Doar 2 linii pe indicatorul de temperatura lichid de racire

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • mr.K
    replied
    Multe termostate sunt un pic mai mici decat originalul.
    Daca termostatul te multumeste, ia niste silicon rosu (rezistent la temperatura mare) si confectioneaza-i o garnitura suplimentara, nu mai ai nicio bataie de cap cu scurgerile.

    Eu am pus din asta, dar sunt multe altele.
    Attached Files
    Last edited by mr.K; 21 February 2017, 10:41.

    Leave a comment:


  • irinell24
    replied
    Termostatul de la gates este un pic mai mic decat cel de origine si are scurgeri. Ma duc sa cumpar altul. Ideea este ca in momentul de fata imi baga caldura cum trebuie, consumul il am la fel ca si pana acum doar ca nu urca la 4 nivele. Miercuri il schimb din nou si am sa urmaresc daca mai curge. Colierele sunt stranse bine de tot, la montarea lui cand l-am montat am observat o mica distanta fata de cel de origine dar am zis ca este ok. Se pare ca nu ��.
    Merci pt tester. Inca mai astept daca sa cheltui banuti pe el sau nu.

    Leave a comment:


  • W3f
    replied
    termostat
    sau antigelul la mai mult de -50 grade am avut si eu problema asta

    am diluat antigelul si am inlocuit termostatul

    Leave a comment:


  • anton.dan
    replied
    chiar si-asa, rusesc, turcesc, bine ca la scris cineva sa folosim noi

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    De fapt e de la turci

    Leave a comment:


  • anton.dan
    replied
    are dreptate torque ala e softul de la rusi de modificare cum vrei tu firmware tdb logan1 sa apriniz cite pavele vrei
    sa stai pe urma linistir la 4 pavele

    Leave a comment:


  • t0rquemada
    replied
    Cu asemenea mentalizate "nu ma duc ... la tester fiindca le arata 3 surcele pe programul lor" îți vei diagnostica/repara mașina într-o joi de dimineață.

    Dacă termostatul e bun, dar:
    1.-sonda de temperatură e proastă pe partea injecție (crește consumul)
    2.-sonda de temperatură e proastă pe partea TdB (afisare incorectă)
    3.-masa pe motor e proastă și influențează pct.2 (dai bani degeaba pe sondă și termostat)
    4. masa TdB e proastă (afisare incorectă)
    5. versiunea de soft a TdB influențează 2/4/6 liniuțe (rezolvabil prin recalibrarea softului și reprogramarea memoriei de pe TdB) - vezi poza

    Cu tester (clip, ddt,) aflai punctul 1 în 2minute.
    Attached Files
    Last edited by t0rquemada; 10 February 2017, 17:39.

    Leave a comment:


  • irinell24
    replied
    Am schimbat termostatul deoarece imi incalzea foarte greu si tot greu imi urca pana la 2 liniute. Cu cel nou imi baga caldura ca inainte imi urca foarte repede la 2 liniute dar ramane acolo, nu mai urca. Consumul nici inainte cu cel vechi si nici acum cu cel nou nu a fost influentat. Pe mine ma intereseaza daca merg asa cu el ce efecte negative se pot produce??? Am citit aleatoriu aici dar rezolvarile erau diferite si nu stiu unde m-as incadra eu. Daca ar fi sa mai schimb ceva ce costuri as avea.
    Ps nu ma duc sa dau banii la tester fiindca le arata 3surcele pe programul lor.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Vineri, mi-a adus un amic o sonda de temperatura de origine din reprezentanta Renault si pana acum nu mai fluctueaza nimic(4 linii la apa, indiferent de temperatura, am mers si extraurban 300 km). Plus ca s-a verificat din nou termostatul si nivelul de caldura care sunt in parametri. Posibil ca sonda achizitionata de mine din magazin cu 65 lei sa fi fost defecta sau contrafacuta. Pacat ca nu mai am bonul fiscal sa le-o dau de cap. Cea din reprezentanta a costat 180 lei.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Ai defect de afisaj. Vezi mai sus postarile cu adaugarea unei mase suplimentare, poate te ajuta.

    Leave a comment:


  • mike26ro
    replied
    eu ce sa mai zic...am schimbat 5 termostate intr-o luna. Vernet, Calorstat, Thomson, Behr, Wahler. Si o sonda Magnetti Marelli.
    si tot 2 linii am.

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Poze cu termostatul vechi si cutia de la cel nou...
    Attached Files

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Problemele cu liniutele au inceput in luna iunie-iulie, si s-au manifestat si vara. Piesele schimbate sunt teoretic de origine, cumparate de la magazine care sunt destul de consacrate in oras pentru piese de Logan.

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Daca ar fi fost de la sonda, ai fi avut problema cu liniutele si pe timpul verii.
    Tind sa cred ca termostatul nou nu este chiar "de origine". Acolo e buba...

    Leave a comment:


  • andreyi
    replied
    Da, mai studiem, mai facem un tester, mai verificam termostatul. Momentan, masina da caldura cat trebuie in interior, pe frigul asta dimineata tin robinetul de caldura undeva la 60% de unde incepe rosu si maxim(evident dupa ce se incalzeste motorul), consuma la fel ca atunci cand avea 4 liniute constant, ventilatorul nu porneste decat cand e fugarita rau, sau accelerata mult timp pe loc(verificat de mecanic).
    Toate bune si frumoase, caz rezolvat, pacientul mort.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google