Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IancuMIC
    replied
    Fara sa stii temperatura exacta, poti doar specula.
    La o temperatura a lichidului de racire de cca 100*C, motoventilatorul (GMV), porneste pe treapta 1;la o temperatura de 102*C, GMV ul porneste pe viteza mare.
    Daca te regasesti intr-una din cele doua situatii, atunci temperatura de regim a motorului e un pic depasita. De abia in aceste conditii poti spune ca e foarte fierbinte lichidul de racire.
    Ramane sa urmaresti pornirea GMV ului.

    Leave a comment:


  • irinell24
    replied
    Originally posted by IancuMIC View Post
    Da' cum ai vrea sa fie daca se ating 90*C, in circuit?
    Despre transferul caldurii in lichide, ai auzit?
    Cand fierbe in borcan, sa-ti faci probleme.
    Merci merci. nu stiu daca fierbea insa temperatura imi parea foarte mare. Parca niciodata nu era asa. Si totul pe o distanta de 7-8 km seara. O sa vad daca gasesc ceva si revin cu detali.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    La 89 de grade deschide termostatul. Din fabrica veneau si cu termostate care deschideau mai repede.
    Motorul lucreaza intr-o plaja de temperaturi.

    Leave a comment:


  • Cherubino
    replied
    Originally posted by zxz View Post
    Aveți idee care este temperatura de lucru la 1.4 MPI?
    Parcă era în jur de 90 de grade, sper să nu scriu prostii...

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Da' cum ai vrea sa fie daca se ating 90*C, in circuit?
    Despre transferul caldurii in lichide, ai auzit?
    Cand fierbe in borcan, sa-ti faci probleme.

    Leave a comment:


  • irinell24
    replied
    Salut. Este normal ca antigelul din bol sa friga extraordinar de tare. Nu stiu daca inainte frigea ca nu am verificat pana sa incep sa am pierderi de antigel. Am remediat problema antigelului dar acum borcanul frige de nu poti tine mana pe el. Daca am o problema de la ce ar putea sa fie???

    Leave a comment:


  • zxz
    replied
    Aveți idee care este temperatura de lucru la 1.4 MPI?

    Leave a comment:


  • gimy
    replied
    buun..dupa ce am schimbat termostat..curatat contacte(toate), suplimentat masa..verificat termostat in sensul ca se incalzeste treptat furtunul care intra in calorifer..apoi treptat cel care intra in radiator..am doua linii..apoi incepe circuitul lichidului in vasul de expansiune..doua linii..porneste gmv..doua linii..se opreste gmv..doua linii..iar porneste gmv..furtunul la intrare in radiator..frige rau..doua linii..scot mufa de la sonda apa..porneste gmv..o introduc inapoi..se opreste gmv..apoi iar porneste si se opreste dupa aproximativ 20..30 sec de functionare gmv..deci sonda trimite semnal cum trebuie..in bord 2 linii..ce dracu ar putea avea?

    Leave a comment:


  • gimy
    replied
    am suplimentat si masa..inca nu am testat dar poate ajuta la ceva
    Attached Files

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Originally posted by gimy View Post
    de acord cu tine..dar de ce in stationare functioneaza normal?
    Pentru ca in stationare nu-ti bate vantul din fata.

    Leave a comment:


  • gimy
    replied
    Originally posted by Hirayama View Post
    Chiar daca pleci cu AC pornit, cu motorul rece, tot ar trebui sa ajunga la 4 linii

    Pt ca teoretic termostatul nu da drumul la apa si chiar daca sufla gmv nu are ce sa raceasca

    Daca are scapari prin termostat/garnitura atunci da, iti urca greu la 4....

    Cred ca termostatul tau klaxcar nu prea isi face treaba
    de acord cu tine..dar de ce in stationare functioneaza normal?..eu zic ca ar fi sonda putin decalibrata..dar pana la urma nu-mi mai bat capul si o las asa..era mai grav daca se incingea sa fiarba..asa are racire buna

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Chiar daca pleci cu AC pornit, cu motorul rece, tot ar trebui sa ajunga la 4 linii

    Pt ca teoretic termostatul nu da drumul la apa si chiar daca sufla gmv nu are ce sa raceasca

    Daca are scapari prin termostat/garnitura atunci da, iti urca greu la 4....

    Cred ca termostatul tau klaxcar nu prea isi face treaba

    Leave a comment:


  • gimy
    replied
    si fara AC face la fel..chestia e ca pe loc se comporta normal..4 linii..porneste GMV..in mers cu AC sau fara doar 2

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Am plecat la drum si a intepenit in 2 linii..si cu AC pornit
    Cu AC pornit GMV merge non-stop. Daca nu e foarte cald afara iti poate indica doar 2 linii. Eu zic ca n-ai de ce sa-ti faci griji deocamdata. Mai vezi fara AC si cand or fi afara peste 25 de grade. Posibil si o masa insuficienta undeva.
    Last edited by Fanez; 22 May 2017, 09:42.

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Vezi ca mai ai o masa de curatat la motor, deasupra cablului de acceleratie....

    In plus, klaxcar e cam petarda de termostat deci...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google