Fara sa stii temperatura exacta, poti doar specula.
La o temperatura a lichidului de racire de cca 100*C, motoventilatorul (GMV), porneste pe treapta 1;la o temperatura de 102*C, GMV ul porneste pe viteza mare.
Daca te regasesti intr-una din cele doua situatii, atunci temperatura de regim a motorului e un pic depasita. De abia in aceste conditii poti spune ca e foarte fierbinte lichidul de racire.
Ramane sa urmaresti pornirea GMV ului.
Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire
Collapse
X
-
Merci merci.Originally posted by IancuMIC View PostDa' cum ai vrea sa fie daca se ating 90*C, in circuit?
Despre transferul caldurii in lichide, ai auzit?
Cand fierbe in borcan, sa-ti faci probleme.
nu stiu daca fierbea insa temperatura imi parea foarte mare. Parca niciodata nu era asa. Si totul pe o distanta de 7-8 km seara. O sa vad daca gasesc ceva si revin cu detali.
Leave a comment:
-
La 89 de grade deschide termostatul. Din fabrica veneau si cu termostate care deschideau mai repede.
Motorul lucreaza intr-o plaja de temperaturi.
Leave a comment:
-
Da' cum ai vrea sa fie daca se ating 90*C, in circuit?
Despre transferul caldurii in lichide, ai auzit?
Cand fierbe in borcan, sa-ti faci probleme.
Leave a comment:
-
Salut. Este normal ca antigelul din bol sa friga extraordinar de tare. Nu stiu daca inainte frigea ca nu am verificat pana sa incep sa am pierderi de antigel. Am remediat problema antigelului dar acum borcanul frige de nu poti tine mana pe el. Daca am o problema de la ce ar putea sa fie???
Leave a comment:
-
buun..dupa ce am schimbat termostat..curatat contacte(toate), suplimentat masa..verificat termostat in sensul ca se incalzeste treptat furtunul care intra in calorifer..apoi treptat cel care intra in radiator..am doua linii..apoi incepe circuitul lichidului in vasul de expansiune..doua linii..porneste gmv..doua linii..se opreste gmv..doua linii..iar porneste gmv..furtunul la intrare in radiator..frige rau..doua linii..scot mufa de la sonda apa..porneste gmv..o introduc inapoi..se opreste gmv..apoi iar porneste si se opreste dupa aproximativ 20..30 sec de functionare gmv..deci sonda trimite semnal cum trebuie..in bord 2 linii..ce dracu ar putea avea?
Leave a comment:
-
am suplimentat si masa..inca nu am testat dar poate ajuta la ceva
Leave a comment:
-
de acord cu tine..dar de ce in stationare functioneaza normal?..eu zic ca ar fi sonda putin decalibrata..dar pana la urma nu-mi mai bat capul si o las asa..era mai grav daca se incingea sa fiarba..asa are racire bunaOriginally posted by Hirayama View PostChiar daca pleci cu AC pornit, cu motorul rece, tot ar trebui sa ajunga la 4 linii
Pt ca teoretic termostatul nu da drumul la apa si chiar daca sufla gmv nu are ce sa raceasca
Daca are scapari prin termostat/garnitura atunci da, iti urca greu la 4....
Cred ca termostatul tau klaxcar nu prea isi face treaba
Leave a comment:
-
Chiar daca pleci cu AC pornit, cu motorul rece, tot ar trebui sa ajunga la 4 linii
Pt ca teoretic termostatul nu da drumul la apa si chiar daca sufla gmv nu are ce sa raceasca
Daca are scapari prin termostat/garnitura atunci da, iti urca greu la 4....
Cred ca termostatul tau klaxcar nu prea isi face treaba
Leave a comment:
-
si fara AC face la fel..chestia e ca pe loc se comporta normal..4 linii..porneste GMV..in mers cu AC sau fara doar 2
Leave a comment:
-
Cu AC pornit GMV merge non-stop. Daca nu e foarte cald afara iti poate indica doar 2 linii. Eu zic ca n-ai de ce sa-ti faci griji deocamdata. Mai vezi fara AC si cand or fi afara peste 25 de grade. Posibil si o masa insuficienta undeva.Am plecat la drum si a intepenit in 2 linii..si cu AC pornitLast edited by Fanez; 22 May 2017, 09:42.
Leave a comment:
-
Vezi ca mai ai o masa de curatat la motor, deasupra cablului de acceleratie....
In plus, klaxcar e cam petarda de termostat deci...
Leave a comment:

Leave a comment: