Probleme Aer Conditionat.

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • t0rquemada
    replied
    Originally posted by einstein1984 View Post
    1. Nivel freon scazut= nu mai cupleaza deloc, nu ca decupleaza. Asta daca e aproape gol, daca e ceva cat sa aiba presiune ca sa cupleze ar insemna ca cupleaza si ramane cuplat dar nu face prea mult frig, insa niciodata nu e motiv sa decupleze. Freon prea mult insa ar putea fi o cauza, mai ales pe loc cand condesarea e proasta si face presiune mare pe inalta.
    CHIAR DACA AI X52 DAR NU AI REPARAT VREUN AER CONDITIONAT NU VENI CU IDEI
    Culmea e că am avut pe cineva cu aceeași problemă, și da CLiP-ul a zis presiune scăzută.

    AC pornit : cuplează compresorul, injecția vede cererea de cuplu dar nu vede și cuplul consumat(nu are ce comprima/comprimă dar sub pragul cerut) deci decuplează compresoru de AC

    Leave a comment:


  • ten
    replied
    Originally posted by djxhouse View Post
    Ms frumos.
    Am iesit si eu la masina. Am pornit in relantiu si am dat drumul la AC. Baga rece instant. (cu tot cu cuplare - decuplare )))
    Merg la service si sper sa rezolv problema. O sa va tin la curent.
    Numai bine tuturor.


    LE - sa inteleg ca acuma la masina ta mai tot cupleaza decupleaza dar macar baga aer rece? sau nu mai decupleaza deloc

    acum baga rece perfect, dar e normal sa cupleze si sa decupleze la un interval de timp decent, dar mie nu mi baga deloc rece si decupla si cupla intr un minut de 100 de ori

    Leave a comment:


  • Fanez
    replied
    Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord

    Am vazut multa lume multumita de serviciile oferite de http://www.frigoservice.ro/ , Printre care si eu.
    L.E. http://www.loganclub.ro/forum/proble...at-t32003.html
    Last edited by Fanez; 20 May 2016, 18:46.

    Leave a comment:


  • djxhouse
    replied
    Originally posted by ten View Post
    nu trebuie sa ma duc la masina ca deja stiu raspunsul: baga rece si la RALANTI in orice treapta de viteza a aerotermei( daca cuplez AC-ul).

    Ms frumos.
    Am iesit si eu la masina. Am pornit in relantiu si am dat drumul la AC. Baga rece instant. (cu tot cu cuplare - decuplare )))
    Merg la service si sper sa rezolv problema. O sa va tin la curent.
    Numai bine tuturor.


    LE - sa inteleg ca acuma la masina ta mai tot cupleaza decupleaza dar macar baga aer rece? sau nu mai decupleaza deloc

    Leave a comment:


  • ten
    replied
    nu trebuie sa ma duc la masina ca deja stiu raspunsul: baga rece si la RALANTI in orice treapta de viteza a aerotermei( daca cuplez AC-ul). Si daca vrei lucruri si mai exacte, temperatura pe care o scoate din aeratoare la ralanti cu ac ul pornit este de aproximativ 7 grade.
    Last edited by ten; 20 May 2016, 18:29.

    Leave a comment:


  • djxhouse
    replied
    Originally posted by ten View Post
    da, am logan 2, 1.5 90 de cai, am scris problema si pe topicul cu probleme tehnice. 50 de lei sigur nu este sonda respectiva(ca si idee arata ca un pix cu un fir foarte lung), pretul banuiesc ca e intre 100-200 de lei.
    Rugaminte mare. Faci o incercare pt mine?
    Porneste motorul, lasa in relantiu, si porneste AC-ul.
    Vezi daca baga aer rece sau nu.

    Deci totul in relantiu, fara nici un fel de acceleratie.

    Ms anticipat.
    Motivul ca scriu aici, ca toata lumea sa vada si ulterior cum se comporta.
    Spune si in ce viteza ai dat drumul la aeroterma.

    Multumesc frumos.


    Originally posted by OldMann View Post
    Vad ca AC-ul a facut probleme la multi....intrebarea mea este: de ce a functionat corect dupa ce s-a re-umplut instalatia cu freon, ca mai apoi, sa se comporte la fel? Daca e ceva defect n-ar fi trebuit sa functioneze in nicio situatie.
    Daca ma gandesc bine, anul trecut am reumplut sistemul de AC si chiar si in service fluctua AC-ul. (Nu am fost la service Dacia, ci la un service de AC de la coltul strazii.)

    Leave a comment:


  • OldMann
    replied
    Vad ca AC-ul a facut probleme la multi....intrebarea mea este: de ce a functionat corect dupa ce s-a re-umplut instalatia cu freon, ca mai apoi, sa se comporte la fel? Daca e ceva defect n-ar fi trebuit sa functioneze in nicio situatie.

    Leave a comment:


  • ten
    replied
    da, am logan 2, 1.5 90 de cai, am scris problema si pe topicul cu probleme tehnice. 50 de lei sigur nu este sonda respectiva(ca si idee arata ca un pix cu un fir foarte lung), pretul banuiesc ca e intre 100-200 de lei.

    Leave a comment:


  • djxhouse
    replied
    Originally posted by Seba View Post
    eu am avut problema asta dupa o verificare a instalatiei de freon, mi-au bagat aiurea 780 de grame (pt versiunea veche de vaporizator). Am fost apoi la Dacia si mi-au lasat 500 de grame, de-atunci merge fara rateuri (din august 2011).
    Sa inteleg ca ai Logan I. La logan I difera gramajul la freon. Altceva daca difera la Logan II fata de Logan I asta nu mai stiu.

    Originally posted by ten View Post
    exact aceeasi problema am avut o si eu si mi-a schimbat sonda de la aer din bord, operatiunea a fost pe garantie, e scris si la probleme tehnice logan II
    Sa inteleg ca Logan II ai?
    Oare cat costa sonda de aer din bord? (50-100roni? sau mai mult)

    Leave a comment:


  • ten
    replied
    exact aceeasi problema am avut o si eu si mi-a schimbat sonda de la aer din bord, operatiunea a fost pe garantie, e scris si la probleme tehnice logan II

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google