Probleme planetare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cum a decurs operatiunea ai pus de solenta sau de origine??
    Last edited by 77sky; 17 January 2015, 20:55.

    Comment


    • Am pus de origine. A trebuit sa scot rulmentul, care s'a spart si am luat un burduf si pentru partea din spre cutie, am montat burduful din spre roata pe urma l'am pus si pe celalalt, complicat cu presatul rulmentului pe planetara, am folosit o teava care intra la fix, am ascutit'o putin la capat sa preseze pe partea inferioara a rulmentului si am batut pana a ajuns la semnul celui vechi. In momentul de fata este bine, nu curge. pe partea din spre cutie am curatat bine de ulei si am dat cu putin silicon care rezista la ulei si pe urma am fixat burduful in cele trei suruburi. La final am pus uleiul in cutie cu o pompa, prin orificiul din fata pana a inceput sa curga, dand semne ca s'a umplut.
      Cam asta a fost operatia si consider ca este prea complicata pentru a schimba un burduf de planetara din partea ''spre roata''.
      Multumesc frumos inca o data pentru sfaturi , care au fost utile!
      ''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.

      Comment


      • intrebare :din discutiile purtate aici nu rezulta daca se poate repara planetara de 1.4 originala prin schimbarea capului planetara....stie cineva?
        nu-i prost cine cere ,e prost ala care da!

        Comment


        • Originally posted by orwo View Post
          intrebare :din discutiile purtate aici nu rezulta daca se poate repara planetara de 1.4 originala prin schimbarea capului planetara....stie cineva?
          Nu se poate schimba capul planetarei , este dintr-o bucata, seamana cu cele de dacie 1300 , am vazut ca la varianta mai scumpa este alt fel de planetara , si la diesel, care ii poti schimba doar articulatia. In a treia poza se vede ca are la partea dinspre cutie piesa care se poate extrage, si se pot schimba burdufurile in caz de nevoie.
          Attached Files
          ''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.

          Comment


          • mulțumesc colegului ptr răspunsul avizat.
            Last edited by crististreulea; 8 March 2015, 15:39. Reason: Automerged Doublepost
            nu-i prost cine cere ,e prost ala care da!

            Comment


            • daca intereseaza pe cineva pe logan 14 mpi merg planetare de diesel 15 dci euro 3 cu conditia schimbarii butucului din cauza diferentelor dintre canelurile planetarelor benzina si diesel,dupa montarea celor de diesel se pot schimba capurile de la planetare nemai fiind necesara inlocuirea completa
              acesta era un raspuns pe care l-as fi dorit sa il primesc din partea colegilor forumisti nu remarcile smecheroase de la unii care se baga doar in seama aiurea.
              Last edited by orwo; 10 March 2015, 14:08. Reason: editare
              nu-i prost cine cere ,e prost ala care da!

              Comment


              • Pai si cat dai pe fuzete si planetare de dci cumperi una de la demembrari de stanga cu burdufii buni si gata...cred ca iesi mai ieftine si mai putina munca.

                Comment


                • compatibilitate

                  Originally posted by VIORE_L View Post
                  Pai si cat dai pe fuzete si planetare de dci cumperi una de la demembrari de stanga cu burdufii buni si gata...cred ca iesi mai ieftine si mai putina munca.
                  de la schrot nu stii ce cumperi,la mine in tm mi-a cerut 150 lei pe bucata,nu e rentabil de obicei aduc masini lovite sau de afara primele modele cu sute de mii de km la bord, adevarat odata dai ,iar daca faci km multi se merita cap planetara dci este cca 80 lei,
                  eu azi am schimbat pe stg plantara am luat skf ,nu e filozofie dar racomand prinderea ei cu atentie de cutia de viteze ptr a nu curge ulei pe langa burduf
                  Last edited by orwo; 16 March 2015, 22:03. Reason: erata
                  nu-i prost cine cere ,e prost ala care da!

                  Comment


                  • Intrebare:
                    Loganul 1.6_16v are cap de planetara identic cu cel de 1.5 dCi, iar restul 1.4/1.6 mpi 8v au alt tip de cap de planetara?

                    Comment


                    • La 1.4/1.6 8v, difera sigur capul de planetara fata de 1.5 dcI. (nu e niciun dubiu, am schimbat sapt. trecuta amblele planetare pe 1.4)
                      Insa nu stiu daca cele de 1.5 dcI coincid cu 16v,

                      Cel mai sigur, intreaba la o reprezentanta sau la cineva care se ocupa cu piese.

                      Comment


                      • Multam de raspuns, mi s-a spus ca la masina am capete de planetara de dCi(ma rog, compatibile cu cele de dCi) si din ce-am mai cautat pe net pare-se ca s-ar imparti in doua tipuri: pentru 1.4mpi/1.6 mpi si 1.6_16v/1.5dCi.

                        Comment


                        • Originally posted by orwo View Post
                          eu azi am schimbat pe stg plantara am luat skf ,nu e filozofie dar racomand prinderea ei cu atentie de cutia de viteze ptr a nu curge ulei pe langa burduf
                          Salutare! Pot sa te rog... o concluzie dupa o luna de SKF? Si eu trebuie sa-mi schimb planetarele si pusesem ochii pe acelasi tip. Le-am gasit la 320 de lei bucata dar nu stiu daca sunt, totusi, o afacere buna chiar daca cele de origine se duc pe la 850 - 900 lei/buc.
                          Daca mai vizioneaza cineva threadul asta si poate sa-mi dea o parere sau o sugestie despre niste planetare bunicele la un pret decent - in jur de 400 ron - il rog sa o faca.
                          Multumesc!

                          Comment


                          • Sa nu te puna al cu coarne sa cumperi NGH
                            Invingator nu este acela care are masina cea mai rapida, ci acela care refuza sa piarda !

                            Comment


                            • Da. Am citit despre ce ai patit tu cu ele. Oricum, NGH, LPR, QWP, GSP sau alte "tiribombe" de genul asta ies din discutie. Pe lista mea sunt: SKF, Lobro, Spidan si, eventual, General Ricambi (de asta nu sunt prea convins). Poate cineva a avut experiente cu vreuna din acestea si poate sa spuna ceva!
                              Last edited by gabrielg67; 23 June 2015, 21:50.

                              Comment


                              • zgomot in rulare posibil planetara

                                Am si eu o problema cu loganul 1,4 2006 fara abs km 100000
                                Atunci cand merg pe drum drept,nu conteaza viteza testare la 40 -90km/h,si virez putin dreapta cateva grade se aude un huruit care dupa investigatii vine din parea de jos a cutiei mai precis de la planetara
                                Planetara am desfacut-o ,a fost umblata in ea,stiam asta,si ii lipseste un arc care sta pe fundul tripodei,cred ca are si ala un rol[manual reparatie logan]
                                Mentionez ca zgomotul apare doar la viraj dreapta cateva grade si nu creste o data cu viteza,zgomot de rulment
                                Intrebarea mea ar fii gasesc lalea cu tripoda pentru planetara dreapta noua ca la dezmembrari 3 cate am fost eu nu aveau asa ceva
                                V a rog sa ma ajutati cu un raspuns,sau cu un diagnostic al zgomotului,poate nu l-am diagnostigat eu bine.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google