Verifica siguranta F01 40A cea mare din stanga din cutia cu sigurante de la motor,asta este si pentru viteza 1 dar si pentru viteza 2 la GMV,dar mai verifica si sonda de temperatura apa de la motor.Este in partea dreapta a motorului.Cu motorul la relanti fara sa pornesti ac scoate mufa de la sonda de apa si vezi daca porneste GMV-ul.
Mai verifica cu un aparat de masura rezistenta de pe GMV(este in partea dreapta a ventilatorului).Daca este intrerupta nu mai porneste GMV-ul.
Probleme Aer Conditionat.
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Cu capota deschisa ai pornit AC-ul si ai observat daca iti porneste GMV-ul(ventilatorul racire radiatoare)?Mai mult ca sigur nu porneste si asta ar fi cauza supraincalzirii motorului tau.Ca si piesa/piese nu pot spune care este,rog colegi mai avizati sa raspunda.
Leave a comment:
-
Functionare AC doar la drum lung
Buna ziua,
Am un Logan 1.4 din 2006. In urma cu 3 ani am facut o revizie la sistemul AC. S-a curatat sistemul si s-a pus freon. La cateva luni dupa au inceput problemele. Daca folosesc sistemul AC in oras, cand este cald afara (peste 25 grade C) temperatura lichidului de racire creste foarte repede pana se aprinde indicatorul din bord. Prima data cand am patit-o mi-a data afara lichidul din recipient. Nu am completat ptr ca este inca peste limita minima. Motorul suna ca unul disel atunci cand pornesc AC-ul in oras. Ce am constatat e ca AC-ul merge bine la drum lung, atunci cand am constant peste 2000rpm. Daca trec prin localitati mai mari trebuie sa opresc AC-ul.
Am fost la service si mi-au recomandat sa schimb 4 piese (pot reveni ulterior cu denumirea lor daca este nevoie). Nu am facut interventia ptr ca ma cost 1500 RON iar masina nu stiu daca face 8000 RON la vanzare plus ca mi-am pierdut increderea in cei de la service.
Rog sfat.
Multumesc anticipat.
O zi buna tuturor!
D.
Leave a comment:
-
Eu de 10 ani nu am umblat la el si raceste aproape ca-n prima zi...si nici nu am de gand sa umblu, pe la "meseriasii" din service-uri poti sa ai surprize mai mult sa strice decat sa faca bine.
Leave a comment:
-
Dupa ce am intors pe toate fetele dilema mea (a cantitatii corecte din instalatie) imi pun o intrebare: de ce oare nu au postat un sticker cei de la Dacia in compartimentul motor cu cantitatile corecte de fluide?
In cazul meu, aproape m-am lamurit:
1) Din start, inainte de a cupla aparatul, mi-a verificat presiunea in instalatie - era un mic deficit (nu major, dar exista)
2) Efectuat testul temperaturilor, in rulaj si stationare-se incadreaza in marjele stipulate (conform fisei tehnice Dacia)
3) Presiunile la final de operatie - erau bune.
4) Aveam cca 40 grade la nivel de tabla si in interior cca 8-9 (repet: fara aer exclusiv pe aeratoare centrale)
5) Inainte nu am avut sincope in functionarea compresorului (daca ar fi fost nominal cca 750 gr, fiind gasite doar 350 sigur s-ar fi decuplat compresorul)
6) Si in ultimul rand, pornind de la premisa ca nominal sunt necesare 475 gr, rezulta cca 25 gr/an pierdere (repet - 5 ani de la ultima interventie), asadar un procent de cca 5% (se incadreaza in plaja inferioara a pierderilor admise anuale)
Deci, 475 gr sunt suficiente in cazul meu
Leave a comment:
-
Si eu zilele acestea am fost cu masina pentru verificare/completare de freon. Prima data mi-a bagat 600ml, am plecat de acolo Ac mergea si racea foarte bine. Dupa doua zile cand i-am dat drmu la AC compresoru pornea si se oprea in cateva sec. Din ce am citit intra in "siguranta" pentru ca aveam mai mult freon. Am revizitat serviceul si mi-a zis ca mi-a facut o reciclare si nu o sa-mi mai faca asa dar am observat pe aparat ca bagase 500 ml. Deocamdata nu mai am probleme cu functionarea compresorului dar nici aer rece nu mai simt ca prima data. Din tabelul de mai sus reise ca 510 ml este maximum la k4m ph2?
