Probleme planetare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by Soran View Post
    ...........La sediu noi vindem..................
    Scuze de offtopic!

    Despre colaborarea cu atelierul de montaj, nu spuneti nimic?

    Atelier Service: Str. Odoarei, nr. 3, Bucuresti (langa LUK Oil)

    Intamplator am avut cateva ,,contacte,, cu cei de acolo!

    1. CAnd functiona vechiul magazin de piese, actualemente fosta vulcanizare, am avut probleme ENORME cu un disc de ambreaj de Dacie 1400.

    2. CAnd am fost sa fac unghiurile directiei la o Dacie 1100 si, brusc mi-a crescut pretul maoperei de 3 ori!

    3. CAnd tatal meu, nestiutor fiind, a fost , pe de-a dreptul furat la schimbarea unor piese care nu necesitau sa fie schimbate. De ce? Fiindca ITP-ul de le acest atelier a conditionat trecerea inspectiei cu schimbarea de piese nejustificate!

    Acest atelier este ,,mostenirea,, unui vechi atelier de dinainte de ,,89,, , atelier care avea in exploatare si spatiul unde este acum Statia LUKOIL. Despre ,,mesterii,, de atunci stim toti cum sunt!

    Intrebare, este legala ,, cazarea,, persoanelor particulare in spatiile de deasupra atelierului? SIGUR NU!

    Multe sunt de spus! Daca nu se face asta , nu inseamna ca lumea nu stie!

    In fine, RUSINE!
    Attached Files

    Comment


    • Originally posted by prometheus View Post
      Daca sunt facuti in China iti dai seama ce calitate/fiabilitate au.
      si eu am fost surprins sa descopar ca si lemforder fac repere de directie la vw tot in China, piesele sunt scumpe si bune spune lumea.

      nue obligatoriu sa fie niste chinezarii

      Comment


      • Nu tot ce este chinezesc inseamna ca e si de proasta calitate.
        Multe firme cu nume au fabrici acolo pentru ca este mana de lucru mai ieftina.
        Asta inseamna ca aceste firme cu nume au dus/dat si tehnologia/procesele de fabricatie pentru a mentine standardul de calitate. Altfel pierd clienti.
        ex Dacia Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->08-2012(76.100km) BV 29 --H

        Comment


        • daaaa, si de cand produc acolo, calitatea a scazut "maxim. vezi cun erau pantofii sport nike sau adidas acum 20 de ani. acum sunt de parca ar fi luati din dragonul rosu.
          nu totul din china e prost calitativ, unele sunt foarte proaste. ce naiba vorbim ?! mai ales in industria auto e jale. planetare made in china...

          Comment


          • Originally posted by autom View Post
            Scuze de offtopic!

            Despre colaborarea cu atelierul de montaj, nu spuneti nimic?

            Atelier Service: Str. Odoarei, nr. 3, Bucuresti (langa LUK Oil)

            Intamplator am avut cateva ,,contacte,, cu cei de acolo!

            1. CAnd functiona vechiul magazin de piese, actualemente fosta vulcanizare, am avut probleme ENORME cu un disc de ambreaj de Dacie 1400.

            2. CAnd am fost sa fac unghiurile directiei la o Dacie 1100 si, brusc mi-a crescut pretul maoperei de 3 ori!

            3. CAnd tatal meu, nestiutor fiind, a fost , pe de-a dreptul furat la schimbarea unor piese care nu necesitau sa fie schimbate. De ce? Fiindca ITP-ul de le acest atelier a conditionat trecerea inspectiei cu schimbarea de piese nejustificate!

            Acest atelier este ,,mostenirea,, unui vechi atelier de dinainte de ,,89,, , atelier care avea in exploatare si spatiul unde este acum Statia LUKOIL. Despre ,,mesterii,, de atunci stim toti cum sunt!

            Intrebare, este legala ,, cazarea,, persoanelor particulare in spatiile de deasupra atelierului? SIGUR NU!

            Multe sunt de spus! Daca nu se face asta , nu inseamna ca lumea nu stie!

            In fine, RUSINE!

            Tu de unde ai mai aparut frate? Ai cumparat ceva de la noi si nu a fost montat corect in acel atelier? Spune si acum cati zeci de ani ai fost ca altfel vorbim degeaba. Persoanele alea "particulare" la care faci referire stau in chirie si platesc chirie primariei sectorului 5. Ce treaba are atelierul cu asta? Maine poimaine o sa ne acuzati ca facem videochat sau cine stie ce in locatia aia. Da sunt multe de zis, dar cand vorbesti fara sa cunosti situatia esti penibil.
            Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
            Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

            Comment


            • Inchei subiectul !
              Din pacate ,,unii,, cunosc mai multe decat arata!

              Surprinzator, sunt aceeasi sefi de acum 3 -4 ani cand am fost eu acolo.

              Ps. De unde am aparut? Sa spunem ,, de peste drum,,?

              Comment


              • Sunt mai multi sefi...hm n-am stiut. E bine ca vorbim din amintiri de acum 3-4 ani si ne acuzi pe noi azi despre niste lucruri pe care nu le cunosc.
                Piese premium Dacia Logan, Sandero, Duster
                Consumabile tinichigerie/vopsitorie IXELL,piese schimb

                Comment


                • pana la urma ce s-a intamplat cu planetarele alea ? s-au schimbat ? au fost montate corespunzator ? defect din fabrica ?

                  Comment


                  • A schimbat cineva burduful planetarei din stanga spre roata, la 1.4?
                    Mi se pare foarte complicat, ca la dacia veche, planetara cu tripoda ''lalea'', de si ma gandeam ca o fi mai buna ca cele suptiri, macar acolo se scoate capul planetarei separat si se poate inlocui burduful, fara sa scoti planetara din cutie!
                    Cristi Streulea a facut un tutorial in acest sens la masina lui, insa e dci, nu seamana cu mpi'ul de 1.4. Inca o data, multumim Cristi!
                    ''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.

                    Comment


                    • Merge schimbat,trebuie golit uleiul din cutie ,apoi se desface telescopul scoti planetara dai jos burduful dinspre cutie si face ca o palnie din tabla sa poti trece burduful de langa roata peste rulment.

                      Comment


                      • Multumesc mult, operatiile astea le-am cam facut, prostia mare este ca burduful vechi si cel nou, este dintr-un fel de plastic usor flexibil nu stiu daca pot trece cu diametrul mic peste rulment + ca mai este si o aparatoare in spatele rulmentului. Ma gandesc sa scot rulmentul de acolo cu un extractor, insa acesta are bratele putin mai scurte dacat imi trebuiesc mie, trebuie sa le prelungesc putin si o sa vad ce reusesc.
                        Urat sistemul asta , cred ca era mai bine cu cap, cum au unele modele.
                        Inca o data multumesc!
                        ''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.

                        Comment


                        • Dar se poate folosi burduf de solenta care este mai moale ca cel de origine.daca e sa le schimi pe ambele mai bine cumperi o planetara de la dezmembrari cu burdufi buni si o montezi . stiu ca nu e bine sa scoti rulmentul acela ca poate curge uleiul dupa remontarea lui.
                          Incearca totusi cu cel de solenta ca este mai flexibil , moale cauciucul si vezi ce coliere pui sa nu curga :ulei-vaselina.....

                          Comment


                          • Multumesc pentru idee, o sa vad ce pot face.
                            Inca o intrebare. Cata vaselina se pune, in pachet cu burduful nou este un plic cu 90 ml de vaselina, ma gandesc sa nu pun prea putina si nici prea multa, un prieten zice ca 320 ml?! Cea cu litiu este buna?
                            ''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.

                            Comment


                            • Nu stiu in ml dar trebuie pusa in asa fel incat sa nu sparga burduful sa nu faca presiune cand se vireaza la maxim,te descurci tu la fata locului

                              Comment


                              • Am rezolvat, e ok, nu curge, multumesc frumos pentru sfaturi, au fost de folos!
                                ''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google