Daca nu vezi 4 linii la diesel iarna, nu inseamna ca este si optim......intelegi diferenta de sens?
Motive pot n....mers pe distante scurte, termostat sau ce vrei tu, dar temp optima de lucru a motorului este aia "cu patru linii"
Nu este vina nimanui ca dieselul (tau) se incalzeste mai greu ca benzina, insa nu inseamna ca asta e optim -
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
nu prea e asa. poate la benzinare... la diesel, din noiembrie pana prin aprilie nu vezi 4 linii. poate doar daca e vreo zi cu 17-18 grade.
Leave a comment:
-
Am citit si am raspuns conform...un vecin avea doua liniute mereu, a schimbat termostatul si s-a imbunatatit caldura si implicit consumul de benzina.
Motorul functioneaza in parametrii optimila o anumita temperatura...indiferent de trafic, la Logan, trebuie sa ai 4 liniute ...fie ca circuli pe 30 °, fie ca circuli pe -20°.
Asta in conditii de buna functionare a masinii.
Leave a comment:
-
Nu am avut nici probleme cu caldura si nici consum mai mare. Am scris ca doar de 2 sapt nu mai aveam caldura cum trebuie, dar nu ai citit! Consumul era la fel.
Leave a comment:
-
Si de ce ai asteptat 2 ani sa-l schimbi?!
In acest timp ai avut probleme cu caldura si consum mai mare de benzina!
Leave a comment:
-
Si eu am avut pana vineri termostatul original. Pana acum 2 ani statea doar la 4 linii. De atunci a inceput sa joace 2-4-2. De aproape 2 saptamani nu mai aveam aproape de loc caldura. Vineri l-am schimbat. Acum e ok. 4 linii.
Leave a comment:
-
Eu am termostatul original si sta la 4 linii constant.
Este vorba de un Sandero din decembrie 2011.
Acum , pe frig, trece mai greu un pic la 2 , apoi 4 linii, dar in traficul din Bucuresti ramane la 4 linii.
Vara la fel...4 linii indiferent de trafic, ceea ce denota un termostat bun.
Leave a comment:
-
Eu am termostat wahler 89 de grade si am 4 linii.
Am mai spus cele de uzina sunt defecte sau asa trebuie sa lucreze ca sa fie inginerii siguri ca nu va ramane blocat sa arda garnitura.
Leave a comment:
-
e o problema arhicunoscuta la logan 1, la logan 2 inginerii au fost baieti destepti si au scos afisajul
eu dupa 3 schimbari complete de antigel+termostat in decurs de 2 ani, cumparate toate din reprezentanta, m-am declarat ”invins” si i-am dat pace. merg cu 2 linii in 95% din timp de peste 1 an bine merci. caldura baga, consumul e ok (6.3-6.5% mers normal, nu incet), in afara ca afiseaza doar 2 linii alte probleme nu-s
interesant ca toata vara a stat la 2 linii (macar nu s-a prajit motorul, din pct asta de vedere zic ca e un +) iar acu iarna mai are momente când urca la 4 dar pentru putin timp. dupa ce ma pun in miscare arata 2. m-am obisnuit asa si acu mi se pare ciudat sa vad 4 linii)
la taximetristi, al naibii afisaj, la toti arata 4 linii, inclusiv la disel
ma indoiesc ca au schimbat antigelul/termostatul asa des, cine stie de când le au pe masini
primii 3 ani a fost ok, a aratat 4 linii fara nici o inflexiune, si la -20 de grade in cateva minute arata 4 linii, pana am schimbat prima data antigelul. dupa aia a inceput jocul
posibil sa nu se respecte proportia antigel pur-apa distilata? zic si eu
am vazut ca mecanicii toarna antigel si apa distilata dupa ochi, nu masoara sa vad cat antigel si cata apa pun, 1l de antigel cu 1l de apa distilata. nu, ei toarna mai intai 2-3 bidoane de antigel concentrat si dupa aia diferenta de apa pana se umple vasuLast edited by cristi....; 13 January 2016, 21:07.
Leave a comment:
-
Eu la -7 grade am facut in weekend (2 ianuarie) un drum de 13 km in Bucuresti si abia aproape de final a ajuns la 4 linii constant, a oscilat putin 2-4-2 pe traseu (schimb vitezele devreme si daca vad de la distanta un semafor rosu o scot din viteza)Last edited by abc; 13 January 2016, 20:46.
Leave a comment:
-
Asa face toate. Cel putin iarna.
Vara, cu un termostat bun, ar trebui sa stea la 4 linii.
Leave a comment:
-
Astazi am reusit sa schimb antigelosul si termostatul. Abia dupa vreo 20 km au aparut pe bord 4 liniute. Am oprit motorul vreo 3-4 minute timp in care n-a pornit EV si cand am pornit din nou erau doua liniute. Dupa 2-3 km au aparut iar 4 linii si dupa alti 3-4 km au disparut doua. Eu zic ca e normal (asa face toate). Ar fi mai normal, dupa ce ajunge la 4 linii sa ramana acolo pana se raceste motorul? Nu-mi amintesc daca facea asa cand era noua.
Dupa cum se vede, termostatul era varza, dar avea momente cand urca la 4 linii.
Leave a comment:
-
O fi echipat Loganul,cu mai multe modele de sisteme racire,unele mai eficiente,altele mai putin...,glumesc desigur!
Leave a comment:
-
la mine porneste GMVul si acum daca stau in trafic. Si e si normal.
Leave a comment:
-
Masina merge zilnic, m-am folosit un an de ea si eu... si nu porneste. Si nici nu fierbe, si nici nu consuma mult.
Leave a comment:
Leave a comment: