Probleme Aer Conditionat.
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
exact zgomotul se aude in treapta a II a ventilatorului de la motor (gmv). am sesizat si vara trecuta in concediu zgomotul si iar zilele astea. ma gandeam ca ar fi un rulment gripat
-
De obicei zgomotul de drujba este dat de treapa a doua a gmv,pe caldurile astea si intr-un mers aglomerat este foarte normal sa porneasca gmv pe treapta a 2 a.Si la mine face la fel cand merg in trafic aglomerat.
PS poate ai vrut sa scrii "meseriasi".
Leave a comment:
-
o problema si la mine.
am un logan 1.4 din 2006. dimineata ac-ul merge normal.
la amiaza 37 de grade afara, pornesc ac-ul si dupa cateva minute de mers prin oras in turatii se aude un zgomot ca la o drujba (huruit), dar ac-ul baga rece in continuare. opresc ac-ul dispare zgomotul instant. la relanti e doar zgomotul de la motor putin mai turat.
am accelerato pe loc se aude un clantanit, se mareste viteza la ventilator si apoi incepe zgomotul de drujba . am fost la 2 meseriasi, unul zice ca e compresorul defect, altul zice de rulmentul de la ac.
mai este cineva care a patit la fel?
multumesc
Leave a comment:
-
Ti-a verificat cineva cantitatea de ulei din instalatie?Aceeasi ineficacitate o aveam si eu,am fost la frigotehnist,iar cand a pus ceasurile pe ea,mi-a zis ca am ulei mult,cand a purjat pe teva cea subtire bora ulei de ziceai ca functioneaza pe ulei.Acesta fiind mult ajuta in vaporizator si nu mai raceste bine.Mi-a scos tot uleiul,vreo 80 ml,a spalat instalatia,apoi a facut vid si a bagat ulei si freon.Totul s-a facut cu o instalatie automatizata.Ma mir ca pe fisa postata de tine arata 135 ml ulei,pe cand la mine "doar" cu 80 ml era instalatia full de ulei.Initial fusesem la parlitii de la Dacia,masina fiind in garantie,au pus-o pe aparatul ala al lor si ce dracu o fi facut de mi-a umplut-o de ulei numai el o stii.Niciodata un mecanic din service nu se compara cu un frigotehnist de meserie,care doar asta face zilnic.Colegii din Buzau poate au auzit si reparat la Geofrig.
Leave a comment:
-
Fiindca au venit din nou caldurile, am inceput sa (re)pornesc aerul conditionat si mi-am adus aminte ce ma nemultumea ...Eficienta !!!
Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
Am citit toate raspunsurile postate ulterior, dar nu am aflat nicio opinie despre acest lucru. Au mai aparut ceva informatii noi ? Exista o rezolvare ?
Sau e din ciclul "asa face toate PH2" ?
Multumesc anticipat pentru orice raspuns !
Leave a comment:
-
problema ciudata ac
salut am si eu un logan din 2005 cu ac ,cand am cumparato in 2011(second) nu prea ma interesa aerul conditionat dar vara aceasta am zis sai bag si eu freon ca e prea cald in masina si impulsionat de colegii de la munca (siau umplut 3 instalatia de aer)am zis sami pun si eu si era si ieftin 85 ron
toate bune si frumoase ,am stat circa 45 de minute cat a durat sa face masinuta aia verificare vidare ungere pana mea si cand sa terminat procesul surpriza nu baga aer rece
butonul din bord se aprinde gmv porneste compresorul cupleaza dar nu se racesc acele tevi de AC si bineinteles nu da aer rece .
care ar fi problema ? mia zis ala care mia umplut instalatia ca e compresorul defect dar ei de vreo saptamana au acea masinerie de umplere aer conditionat
si ei se ocupa cu vulcanizare su service.nu se ocupa cu mecanica doar dastea usoare geometrie roti ,schimburi de placute frana ,montat cauciucuri ... cam cu ce se ocupa vulcanizarile
din cate am citit aici banuiesc ca ar fi instalatie infundata sau preostatul de presiune sau radiaiatorul de ac ,ce moartea caprioarei mele ar avea????
va multumesc anticipat. pareri?
ps am remarcat ca la turatii mai mari compresorul decupleaza dupa care cand ajung la turatii mai mici cupleaza iar
Leave a comment:
-
Buna seara. La un Logan 1.4, 2005 se intampla urmatoarele: In majoritatea cazurilor AC porneste normal, face rece cam ca si al meu, doar ca uneori porneste ventilatorul pe viteza mica dar compresorul nu cupleaza si evident nici rece nu face. Pe diagnoza s-a observat ca atunci cand nu porneste la ac afiseaza 28 presiune(cand merge bine cam 7.5). Sonda de pe radiatorul mare s-a inlocuit, aceeasi problema. Chestia asta poate sa o faca de cateva ori pe zi sau odata pe saptamana, deci aleator. Pareri?
Leave a comment:
-
Salut
Cine imi poate spune si mie care sunt variantele de schimbare a vaporizatorului?trebuie dat bordul jos?e cineva pe aici care ma poate ajuta contracost?
Leave a comment:
-
Salut,
eu cred ca e normal, nu cred ca re cum sa mearga continu, e normal sa se mai opreasca, si cand se opreste sa creasca putin temperatura, eu nu am masurat temperatura, vezi sa nu trebuiasca completat, asta e in general marea problema.
Merci!Last edited by 77sky; 6 June 2016, 23:14.
Leave a comment:
-
Bună seara. Am Logan 2 cu motor 1.2 și ac cu cilindree fixa, deci cuplează si decupează mereu
Am măsurat aerul la ieșire și este cat de cat în parametri dar doar atunci când pornește compresorul. Când se oprește, temperatura creste rapid cu peste 5 grade. De ex azi, erau afara 15 grade. Cu ac pornit și compresorul pornit aerul avea la ieșire cam 6 grade. După ce se Oprea compresorul temp crestea pana la 10 grade, când pornea iarăși compresorul și tot asa.
Este normal? Sau trebe sa fac o verificare? La voi cum se manifesta? Menționez ca anu trecut am avut accident și de atunci radiatorul este un pic curbat, deși anu trecut după accident n am simțit nicio anomalie, ca anu asta
Mulțumesc anticipat
Leave a comment:
-
DCI-ul meu are exact 10 ani si 170 000 km. Nu am verificat niciodata AC si pana acum merge bine. ,, Daca merge, nu umbla la el" este valabil in acest caz?
Leave a comment:
-
nu neg ca e posibil sa fiu eu bou, dar asa trebuie sa faca?Originally posted by einstein1984 View PostE modul ei de a spune " nu ma tura d'amboulea pe loc la 4000 de ture ca e degeaba". Are si ea sentimente.
Leave a comment:

Leave a comment: