Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • gimy
    replied
    salut..cam de vreo 2 ani nu mai urca deloc din 2 linii si nu prea mi-am facut griji in privinta asta. Acum cateva zile din lipsa de preocupare am zis sa schimb termostatul dupa ce in prealabil am facut revizia unde am schimbat si antigelul. Garnitura veche era deteriorata destul de rau ceea ce m-a facut sa cred ca nu etansa corect. Bun..schimbat termostat..Klaxcar..recuperat antigel cu metoda punga..facut aerisire..ridicat 4 linii..pornit gmv..am testat sonda tempertura prin scoatere si a pornit gmv deci functiona..am zis ca asta e..s-a rezolvat. Am plecat la drum si a intepenit in 2 linii..si cu AC pornit. Mentionez ca am curatat contactele de la caroserie si stopuri..contactele de la sonda apa si tot nu se ridica deloc..nici macar la semafor..dar cand ajung acasa in parcare se ridica instant la 4 linii si porneste gmv. Oare o fi asa inteligenta ca retine locatia de domiciliu si se raceste singura?..un sfat este binevenit..multumesc.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Poate fi de la masa insuficienta. Cauta in topicul asta ca s-a mai discutat (daca ai rabdare).
    Ai si poze cu localizarea mufei.

    Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord

    Poti sa te mai uiti si pe aici.
    Last edited by Fanez; 26 February 2017, 09:17. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • irinell24
    replied
    I-am schimbat garnitura termostatului gates cu cea dupa masina. Acum este fixa si dupa un drum de 250 km nu a mai pierdut deloc lichid de racire. Insa de urcat mai sus de 2 liniute tot nu a facut-o. Caldura baga normal basca a pornit si ventilatorul cand am ajuns la destinatie dar de urcat la 4 nu vrea deloc. Doar atunci cand ii pun contactul imi arata 4 dupa care imi scade imediat la 2. Ma gandesc ca poate o fi de la mufa.
    Imi poate explica cineva unde se afla si daca este dificil de desfacut/curatat??? Termostatul este prins in 4 suruburi e treaba banala poate ma pricep sa ma uit si la mufa. Daca nu o las asa fiindca am observat consumul il am la fel, nu este influentat deloc.
    Merci pt raspunsurile de mai sus si pt eventualele la intrebarea de mai sus.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    In toamna am schimbat termostatul si am rezolvat cu jocul de liniute. Toata iarna a functionat perfect (4 liniute chiar si la -20 de grade). Duminica seara ploua, am pornit dezaburirea pentru ca nu vedeam in oglinzile laterale (nu folosesc dezaburirea pentru luneta pentru ca nu e cazul - sistemul de climatizare isi face treaba) si hop, 2 liniute in bord si asa a ramas. Luni nu a urcat mai sus de doua liniute, ieri dimineata la fel. Pe la 12:00 am pornit-o si am stat cu motorul pornit pana cand am vazut ca lichidul de racire isi face circuitul prin vasul de expansiune (bordul indica tot doua linii). Am asteptat sa porneasca GMV-ul, dar degeaba. Am scos mufa de la sonda de temperatura si GMV-ul a plecat instant.
    Am fost si am cumparat un spray de contacte electrice, am dat pe la mufa sondei de temperatura, apoi am desfacut cablul de masa, care este situat in spatele farului din stanga, l-am curatat cu o bucata de smirghel si am dat cu spray-ul.
    Am iesit la o tura si a intepenit la 4 linii. In drum spre casa a functionat normal (2 linii, urmate de 4 linii care au ramas asa). Azi dimineata, la fel, totul bine.

    Sper sa ramana asa.
    Last edited by vitriol; 22 February 2017, 10:24.

    Leave a comment:


  • vvasile
    replied
    Da, intr-adevar, eu am MCV de 1.6 16V. Insa cel original, din fabrica, pe care l-am inlocuit acum, are scris 89 de grade pe el... Siteul Unixauto ofera ambele variante pentru acest motor, de aceea a si montat mecanicul cel de 83 de grade, daca cu cel de 89 (scrie de fapt 88 scrie pe Gates) a curs pe langa.

