asa ceva nu existau probleme de nici un fel, am un amic acelas model la fel 2 linii. Citeam pe net ca cele euro 4 au altfel de termostat care deschide la 83 iar cele euro 3 la 89, nu venea a crede. Am fost la magazin luat termostat specific de euro 3 m.a intrebat vanzatorul de care si scria pe el 89grade, dat jos al meu scria pe el 83, automat nu o sa.ti apara 4 linii atata timp cat calculatorul iti va arata 4 linii doar cand trece peste 86grade. L.am pus pe cel de euro 3 acum am 4lini , masina merge la fel. Eu aveam probleme cu caldura, am crezut ca e termostatul, nu era el de vina, ci caloriferul. Deci prin urma asa sunt din fabrica dci.uri noastre termostatul deschide la 83, 4 linii apara la 86, deci e normal sa nu vezi niciodata 4linii la dci e4, poate doar vara la 50de grade afara

    Trimis de pe al meu SM-G360F folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Daca nu vezi 4 linii la diesel iarna, nu inseamna ca este si optim......intelegi diferenta de sens?

    Motive pot n....mers pe distante scurte, termostat sau ce vrei tu, dar temp optima de lucru a motorului este aia "cu patru linii"

    Nu este vina nimanui ca dieselul (tau) se incalzeste mai greu ca benzina, insa nu inseamna ca asta e optim -

    Leave a comment:


  • B997NDL
    replied
    nu prea e asa. poate la benzinare... la diesel, din noiembrie pana prin aprilie nu vezi 4 linii. poate doar daca e vreo zi cu 17-18 grade.

    Leave a comment:


  • spik
    replied
    Am citit si am raspuns conform...un vecin avea doua liniute mereu, a schimbat termostatul si s-a imbunatatit caldura si implicit consumul de benzina.
    Motorul functioneaza in parametrii optimila o anumita temperatura...indiferent de trafic, la Logan, trebuie sa ai 4 liniute ...fie ca circuli pe 30 °, fie ca circuli pe -20°.
    Asta in conditii de buna functionare a masinii.

    Leave a comment:


  • aslanalbert
    replied
    Nu am avut nici probleme cu caldura si nici consum mai mare. Am scris ca doar de 2 sapt nu mai aveam caldura cum trebuie, dar nu ai citit! Consumul era la fel.

    Leave a comment:


  • spik
    replied
    Si de ce ai asteptat 2 ani sa-l schimbi?!
    In acest timp ai avut probleme cu caldura si consum mai mare de benzina!

    Leave a comment:


  • aslanalbert
    replied
    Si eu am avut pana vineri termostatul original. Pana acum 2 ani statea doar la 4 linii. De atunci a inceput sa joace 2-4-2. De aproape 2 saptamani nu mai aveam aproape de loc caldura. Vineri l-am schimbat. Acum e ok. 4 linii.

    Leave a comment:


  • spik
    replied
    Eu am termostatul original si sta la 4 linii constant.
    Este vorba de un Sandero din decembrie 2011.
    Acum , pe frig, trece mai greu un pic la 2 , apoi 4 linii, dar in traficul din Bucuresti ramane la 4 linii.
    Vara la fel...4 linii indiferent de trafic, ceea ce denota un termostat bun.

    Leave a comment:


  • VIORE_L
    replied
    Eu am termostat wahler 89 de grade si am 4 linii.
    Am mai spus cele de uzina sunt defecte sau asa trebuie sa lucreze ca sa fie inginerii siguri ca nu va ramane blocat sa arda garnitura.

    Leave a comment:


  • cristi....
    replied
    e o problema arhicunoscuta la logan 1, la logan 2 inginerii au fost baieti destepti si au scos afisajul

    eu dupa 3 schimbari complete de antigel+termostat in decurs de 2 ani, cumparate toate din reprezentanta, m-am declarat ”invins” si i-am dat pace. merg cu 2 linii in 95% din timp de peste 1 an bine merci. caldura baga, consumul e ok (6.3-6.5% mers normal, nu incet), in afara ca afiseaza doar 2 linii alte probleme nu-s

    interesant ca toata vara a stat la 2 linii (macar nu s-a prajit motorul, din pct asta de vedere zic ca e un +) iar acu iarna mai are momente când urca la 4 dar pentru putin timp. dupa ce ma pun in miscare arata 2. m-am obisnuit asa si acu mi se pare ciudat sa vad 4 linii )

    la taximetristi, al naibii afisaj, la toti arata 4 linii, inclusiv la disel

    ma indoiesc ca au schimbat antigelul/termostatul asa des, cine stie de când le au pe masini

    primii 3 ani a fost ok, a aratat 4 linii fara nici o inflexiune, si la -20 de grade in cateva minute arata 4 linii, pana am schimbat prima data antigelul. dupa aia a inceput jocul

    posibil sa nu se respecte proportia antigel pur-apa distilata? zic si eu

    am vazut ca mecanicii toarna antigel si apa distilata dupa ochi, nu masoara sa vad cat antigel si cata apa pun, 1l de antigel cu 1l de apa distilata. nu, ei toarna mai intai 2-3 bidoane de antigel concentrat si dupa aia diferenta de apa pana se umple vasu
    Last edited by cristi....; 13 January 2016, 21:07.

    Leave a comment:


  • abc
    replied
    Eu la -7 grade am facut in weekend (2 ianuarie) un drum de 13 km in Bucuresti si abia aproape de final a ajuns la 4 linii constant, a oscilat putin 2-4-2 pe traseu (schimb vitezele devreme si daca vad de la distanta un semafor rosu o scot din viteza)
    Last edited by abc; 13 January 2016, 20:46.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Asa face toate. Cel putin iarna.
    Vara, cu un termostat bun, ar trebui sa stea la 4 linii.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google