Probleme Aer Conditionat.
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Instalatia a fost verificata si umpluta corespunzator, cf. fisei tehnice a masinii. Cei din service autorizat nu au stiut raspunsul exact la aceasta intrebare ...
-
Cel mai bine ar fi sa te duci la un service sa iti verifice instalatia.Teoretic, ambele instaltii sunt identice.Originally posted by Fratello View PostIntrebare : se pot schimba (compresor, condensor sau ce anume ???) parti din instalatia AC la un Logan 1 PH2 cu parti din instalatia de Logan 1 PH1 ??? Nu cred ca este numai o parere , dar vechiul Logan (din 2007) facea racoare MULT mai bine decat actualul (din 2012) ... Daca ar fi posibila modificarea instalatiei, as fi interesat ...
Multumesc anticipat pentru orice raspuns pertinent.
Sent from my S55 using Tapatalk
Leave a comment:
-
Încarc cu 600g în loc de 750g
Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk
Leave a comment:
-
Intrebare : se pot schimba (compresor, condensor sau ce anume ???) parti din instalatia AC la un Logan 1 PH2 cu parti din instalatia de Logan 1 PH1 ??? Nu cred ca este numai o parere , dar vechiul Logan (din 2007) facea racoare MULT mai bine decat actualul (din 2012) ... Daca ar fi posibila modificarea instalatiei, as fi interesat ...
Multumesc anticipat pentru orice raspuns pertinent.
Leave a comment:
-
Salut. Ce noutati mai ai? Intreb caci si Loganul meu din 2007 pare ca are aceleasi simptome. Cat mergi fara A/C (ca si pana acum) nu sare de patru liniute, dai drumul la A/C si temperatura creste cu inca vreo doua (nu ca si pana acum).Originally posted by Ragnar View PostBuna ziua,
Am un Logan 1.4 din 2006. In urma cu 3 ani am facut o revizie la sistemul AC. S-a curatat sistemul si s-a pus freon. La cateva luni dupa au inceput problemele. Daca folosesc sistemul AC in oras, cand este cald afara (peste 25 grade C)....
Rog sfat.
Multumesc anticipat.
O zi buna tuturor!
D.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
Leave a comment:
-
multumesc...am apucat sa sun la http://gesservice.ro/ ma duc la ora 17:00 pana la ei sa vad ce are sa faca o constatare (35 de lei) si revin cu un update diseara...ca vad ca as fi cam singurul care a patit asta...
Leave a comment:
-
-
salut! am o problema la aerul conditionat!! poate v ati mai intalnit si voi cu problema asta : atunci cand dau drumul la A.C totul este ok, ventilatorul cupleaza, compresorul cupleaza...numai ca aer rece nu mai baga, tevile de la A.C sunt calde si inauntrul masinii in partea din dreapta fata de sub bord se aude ca si cum ceva ar rasufla, un zgomot nasol...freon are in instalatie!!! ma gandesc sa ma duc intr un service autorizat dar voiam sa mi fac o idee cam ce ar putea fi si in acelasi timp poate v ati lovit / auzit de problema asta....Va multumesc
Leave a comment:
-
Varianta 1 e posibil sa te tina putin.
Varianta 3 daca nu rezisti pana faci rost de suma pentru varianta 4.
via Tapatalk
Leave a comment:
-
Nu mai mergea aerul conditionat, am fost la un service si nu mai reusea sa faca vid asa ca i-am facut un test cu aer... sufla pe la conducta groasa de la compresor.
Cand trageai un pic de conducta, in zona furtunului de cauciuc, se misca putin si parea ca etanseaza... ii dadea drumul in pozitia initiala, iar rasufla.
Parerea baietilor din service, ca teava la capatul respectiv nu mai e capsulata, si sa o trimita la sudat... rezultat, nu se poate suda in zona respectiva.
Acuma intrebarea e, in ideea ca au dreptate si trebuie schimbata, sa:
-caut la dezmembrari
-cumpar noua de la ASAM, pe care pot sa o si vad daca se potriveste
-comand una poloneza tocmai de pe la arad
-sa strang sa-mi cumpar una originala.
Leave a comment:
-
mergi la service, nu fa teste si/sau improvizatii. daca se mai poate salva compresorul, asta e momentul, nu dupa ce se intinde cureaua sa nu mai patineze
curea mai mica nu stiu sigur daca merge, raspunsul corect tot de la un service il vei afla.
Leave a comment:
-
Va salut.Am problema cu compresorul de la AC.Cand se invarteste fulia cand nu.Acelasi lucru il face si cand pornesc AC.Cureaua patineaza pana cand se invarteste din nou.Nu am mai verificat freonul de foarte mult timp(2010).Care sa fie cauza ?Rulmentul sau ambreiajul compresorului?Am constatat ca nu porneste nici ventilatorul,nici cand se ridica temperatura apei ,nici cand pornesc AC.Este normal ca la sonda de temperatura de pe motor sa vina un singur fir(de culoare maro)?Masina este un Logan 1,5 Dci Laureat din 2006.Pana rezolv cu compresorul ,pot inlocui cureaua de accesorii cu una mai scurta fara AC, ca sa suspend compresorul?
Leave a comment:

Leave a comment: