Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fanez
    replied
    Originally posted by misugaby View Post
    Igienizarea ai facut-o cu spray, asa cum s-a mai discutat pe forum?
    Nu. Am facut-o la service cu metodele lor (n-am fost de fata dar chiar au facut).

    Leave a comment:


  • Luciano2
    replied
    @misugaby
    Păi dacă înăuntru îţi face 11 când afară ai 35, ce vrei mai mult? Zi săru-mâna, merge f. bine. Igienizarea nu are nicio treabă cu puterea de răcire ci cu calitatea aerului băgat de aerotermă. Condensu în interior -inseamnă ca ai gaura de scurgere astupată...Pt mirosuri mai "închise" vezi să nu fie comutartorul poziţionat pe recirculare.

    @misugaby
    Sfat: cumpara-ţi filtru şi montează-l .Modelele 2005 ( ca al meu fostul) nu au filtru de polen..şi din cauza asta eu am pâţit-o..tot aşa se acumula mizerie la gaura...n-am bagat de seamă mult timp...şi condensul mi-a mâncat caloriferul, care s-a fisurat din cauza coroziunii şi pierdeam freonu, a trebuit să-l schimb -operaţiune foarte costisitoare şi mâncatoare de bani.
    Last edited by Luciano2; 18 September 2017, 12:51. Reason: Automerged Doublepost

    Leave a comment:


  • misugaby
    replied
    Igienizarea ai facut-o cu spray, asa cum s-a mai discutat pe forum?
    Last edited by 77sky; 18 September 2017, 15:50.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Originally posted by misugaby View Post
    ...
    La un moment dat ma gindeam sa ma duc sa verific cant. de freon din instalatie,dar dupa masuratori sint linistit.
    Nu e rau sa verifici. Chiar iti recomand s-o faci. La L1 1.4, am facut o "igienizare" si deja se simtea ca raceste mai bine.
    Dupa schimbarea radiatorului si alte cele pe la AC in urma unui accident, am facut o verificare si nu fusese pusa cantitatea necesara de "freon". Dupa verificare si rezolvare/completare n-am mai avut probleme.
    Un coleg mi-a zis ca-i racea mai bine dupa ce a schimbat filtrul de polen (la L1 meu nu era cazul ca n-avea).
    Last edited by Fanez; 20 August 2017, 22:59.

    Leave a comment:


  • misugaby
    replied
    Salut,am un Logan 1,4 mpi din 2005,unic proprietar. Deoarece condensul de la ac il elimina in masina ,cautind pe net o rezolvare am dat peste acest forum.Citind am descoperit rezolvarea aici.Intradevar se adunase f multa mizerie,am avut ce curata.Citind despre problemele pe care le-ati intilnit voi,am facut si eu niste masuratori(cu un termometru de camera,nimic profi).
    Etapa 1 :afara 35 grade pornesc aeroterma, temp ajunge la 36 grade.
    Etapa 2 :pornesc motorul, temp scade la 35.
    Etapa 3 :pornesc ac, temp scade la 11 grade.
    Mentionez ca in 2008 a intrat unul in mine in dreapta fata si atunci s-au schimbat mai multe piese(telescopul,farul, pe la directie ceva piese si cred ca s-a umblat si la ac pt ca prin zona trec tevile de la ac,dar nu sint sigur si devizul cu lucrarea a ramas la firma de asigurari).
    Eu ma gindesc ca daca din 2008 nu s-a mai umblat la sistemul de ac,sistemul se comporta in parametri(consultind si niste tabele pe care le-am vazut pe aici).
    La un moment dat ma gindeam sa ma duc sa verific cant. de freon din instalatie,dar dupa masuratori sint linistit.

    Leave a comment:


  • dsign
    replied
    E un sistem sub presiune mare (face in jur de 8 bar cand e in mintile lui), orice mic por duce la o pierdere de gaz.

    E normal sa nu fie eficient, mare parte din gaz "fuge" in primele zile.

    Leave a comment:


  • Asex
    replied
    Salut!
    Am cumparat un logan 16.8v an fab 2005, acum 3 ani, avea 73k facuti in bord, acum are 107.000.
    Cand am cumparat masina A.C-ul functiona, nu stiu daca perfect fiindca este prima masina cu AC achizitionata, ideea este ca parca inca de pe atunci nu dadea aer rece destul, vara cu AC pornit, aveam aer rece pe gurile de aerisire dar nu destul cat sa nu te sufoci cu geamurile inchise, obisnuit sa transpir precum calul in vechea dacie, am uitat de el, in urmatoarea vara n-a mai pornit deloc compresorul. Am reincarcat instalatia cu freon si ulei(cel putin asa mi s-a zis), a mers ok cateva zile, desi tot racea insuficient, pe urma deloc. Ideea este ca stiu in mod sigur ca pe undeva pierde gazul.
    Dar intrebarea mea este, de atunci are cam un an jumate, poate mai bine de cand nu am mai folosit, reincarcat instalatia deloc.
    Am cumparat tot setul de garnituri, pe care le schimb singur, si pe urma as vrea sa ii fac o reincarcare cu solutie de contrast.
    Intrebarea mea este, s-a mai intamplat cuiva sa nu foloseasca compresorul atat timp, se poate strica ceva la el inafara de rulmentul din fulie de angrenare, practic aia este singura componenta care este folosita.
    Si o-ring-urile care "imbatranesc", pe care le voi schimba oricum pe toate.
    Sau exista vre-o buba comuna pe unde rasufla toate cand imbatranesc?
    Precizez ca atunci cand functiona compresorul nu prezenta zgomote ciudate, nu cupla sau decupla cand voia el. Doar ca pierde foarte repede freonul, si racire insuficienta zic eu.

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Zic si eu cam asa:
    Originally posted by Fanez View Post

    Leave a comment:


  • xyz30
    replied
    Da,era un service de roti care aveau si o stie de incarcat instalatii ac. O sa vorbesc cu cineva care lucreaza la un service Renualt sa-mi spuna exact dupa seria de sasia care din cele 2 seturi sa le cumpar,ca sa se potriveasca oringurile si la compresor si la tevile dinspre habitaclu.Multumesc pentru raspunsuri.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Eu am inteles ca a verificat instalatia la un service pentru AC; acolo ajung cam toate marcile de masini. Poate fac doar reincarcari si nu reparatii. Nu mai spun ca e foarte posibil sa faca si incarcari pe teren la AC din locuinte.
    Nu e o crima ca nu stiu codul fiecarui oring de la toate masinile; daca mergea si verifica intr-o reprezentanta Dacia, altele erau pretentiile.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Ce sa zic...un mester desavarsit.
    Da-i un telefon sau mai fa-i o vizita si intreaba-l ce model de garnituri iti trebuie...asta daca e in stare sa-ti zica.

    Leave a comment:


  • xyz30
    replied
    Mi-a zis simplu sa schimb garniturile.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Mesteru' care ti-a umbalt la AC, n-a stiut sa-ti zica de care sa iei??!

    Leave a comment:


  • xyz30
    replied
    Buna seara,am un Logan 1.4 mpi si am fost cu ea la un service pentru AC pentru ca piedrea freon.Am mai fost la ei acum 2 saptamani sa umple instalatia ca aproape pierduss tot freonul,iar acum am fost sa verifice pierderile.Au verificat cu o lampa cu ultraviolete si mi-a aratat baiatu ca pierde freon pe la oringurile de la tevile care intra in habitaclu si pe la tevile care ies din compresor.Vreau sa va intreb setul acela de oringuri cu 6 bucati cod 7721208363 contine si acele garnituri sau trebuie celalalt care contine 8 bucati si sant mult mai late in profil? Multumesc.

    Leave a comment:


  • sorin1983
    replied
    acea piesa se gaseste separat...supapa expansiune si teoretic e codul asta de original 7701206357

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google