    Dar subliniez din nou, cel din fabrica are scris 89 pe el. Oricum, situatia s-a imbunatatit considerabil si cu acest termostat nou de 83 de grade.

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Sa nu deviem

    Din curiozitate.....ia spune, la TDI personal ai pune silicon din ala ? ))

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Depinde unde o fi fabrica. Poate e in Turcia fabricata.
    Oricum, in US toate costa mai putin decat in Europa lui peste prajit.
    Cu 12.000 de euro iti cumperi MASINA, nu Logan.

    Cand desfac termostatul, fac o poza sa vedem ce a disparut din garnitura.
    Eu cred ca o gasesc intacta.

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Aia numai americana nu e la 15 lei....cat sa fi costat in US daca aici e atata? )))

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Vreo 15-20 de lei, nu mai stiu.

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Crezi ca daca are steagu americii pe ea e facuta in USA? Cat a costat?

    Stii....intr-un fel ai si tu dreptate.....la mine s-a infundat caloriferu si nu a vazut crac de silicon nicaieri ( de la vas de expansiune)- puneti ce o fi, bucurati-va de ea .....

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Rudimentara, o fi, dar cat nu e facuta de un chinez in chiuveta de la baie, ci de o companie mare americana, e suficient pentru mine.
    Daca se infunda ceva, nu mai schimbi termostatul, ca are destula temperatura motorul.

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    Exact de garnitura am scris si eu....am luat originala dar cu termostat aftermarket....rezista si nu a dat nici pe langa...

    Gates de 83 este pt benzina la MCV/VAN

    @ mr k : chiar lasat sa se usuce, de la flux, tot se desprind bucati si se plimba.....
    Nu o sa patesti nimic de prima data- ai pus silicon cat a trebuit- insa in timp si dupa schimbari repetate ale termost se aduna si incet incet se infunda....
    Chestia aia rosie e relativ rudimentara.....macar un loctite anaerob daca era...

    Leave a comment:


  • vvasile
    replied
    Eu am patit la fel. M-am dus la mecanicul meu cu noul termostat Gates pentru motoare pe benzina, cu deschidere la 89 grade. M-a sunat ca l-a montat de 3 ori si are scurgeri, fiindca este mai mic si mi-a montat unul pentru diesel, tot Gates, cu deschidere la 83grade, ca "si asta-i bun la 1.6 16V" si nu curge.

    Acasa am luat sublerul, si am masurat termostatul original si termostatul Gates pt. benzina. Nu este nici o diferenta. Diferenta este garnitura. Garnitura originala are diametrul exterior mai mare. Ori pui garnitura veche cu termostatul nou (depinde cum se prezinta garnitura veche) ori cumperi o garnitura separat. Am luat cu vreo 12 lei de la Unixauto garnitura mai mare separat. Ca sa aflu la final, ca cel de diesel a venit cu 2 garnituri cu 2 dimensiuni si a montat termostatul cu garnitura mai mare. Putea pur si simplu sa puna garnitura mare pe cel de 89 grade.

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Inseamna ca-s meserias, ca de 3 ani nu are nimic sistemul de racire.
    Exista un risc, se pare ca e mic, pentru ca nici eu nu-s mare meserias, iar operatiunea am facut-o seara, la lumina unei lanterne. Important e sa nu treci peste timpii de asteptare, cat se intareste siliconul.
    Last edited by mr.K; 21 February 2017, 10:51.

    Leave a comment:


  • Hirayama
    replied
    E risc cu siliconul ala de care zici tu....

    Oricat de meserias ai fi, este foarte posibil sa iti arunce bucati din silicon prin sis de racire....si dupa aia se infunda radiatoru...apoi caloriferu....cu problemele stiute...

    La fel am patit si eu cu gates, insa am folosit o garnitura originala....pana acum nu curge...

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google