If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Poate ma lamureste si pe mine cineva mai bine ca din acest thread nu prea am inteles. Am MCV PH2 din 2009 Laureate si spune ca are si ABS si AFU si EBD. Asta iarna la o franare pe zapada am constatat cu uimire ca ma "depaseste spatele", abia am reusit sa redresez. Intrebarea mea este : are Loganul ABS pe toate 4 roti sau doar pe rotile fata. Si daca pe spate nu are poate imi explica cineva de ce nu au pus si acolo? nu ar fi mai sigur sa aiba si spatele?
Nici un sistem din lumea asta nu te va scapa de belele cand ai talpa grea la momentul nepotrivit.
Eu pe zapada/gheata as merge mai prudent, fara a ma baza pe sistemele astea. Ele sunt menite sa te asiste in caz de urgenta, nu sa-ti fie copilot mereu.
Fa o verificare la service, exista o procedura de verificare.
Da, Loganul are ABS si pe spate. Pe fara ia referinta de la rulmenti iar pe spate de la tamburi frana.Avand ABS producatorul,producatorul foloseste deseori expresia...Asistenta la Franarea de Urgenta.
Poate ma lamureste si pe mine cineva mai bine ca din acest thread nu prea am inteles. Am MCV PH2 din 2009 Laureate si spune ca are si ABS si AFU si EBD. Asta iarna la o franare pe zapada am constatat cu uimire ca ma "depaseste spatele", abia am reusit sa redresez. Intrebarea mea este : are Loganul ABS pe toate 4 roti sau doar pe rotile fata. Si daca pe spate nu are poate imi explica cineva de ce nu au pus si acolo? nu ar fi mai sigur sa aiba si spatele?
M-am dat cu masina unui prieten odata si aceleasi simptome le avea, nu mai ca el pe punte fata avea o anvelopa kormoran mai tocita iar pe cealalta roata avea o anvelopa pirelli sh aproximativ la fel de tocita, dar probabil una din ele avea aderenta mai mare decat cealalta.
La ITP, pe standul de franare, a existat dezechilibru intre roti( de fapt nu apare dezechilibru ci scade eficienta franarii)? Asemenea gen de comportament ar trebui sa iasa in evidenta la ITP. Sa nu ai cumva vreun senzor care nu lucreaza bine, care dea impresia ca masina nu franeaza cu toate rotile pe acceasi suprafata. Genul acesta de comportament e valabil atunci cand o roata franeaza pe umed sau pe o suprafata alunecoasa.
Last edited by madi; 31 October 2011, 22:30.
Reason: dezechilibru
AFU apasa pedala automat la o apasare violenta a pedalei de frana. eu am 8.1 si nu simt acest lucru . la ph1 lu' tata se intampla lucrul asta, sa amplifice forta la pedala.
eu ma refeream la faptul ca ABS ul imi da drumul sa plonjez in fata eliberand presiunea din frane.
la Ph1 pedala se aude crrrrrrrrrrrrrr iar la mine la Ph1 crr crr crr crr crr
la ph1 ABS dispare pe finalul franarii si masina ingheata in loc. la mine la ph2 si la 20 kmh imi mai taie odata franele si plonzej iar 1 2 metri in fata
sa nu mai zic ca pe gheata daca merg cu 15 20 kmh si ma infig in frana se opreste in 10 metri poate si mai mult
Vezi sa nu ai asistenta la franarea de urgenta (AFU), e specific modelului ABS Boch 8.1 .Din ce am inteles eu acest tip de abs continua franarea cateva secunde si dupa ce ai luat piciorul dupa pedala de frana. Eu am ABS 8.0 si franeaza ca in primul exemplu al tau (PH 1).
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Leave a comment: