Manifestarile ABS-ului

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • nu are cerinte, doar se supune legilor fizicii. orice sistem de siguranta functioneaza atata timp cat soferul nu incearca sfidarea fortei de frecare si a momentului de inertie.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • Originally posted by madi View Post
      ABS-ul iarna este egal cu 0 daca nu ai cauciucuri de iarna . Masina nu se opreste .
      Eee....cum sa nu se opreasca.
      Fara abs opresti masina numai din frana pe zapada batatorita?

      Comment


      • Originally posted by Seba View Post
        nu are cerinte, doar se supune legilor fizicii. orice sistem de siguranta functioneaza atata timp cat soferul nu incearca sfidarea fortei de frecare si a momentului de inertie.
        Seba, de unde ai scos tu "moment de inertie", la franare poti zice ca ai doar forta de inertie, nu moment de inertie. Momentul de inertie apare la corpuri in rotatie.

        Comment


        • cand am zis "orice sistem de siguranta" formularea a inclus si esp acolo, ori ala functioneaza la corpuri in rotatie sau o franare pe viraj, cu transfer de mase, nu-ti face masina giroscop? atunci poti sa te pisi linistit pe el de abs cand esti in derapaj...
          Last edited by Seba; 11 March 2009, 15:49.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • Vreau sa pun si eu niste video-uri, cum a facut 77sky,zic eu mai "bune",in sensu ca se intelege mai bine.

            ASR vs ~ASR


            1. ESP vs ~ESP


            ABS vs ~ABS


            2. ESP vs ~ESP(la viteza mare nici ESP-u nu te mai salveaza)
            Last edited by andrei; 11 March 2009, 17:38.
            Cumpar volan de Duster

            Comment


            • Mie nu mi se deschide niciunul din filmulete.

              Comment


              • @ octavian 30 Cu cauciucuri de vara , la vale cam greu .Caraie de mama focului si pana la urma tot frana de motor e eficienta plus codusul prudent. Sa nu ma intelegi gresit , sunt patit si atunci am regretat ca nu mi-am cumparat cauciucuri de iarna .
                @ seba Cerinte : sa ai cauciucuri adecvate bune adaptate anotimpului si sa nu sfidezi legile fizicii . Ai mai spus-o si tu in alte posturi , poti sa ai mama sistemelor electronice (ABS, EBD, ASR , DSC etc.) daca ai iesit din parametrii lor de functionare nimic nu te mai salveaza.

                Comment


                • Originally posted by Renault View Post
                  ABS - ul ramane cel mai sfant sistem. Este cel mai necesar dintre toate mai bun si ca ESP si ca ASR ca toate ABS SFANT RAMANE parerea mea
                  Cel mai sfant sistem din masina este cel din spatele volanului, adica soferul.
                  Intr-adevar, in situatii uzuale ABS-ul ajuta atat ca distanta de franare cat si la corectarea traiectoriei de franare.
                  Insa in sitatii la limita de aderenta, prelungeste distanta de franare. Un sofer bun care "simte" frana intr-o masina bine reglata, cu gume bune opreste mai scurt decat un sofer care "blocheaza" brusc ABS-ul.
                  Am patit-o avand incredere in ABS (nu era prima masina cu ABS pr care o aveam), la scurt timp dupa ce am luat un MCV echipat cu faimoasele Debica Passio (MCV-ul a fost deschizator de drumuri in "downgrade"-ul Dacia. Cand l-am luat in toamna 2006 din prima serie, eu am crezut ca mi-au furat la dealer gumele Michelin)
                  Intamparea:
                  O incepatoare care mergea in fata s-a speriat de ceva in trafic pe o stada cu linie de tramvai, la viteza de cca. 30 km/h si a franat brusc. Cu toate ca nu eram foarte aproape de ea si am reactionat imediat, nu am facut decat sa ascult ABS-ul: crrrrrrrrrrr...poc. Ea avea un kk de fiat de 15 ani si a oprit. Eu nu. Cu orice masina fara ABS, chiar cu rotile blocate as fi oprit departe de ea.
                  Se trage concluzia: ABS + gume proaste = distanta mai mare de franare decat fara ABS.
                  Aviz posesorilor de gume stock Debica sau Kormoran pe variante ABS....
                  Last edited by detail; 12 March 2009, 01:24.

                  Comment


                  • Eu am ABS si Continental pe ele.Foarte multumit de amandoua.

                    Comment


                    • Debita pasio sunt mediocre si fara ABS , nu stiu de ce unii sunt atat de incantati de ele. Si eu am fost prima data incantat de ele pana la prima aventura cu ele .

                      Comment


                      • ABS-ul este bun, ESP-ul este foarte bun. Am intrat cu un Superb intr-o curba de 90 grade pe zapada. Aveam vreo 40 Km/h. Si-a pastrat perfect traiectoria, nu a derapat deloc. A intrat ESP-ul.

                        Comment


                        • @detail nimeni nu zice ca nu e asa dar si abs ul ajuta foarte mult dar eu uite am caucicuri michelin energy (stock) si cu abs u in combinate is foate multumit de frana. alte cauciucuri nu am avut sa vad diferenta ma rog. Abs ul nu e facut sa opresti mai repede ci sa poti evita cand franezi in podea desi eu pe asfalt tind sa cred ca opresti mai repede daca ai abs decat cu rotiile blocate si bineinteles cu cauciucuri de calitate gen Michelin, Pirelli Continetal, Dunlop etc. Sanatate!

                          Comment


                          • Pe uscat ca sa ai o franare cat mai buna trebuie sa ai cauciucurile cit mai lise. Practic cu alea uzate rau ai cea mai buna frana. Dar cu acelea uzate este pericol pe asfalt ud.
                            Care este diferenta intre Debica si Dunlop??? (in ceea ce priveste comportamentul pe sosea)?????

                            Comment


                            • Daca ai Debica scapa de ele! vezi teste pe www.TireTest.com

                              @Renault: Am mai multi ani de condus decat ai tu cu totul, si am tocit mai multe seturi de anvelope de diverse tipuri. Michelin Energy sunt niste cauciucuri OK. Dar atat!
                              Last edited by detail; 12 March 2009, 15:49.

                              Comment


                              • Nu inteleg nimic din site-ul asta: www.TireTest.com

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google