Leave a comment:
-
Un asemenea document cautam, nu stiam ca fusese postat de T0rquemada.
E chiar elocvent, ma voi duce cu el la atelier.
Multam fain!
Leave a comment:
-
Poate ajuta re-postarea tabelului (postat initial de T0rquemada).Attached Files
Leave a comment:
-
Dupa 5 ani de la ultima interventie, a venit momentul unei alte verificari.
Simteam ca nu mai era chiar atat de eficient.
Se constata prezenta a cca 350 de grame freon.
Aparatul era din cel care executa operatiuni complete.
Dupa ce m-am contrazis putin cu el (eu stiam de cca 750 de gr la Ph1 si 450 la Ph2), umplerea s-a realizat prin alegerea tipului de auto, respectiv motor (eram langa el cand a executat comenzile).
S-a ajuns la cca 450 gr fluid si 35 ml de ulei.
Sunt verificate presiunile, sunt f ok, la peste 40 de grade temperatura ambientala, sunt cca 8-9 grade la aeratoare (si nu dat jetul exclusiv fata), teava pp-la rece (condens pe ea).
Acum sunt f contrariat de valorile din instalatie si de ce am spus mai sus: sa ma duc inapoi pentru completare pana la 750 (dar el a insistat, este suficient, in caz contrar ar fi alte consecinte...)
Si pana acum functiona relativ ok (NB: avea cca 350 gr fluid, daca ar fi trebuit 750, nu prea cred ca racea mai deloc; se simtea f bine compresia, aerul rece, dar nu era atat de eficient precum doream eu, dura ceva timp pana...)
Ramane sa-i fac testul temperaturilor la umbra.
Daca are cinvea sfaturi la obiect, este f bine-venit.
Merci!
Leave a comment:
-
ai nimerit bubaOriginally posted by Costi-bc View Postteoretic se pune substanta de contrast si se verifica cu ochelari speciali...
la tine ori ai radiatorul de ac lovit ori conducta groasa care intra in compresor. oricum ar fi sudura nu tine.
, conducta groasa avea un por exact in capatul dinspre compresor . Schimbat conducta + oringuri la ambele conducte , problema rezolvata !
Leave a comment:
-
1 litru = 1000 mlOriginally posted by Fanez View Post50 de ulei e bine.
L.E. La ulei e vorba de "cc", nu de "ml".
1 litru = 1dmc= 1000 cc
Ca drujba facea de noua cu AC pornit pe caldura mare, in oras. Dupa 10 ani, tot ca drujba facea, da functiona eficient fara completare de freon si ulei. Deh, compresor Sanden, mai rezistent fata de ce au pus la ph2.Last edited by mr.K; 26 June 2016, 20:02.
Leave a comment:
-
Unele probleme pot fi si de aici: http://www.loganclub.ro/forum/showpo...9&postcount=62
Posibil sa aiba contact imperfect.
Leave a comment:
-
Salut ! Ieri am fost si am completat cu freon si ulei instalatia pentru ca numai baga aerul asa rece cum facea acum ceva timp in urma. Au mai fost necesari doar 50 de grame de freon pentru ca deja aveam 550 . Am curatat si radiatorul pentru ca era plin de frunze si de musculite , am curatat si instalatia si am bagat spuma in locul filturului de polen dar temperatura aerului tot aceasi este. Pot sa ii fac vreo ceva sa bage aer mai rece sau trebuie sa ma acomodez cu temperatura pe care o da acum ?
Leave a comment:

Leave a comment: