In cazul meu clip raporta presiune scazuta, au verificat ei cantitatea de freon din instalatie era ok insa era un amarat de senzor pe care l-au inlocuit si am scap de problema.
La mine cupla si decupla si facea rece 10 secunde apoi cald si tot asa,era clar o problema.
Probleme Aer Conditionat.
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Culmea e că am avut pe cineva cu aceeași problemă, și da CLiP-ul a zis presiune scăzută.Originally posted by einstein1984 View Post1. Nivel freon scazut= nu mai cupleaza deloc, nu ca decupleaza. Asta daca e aproape gol, daca e ceva cat sa aiba presiune ca sa cupleze ar insemna ca cupleaza si ramane cuplat dar nu face prea mult frig, insa niciodata nu e motiv sa decupleze. Freon prea mult insa ar putea fi o cauza, mai ales pe loc cand condesarea e proasta si face presiune mare pe inalta.
CHIAR DACA AI X52 DAR NU AI REPARAT VREUN AER CONDITIONAT NU VENI CU IDEI
AC pornit : cuplează compresorul, injecția vede cererea de cuplu dar nu vede și cuplul consumat(nu are ce comprima/comprimă dar sub pragul cerut) deci decuplează compresoru de AC
Leave a comment:
-
Originally posted by djxhouse View PostMs frumos.
Am iesit si eu la masina. Am pornit in relantiu si am dat drumul la AC. Baga rece instant. (cu tot cu cuplare - decuplare
)))
Merg la service si sper sa rezolv problema. O sa va tin la curent.
Numai bine tuturor.
LE - sa inteleg ca acuma la masina ta mai tot cupleaza decupleaza dar macar baga aer rece? sau nu mai decupleaza deloc
acum baga rece perfect, dar e normal sa cupleze si sa decupleze la un interval de timp decent, dar mie nu mi baga deloc rece si decupla si cupla intr un minut de 100 de ori
Leave a comment:
-
Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord
Am vazut multa lume multumita de serviciile oferite de http://www.frigoservice.ro/ , Printre care si eu.
L.E. http://www.loganclub.ro/forum/proble...at-t32003.htmlLast edited by Fanez; 20 May 2016, 18:46.
Leave a comment:
-
Originally posted by ten View Postnu trebuie sa ma duc la masina ca deja stiu raspunsul: baga rece si la RALANTI in orice treapta de viteza a aerotermei( daca cuplez AC-ul).
Ms frumos.
Am iesit si eu la masina. Am pornit in relantiu si am dat drumul la AC. Baga rece instant. (cu tot cu cuplare - decuplare
)))
Merg la service si sper sa rezolv problema. O sa va tin la curent.
Numai bine tuturor.
LE - sa inteleg ca acuma la masina ta mai tot cupleaza decupleaza dar macar baga aer rece? sau nu mai decupleaza deloc
Leave a comment:
-
nu trebuie sa ma duc la masina ca deja stiu raspunsul: baga rece si la RALANTI in orice treapta de viteza a aerotermei( daca cuplez AC-ul). Si daca vrei lucruri si mai exacte, temperatura pe care o scoate din aeratoare la ralanti cu ac ul pornit este de aproximativ 7 grade.Last edited by ten; 20 May 2016, 18:29.
Leave a comment:
-
Rugaminte mare. Faci o incercare pt mine?Originally posted by ten View Postda, am logan 2, 1.5 90 de cai, am scris problema si pe topicul cu probleme tehnice. 50 de lei sigur nu este sonda respectiva(ca si idee arata ca un pix cu un fir foarte lung), pretul banuiesc ca e intre 100-200 de lei.
Porneste motorul, lasa in relantiu, si porneste AC-ul.
Vezi daca baga aer rece sau nu.
Deci totul in relantiu, fara nici un fel de acceleratie.
Ms anticipat.
Motivul ca scriu aici, ca toata lumea sa vada si ulterior cum se comporta.
Spune si in ce viteza ai dat drumul la aeroterma.
Multumesc frumos.
Daca ma gandesc bine, anul trecut am reumplut sistemul de AC si chiar si in service fluctua AC-ul. (Nu am fost la service Dacia, ci la un service de AC de la coltul strazii.)Originally posted by OldMann View PostVad ca AC-ul a facut probleme la multi....intrebarea mea este: de ce a functionat corect dupa ce s-a re-umplut instalatia cu freon, ca mai apoi, sa se comporte la fel? Daca e ceva defect n-ar fi trebuit sa functioneze in nicio situatie.
Leave a comment:
-
Vad ca AC-ul a facut probleme la multi....intrebarea mea este: de ce a functionat corect dupa ce s-a re-umplut instalatia cu freon, ca mai apoi, sa se comporte la fel? Daca e ceva defect n-ar fi trebuit sa functioneze in nicio situatie.
Leave a comment:
-
da, am logan 2, 1.5 90 de cai, am scris problema si pe topicul cu probleme tehnice. 50 de lei sigur nu este sonda respectiva(ca si idee arata ca un pix cu un fir foarte lung), pretul banuiesc ca e intre 100-200 de lei.
Leave a comment:
-
Sa inteleg ca ai Logan I. La logan I difera gramajul la freon. Altceva daca difera la Logan II fata de Logan I asta nu mai stiu.Originally posted by Seba View Posteu am avut problema asta dupa o verificare a instalatiei de freon, mi-au bagat aiurea 780 de grame (pt versiunea veche de vaporizator). Am fost apoi la Dacia si mi-au lasat 500 de grame, de-atunci merge fara rateuri (din august 2011).
Sa inteleg ca Logan II ai?Originally posted by ten View Postexact aceeasi problema am avut o si eu si mi-a schimbat sonda de la aer din bord, operatiunea a fost pe garantie, e scris si la probleme tehnice logan II
Oare cat costa sonda de aer din bord? (50-100roni? sau mai mult)
Leave a comment:

Leave a comment: