Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ion_73
    replied
    Chiar nu stie nimeni???????

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Separat. Le-a scos in recipiente separate.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Domnilor eu nu inteleg o treaba , acesta cantitate de ulei se introduce in compozitia freonului sau se adauga separat in compresor ?

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Originally posted by Kojak View Post
    ...
    Date:
    800 gr de r143a introdus in instalatie (la cererea mea, "cartea" prevede ptr. modelul meu 780gr);
    45cc ulei introdus in instalatie

    Rezultate contorizate la 5 min de la pornirea instalatiei de AC:
    9,8 bar presiunea pe instalatie;
    5 grC la aeratoarele centrale;
    23 grC temperatura aerului iin ext
    (...)
    Acelasi tarif decent de 60 lei per operatiunea descrisa mai sus, timp efectiv de lucru 40min. Profesionalism si maxim de transparenta.
    750g freon, 40cc ulei, 12.8 bar Hp pressure, 1,4bar Lp pressure, 17 grade afara, 5 grade in masina (la aeratoarele centrale).
    Last edited by Fanez; 15 April 2016, 23:00.

    Leave a comment:


  • ion_73
    replied
    In PITESTI stie careva unde pot verifica ac-ul la un pret decent ca la reprezentanta te rup

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Originally posted by Fanez View Post
    ...dupa ce porneste se aude un suierat asemanator cu sunetul pe care-l scoate vantul care intra pe sub o usa, un fel de vuiet... N-am remarcat sa fie vreo alta problema (a fost destul de frig dupa schimbare si nu ma pot pronunta in ceea ce priveste racirea) exceptand sunetul asta deranjant. S-ar putea remedia cumva?
    Nici nu racea cum trebuie. Azi am fost la frigotehnist. Aveam 370g de freon. A bagat nenea meseriasul 750g freon, 40 ml ulei dupa ce a golit si vidat instalatia si s-a rezolvat. Au disparut zgomotele alea ciudate si raceste normal.
    P.S. Am inteles cum e cu "bagat mai mult freon". Nu s-a tinut cont de "cat trebuie".
    Last edited by Fanez; 15 April 2016, 16:23.

    Leave a comment:


  • burtosu
    replied
    Vad ca mie mi-a disparut un post,in care ii explicam lui @fanez ca defectul provine de la faptul ca este mai mult freon in instalatie,acesta pe masura ce climatizarea functioneaza,se incalzeste,presiunea in sistem creste si atunci ECU da comanda de decuplare compresor ptr protectie.

    Leave a comment:


  • mihaibz
    replied
    Salut
    Va multumesc pentru sugestii.
    Am sa va tin la curent cu noutati .
    Azi ajung la servisul recomandat pe Dobrogeanu Gherea......
    Toate cele bune si sa auzim de bine ....

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Analizeaza logic: tu esti destept, eu fac pe desteptul (care esti tu destept).
    Hai sa facem asa: daca problema lui mihaibz este din cauza despre care ai zis dau doua beri, daca este din alta cauza nu mai tipi la mine pe forum.

    Leave a comment:


  • 827sam
    replied
    Nu face pe desteptul ca nu tine, n-are nicio legatura in cazul de fata gramele de freon cu logica ta la care zici ca "te tine".

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google