Probleme Aer Conditionat.
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
E modul ei de a spune " nu ma tura d'amboulea pe loc la 4000 de ture ca e degeaba". Are si ea sentimente.
-
Salutare,
stie cineva de ce atunci cand turez peste 4000 ture masina cu AC-ul pornit incepe si se tureaza singura pana la 5000 ture si ramane acolo? Se intampla doar cand stationeaza, in mers nu sunt probleme.
Fara AC nu am probleme, masina merge bine, este vorba de un logan 1.2, de 5 ani cu 38000 km, are si instalatie Gpl.
Multumesc!Last edited by yoo_bogdan89; 31 May 2016, 10:15.
Leave a comment:
-
teoretic se pune substanta de contrast si se verifica cu ochelari speciali...
la tine ori ai radiatorul de ac lovit ori conducta groasa care intra in compresor. oricum ar fi sudura nu tine.
Leave a comment:
-
a mers fix o saptamanaOriginally posted by Costi-bc View Poste circuit inchis. freonul nu se pierde cand dai drumul la AC. practic ai o fisura , dar e mica si presiunea se pierde in timp , la verificare DOREL a zis ca-i buna instalatia si merge asa. problema e cat timp merge asa. apoi reincarci.
) . cand imi fac timp dau bara jos si verific mai in amanunt . Acum 2 luni am avut un mic incident (ma sters o duba pe coltul stanga fata ) din care mam ales cu bara + aripa julite , un far spart si clemele la celalalt far rupte . masina am facuto pe asigurare dar nu am analizat mai mult si cel mai probabil de acolo si buba de la ac . sper sa scap usor , poate rezolv cu cateva puncte de sudura , dar ramane de vazut
.
Multumesc de raspunsuri si cum ma apuc de mersterit revin cu alte detalii
; pana una alta fac putina sauna 3-4 zile
) .
Leave a comment:
-
Salut
Azi am fost la servisul recomandat pe Dobrogeanu Gherea.....sunt meseriasi .....aveam mai mult decat trebuie (750ml )...........
Treaba buna ......AM RACOARE IN MASINA .............
VA MULTUMESC
Leave a comment:
-
Pana sa se strice radiatorul din cauza buselii, N-am avut nicio problema cu freonul din fabrica (aproape 10 ani). Se recomanda verificarea si completarea, dupa caz, o data la 3 sau la 4 ani. Eu 9 ani si ceva aia nici nu l-am bagat in seama (cam 110k km).
Leave a comment:
-
e circuit inchis. freonul nu se pierde cand dai drumul la AC. practic ai o fisura , dar e mica si presiunea se pierde in timp , la verificare DOREL a zis ca-i buna instalatia si merge asa. problema e cat timp merge asa. apoi reincarci.Originally posted by L M B View Postintrebare de nepriceput : Este normal ca dupa 80.000 km si 4 ani jumatate sa fie necesara reincarcare cu freon ? in instalatie mai erau doar 10g , verificarea a fost ok nu sau gasit scurgeri , sa reincarcat cu toate cele si acum merge ok .
Leave a comment:
-
Cum sunt destule Logan de peste 10 ani vechime cu destul freon din fabrica cat sa functioneze AC, fara alte completari, cred ca nu e normala situatia,
Leave a comment:
-
intrebare de nepriceput : Este normal ca dupa 80.000 km si 4 ani jumatate sa fie necesara reincarcare cu freon ? in instalatie mai erau doar 10g , verificarea a fost ok nu sau gasit scurgeri , sa reincarcat cu toate cele si acum merge ok .
Leave a comment:
-
@ mike26 :
Nu stiu cat te ajuta, dar iata patania mea - cam in fiecare an umplu si eu instalatia, asa ca am dus-o la reprezentanta;
Initial au zis ca nu depisteaza scurgeri, apoi la insistentele mele mi-au pus trasor ; dupa ce mi-au pus substanta trasoare, am mers cam 2 zile cu ea cu AC pornit si am revenit la reprezentanta.....desi mi-am dat si singur seama pe unde scapa, pt ca se inverzise acolo de la trasor
La mine nu scapa pe la vreo imbinare sau vreo spartura.....ci pur si simplu pe la porii de rugina ai conductelor, atat sub masina cat si deasupra.....la mine conductele sunt ruginite destul de mult si pe suprafete mari si pe acolo scapa....
M-am intors in reprezentanta sa scoata trasorul si sa o umple cu agent normal....apoi mi-am vazut de treaba si am lasat-o asa, deoarece am considerat ca nu merita sa dau banii pe schimbatul tuturor conductelor ruginite.....mai degraba platesc o reincarcare la 1-2 ani decat sa ma apuc de conducte ( bani+ timp)...
Asta e al doilea an cand merge AC fara sa fie incarcat.....
Leave a comment:
-
Care ar fi motivul pentru care conducta de joasa e calda iar cea de inalta este rece(aproape rece).
Cei de la reprezentanta nu stiu. Si nu pot afla cica daca am scurgeri, ca e prea lent procesul de scurgere.
Mentionez ca in fiecare an umplu instalatia.
Tot la ei.
Leave a comment:
-
Situatie in care ar fi mers prost mereu, lui djxhiouse uneori ii merge bine....Originally posted by t0rquemada View PostCulmea e că am avut pe cineva cu aceeași problemă, și da CLiP-ul a zis presiune scăzută.
AC pornit : cuplează compresorul, injecția vede cererea de cuplu dar nu vede și cuplul consumat(nu are ce comprima/comprimă dar sub pragul cerut) deci decuplează compresoru de AC
Leave a comment:
-
djxhouse, am logan 1 facelift. ph2, cum le place celor de la dacia sa spuna. din cate stiu, are tot atata freon ca si logan 2. adica vreo 480grame, ca e cu modelul nou de vaporizator. oricum, diagnoza scrie pe tine. ma gandesc mai degraba la un senzor de temperatura apa, daca spui ca-n oras face fente, s-ar putea ecu sa vada temperatura prea mare la motor si decupleaza ac-ul. sau din cauza caldurii ce se acumuleaza sub capota, unul din senzorii de la ac o ia razna
Leave a comment:
-
Faza criminala.
Ieri - a fost destul de cald. Am avut un drum de 60km. AC-ul a functionat perfect.
M-am plimbat in oras cam 20 de minute si iar in masini. Ghici ce... AC-ul iar facea figuri...
Cateodata merge bine.. cateodata da rateuri... Totul o fi de la acel senzor?
Leave a comment:

Leave a comment: