Eu am inteles ca a verificat instalatia la un service pentru AC; acolo ajung cam toate marcile de masini. Poate fac doar reincarcari si nu reparatii. Nu mai spun ca e foarte posibil sa faca si incarcari pe teren la AC din locuinte.
Nu e o crima ca nu stiu codul fiecarui oring de la toate masinile; daca mergea si verifica intr-o reprezentanta Dacia, altele erau pretentiile.
Probleme Aer Conditionat.
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Ce sa zic...un mester desavarsit.
Da-i un telefon sau mai fa-i o vizita si intreaba-l ce model de garnituri iti trebuie...asta daca e in stare sa-ti zica.
Leave a comment:
-
Mesteru' care ti-a umbalt la AC, n-a stiut sa-ti zica de care sa iei??!
Leave a comment:
-
Buna seara,am un Logan 1.4 mpi si am fost cu ea la un service pentru AC pentru ca piedrea freon.Am mai fost la ei acum 2 saptamani sa umple instalatia ca aproape pierduss tot freonul,iar acum am fost sa verifice pierderile.Au verificat cu o lampa cu ultraviolete si mi-a aratat baiatu ca pierde freon pe la oringurile de la tevile care intra in habitaclu si pe la tevile care ies din compresor.Vreau sa va intreb setul acela de oringuri cu 6 bucati cod 7721208363 contine si acele garnituri sau trebuie celalalt care contine 8 bucati si sant mult mai late in profil? Multumesc.
Leave a comment:
-
acea piesa se gaseste separat...supapa expansiune si teoretic e codul asta de original 7701206357
Leave a comment:
-
cine ma poate ajuta cu o informatie?
cum se cheama piesa incercuita din imagine? se gaseste separat sau trebuie inlocuite conductele?
este vorba de un clio.
Leave a comment:
-
Multumesc pt sfat, am sa incerc ce mi-ati recomandat. Cu stima!Last edited by 77sky; 11 May 2017, 19:05.
Leave a comment:
-
ai o mufa pe senzorul de presiune din instalatie(pe una din conducte) si o mufa pe compresor... desfa-le, da cu spray de contacte(daca n-ai merge si wd40), pune-le la loc si vezi daca porneste.
Leave a comment:
-
Buna ziua, as dori sa ma ajutati cu un raspuns. Sunt posesorul unui Logan 1.4 mpi an 2007. Acum doua zile am spalat motorul (mentionez ca este prima oara din 2007). Am folosit solutie degresanta si apoi spuma din aia care se foloseste atunci cand speli masina la exterior si jet cu apa rece. Problema este ca dupa aceasta operatiune nu mai porneste aerul conditionat, cu toate ca inainte cu doua zile de asta am folosit ac-ul si mergea foarte bine. Se aprinde ledul de la butonul de pornire de la bord, dar nu mai cupleaza compresorul. Singurul element de pe motor pe care l-am acoperit a fost calculatorul. M-am uitat la firele electrice ale motorului crezand ca poate jetul cu presiune al apei a retezat vre-unul dar se pare ca totul este la locul lui. A mai patit cineva la fel, vre-o idee?
Leave a comment:
-
Singura problemă e că D4F nu va putea învârti la fel(a se citi cu aceeași pierdere de putere) compresorul de pe ph1
vezi:
SD6V12 vs. SD7V16
Compresseur mécanique à plateau oscillant - Série SD
* Cylindrée Variable à Contrôle Externe (SDC) / Interne (SDV)
* Embrayage électromagnétique
* Cylindrée max: 120cc (6 Pistons) / 160cc (7 Pistons)
* Capacité frigorifique@ 2000 tr/min: 4.4 kW (6 Pistons) / 6.1 kW (7 Pistons)
* Poids: 4.9 à 5.7kgAttached FilesLast edited by t0rquemada; 28 February 2017, 20:26.
Leave a comment:
-
Din ce stiu eu, vechile compresoare de AC sunt Sanden (eu asta am pe masina mea), cu cilindree variabila. Ele asigura presiunea constanta in instalatia de AC, indiferent de turatia motorului. La noile generatii Logan s-au utilizat compresoare de AC cu cilindree fixa (mai ieftine), de aceea se aude ambreiajul electromagnetic in timpul functionarii cum tot cupleaza si decupleaza compresorul.
De asemenea, difera radiatorul (condensorul) montat in partea din fata a masinii (sper sa nu spun prostii).
Nu as putea sa-ti spun daca sunt diferente la partea de comanda a compresoarelor. Posibil ca torquemada sa stie mai exact si ar trebui sa il intrebi.Last edited by robbie_ro; 28 February 2017, 17:14.
Leave a comment:

Leave a comment: