Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cristyano
    replied
    Si eu zilele acestea am fost cu masina pentru verificare/completare de freon. Prima data mi-a bagat 600ml, am plecat de acolo Ac mergea si racea foarte bine. Dupa doua zile cand i-am dat drmu la AC compresoru pornea si se oprea in cateva sec. Din ce am citit intra in "siguranta" pentru ca aveam mai mult freon. Am revizitat serviceul si mi-a zis ca mi-a facut o reciclare si nu o sa-mi mai faca asa dar am observat pe aparat ca bagase 500 ml. Deocamdata nu mai am probleme cu functionarea compresorului dar nici aer rece nu mai simt ca prima data. Din tabelul de mai sus reise ca 510 ml este maximum la k4m ph2?

    Leave a comment:


  • 77sky
    replied
    Un asemenea document cautam, nu stiam ca fusese postat de T0rquemada.

    E chiar elocvent, ma voi duce cu el la atelier.

    Multam fain!

    Leave a comment:


  • Fratello
    replied
    Poate ajuta re-postarea tabelului (postat initial de T0rquemada).
    Attached Files

    Leave a comment:


  • 77sky
    replied
    Dupa 5 ani de la ultima interventie, a venit momentul unei alte verificari.
    Simteam ca nu mai era chiar atat de eficient.
    Se constata prezenta a cca 350 de grame freon.
    Aparatul era din cel care executa operatiuni complete.

    Dupa ce m-am contrazis putin cu el (eu stiam de cca 750 de gr la Ph1 si 450 la Ph2), umplerea s-a realizat prin alegerea tipului de auto, respectiv motor (eram langa el cand a executat comenzile).
    S-a ajuns la cca 450 gr fluid si 35 ml de ulei.
    Sunt verificate presiunile, sunt f ok, la peste 40 de grade temperatura ambientala, sunt cca 8-9 grade la aeratoare (si nu dat jetul exclusiv fata), teava pp-la rece (condens pe ea).
    Acum sunt f contrariat de valorile din instalatie si de ce am spus mai sus: sa ma duc inapoi pentru completare pana la 750 (dar el a insistat, este suficient, in caz contrar ar fi alte consecinte...)
    Si pana acum functiona relativ ok (NB: avea cca 350 gr fluid, daca ar fi trebuit 750, nu prea cred ca racea mai deloc; se simtea f bine compresia, aerul rece, dar nu era atat de eficient precum doream eu, dura ceva timp pana...)
    Ramane sa-i fac testul temperaturilor la umbra.

    Daca are cinvea sfaturi la obiect, este f bine-venit.

    Merci!

    Leave a comment:


  • L M B
    replied
    Originally posted by Costi-bc View Post
    teoretic se pune substanta de contrast si se verifica cu ochelari speciali...
    la tine ori ai radiatorul de ac lovit ori conducta groasa care intra in compresor. oricum ar fi sudura nu tine.
    ai nimerit buba , conducta groasa avea un por exact in capatul dinspre compresor . Schimbat conducta + oringuri la ambele conducte , problema rezolvata !

    Leave a comment:


  • mr.K
    replied
    Originally posted by Fanez View Post
    50 de ulei e bine.

    L.E. La ulei e vorba de "cc", nu de "ml".
    1 litru = 1000 ml
    1 litru = 1dmc= 1000 cc

    Ca drujba facea de noua cu AC pornit pe caldura mare, in oras. Dupa 10 ani, tot ca drujba facea, da functiona eficient fara completare de freon si ulei. Deh, compresor Sanden, mai rezistent fata de ce au pus la ph2.
    Last edited by mr.K; 26 June 2016, 20:02.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Unele probleme pot fi si de aici: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...9&postcount=62
    Posibil sa aiba contact imperfect.

    Leave a comment:


  • matache2000
    replied
    Poti sa schimbi filtrul uscator ,se poate sa fie infundat.

    Leave a comment:


  • adiursanu
    replied
    Salut ! Ieri am fost si am completat cu freon si ulei instalatia pentru ca numai baga aerul asa rece cum facea acum ceva timp in urma. Au mai fost necesari doar 50 de grame de freon pentru ca deja aveam 550 . Am curatat si radiatorul pentru ca era plin de frunze si de musculite , am curatat si instalatia si am bagat spuma in locul filturului de polen dar temperatura aerului tot aceasi este. Pot sa ii fac vreo ceva sa bage aer mai rece sau trebuie sa ma acomodez cu temperatura pe care o da acum ?

    Leave a comment:


  • claudiu_buhan
    replied
    asa este. huruie cand e foarte cald afara si baga aer rece. o las asa, nu mai umblu si nu mai dau bani aiurea la meseriasi. multumesc pentru sprijin

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    Pai si in 10 ani nu a facut zgomotul asta?

    A mea face asa de cand o stiu, dar doar cand e foarte cald afara si stau mult la semafor in oras - adica doar atunci cand pleaca treapta a 2-a a gmv-ului. Azi, de exemplu, n-a facut zgomot pentru ca au fost doar 32 de grade. Problema apare dupa 35 de grade.

    Nu am dus-o la frigotehnist niciodata si nici n-o voi face atata timp cat baga rece ca-n prima zi.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    50 de ulei e bine.
    A bagat nenea meseriasul 750g freon, 40 ml ulei dupa ce a golit si vidat instalatia si s-a rezolvat. Au disparut zgomotele alea ciudate si raceste normal.
    L.E. La ulei e vorba de "cc", nu de "ml".
    Last edited by Fanez; 24 June 2016, 22:44.

    Leave a comment:


  • claudiu_buhan
    replied
    2006 primul proprietar
    am citit tot forumul si vad ca trebuie 150 ml de ulei
    azi mi-au bagat 750 de freon si 50 de ulei.
    pana la urma trebuia 150 de ml de ulei?

    Leave a comment:


  • vitriol
    replied
    De cat timp ai masina?

    Leave a comment:


  • claudiu_buhan
    replied
    asa este zgomutul ma streseaza. si vara trecuta a facut la fel cand erau calduri puternice. dimineata e silentios, dar la amiaza huruie rau. aer rece baga bine zic eu

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google