Problema alternator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • IancuMIC
    replied
    Daca ai fulie cu clichet, verifica sa nu "scape" sau curea care patineaza. Mai poate fi o dioda la grupul de excitatie.
    La turatii mari se stinge?
    Last edited by IancuMIC; 4 December 2013, 17:30.

    Leave a comment:


  • copilu73
    replied
    salut domnilor,un sfat daca se poate,imi licare becul de la baterie din bord si am fost sa vad daca e vreo problema la baterie,incarca decat 12,7 alternatorul,se poate repara alternatorul,daca el este buba,sa nu dau bani pe altul nou?va multumesc

    Leave a comment:


  • Urs
    replied
    Multumesc mult pentru raspunsul atat de prompt. Multa sanatate si numai bine. O zi buna !

    Leave a comment:


  • GFN
    replied
    Salut!
    Cheia am cumparat-o de aici

    firma are sediul in Bistrita ,dupa ce comanzi online te suna ei pentru confirmare si modalitatea de livrare, sunt prompti si seriosi , eu unul ii recomand.

    Leave a comment:


  • Urs
    replied
    Originally posted by GFN View Post
    Se pare ca a aparut iar o problema la alternatorul de la masina in sensul ca iar huruie ceva pe acolo de data asta mi-am cumparat cheie speciala pentru desfacut fulia cu clicket de pe ax , mi-am mai cumparat si un rotor de rezerva in caz ca s-a intamplat ceva si trebuie schimbat,
    O sa revin cu poze dupa ce desfac alternatorul de pe masina dar asta sambata cand ma duc la serviciu ca la frigul de afara mi se lipesc cheile de maini.
    GFN spune-mi, te rog, de unde ai cumparat acea cheie speciala pentru desfacut fulia alternatorului ? Am un prieten in Bucuresti care trebuie sa-mi trimita saptamana viitoare un colet si imi poate cumpara una. Multumesc.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • mastermotors
    replied
    Daca alt. este valeo se schimba carbuni costa 30 lei
    Daca este Bosch da se schimba cu releu, oricum proplema lui este acolo releu, carbuni, colector.

    Leave a comment:


  • nikuniku
    replied
    mastermotors daca ar merge schimbati ar fi foarte usor,dar carbunii(periile colectoare) se schimba cu tot releu de incarcare

    Leave a comment:


  • mastermotors
    replied
    Schimba carbuni de la releul de incarcare si gata ai rezolvat problema

    Leave a comment:


  • GFN
    replied
    Va invit sa mai cititi inca o data ce a scris colegul.Becul(ledul )sta aprins cam un minut dupa care se stinge si ramane stins .Oricum de decanelat nu prea ai ce pentru ca sunt 2 inele mari si late care au untre ele 3-4 mm si trebuie doar sa le stergi cu o carpa.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Nu din aceasta cauza poate ramane martorul baterie aprins; cum crezi ca vor fi pornirile in cazul cand bornele sau alte legaturi sunt slabite? Problema colegului tine efectiv de sistemul de incarcare-alternator.

    Leave a comment:


  • GFN
    replied
    trebuie verificat bornele bateriei (sa fie stranse si curate) cablu de plus de la alternator si tresele de masa intre motor si caroserie.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Originally posted by RbN View Post
    salut. Am si eu o problema cu alternatorul cred.
    Recomandari;
    -demonteaza alternatorul, spala/usuca stator- rotor cu o solutie gen electrocleaner, care nu ataca bobinajele
    -curatare/decanelare colector
    -masurare rezistenta izolatie.
    Aceste operatiuni se impuneau a fi efectuate dupa incidentul cu uleiul patruns in alternator.
    Daca dupa aceste operatiuni, inca persista problema, inlocuieste releul regulator.
    Last edited by IancuMIC; 13 February 2013, 14:45.

    Leave a comment:


  • mastermotors
    replied
    Problema este clar in alternator, posibil sa nu mai aibe carbuni releul de incarcare din cauza uleiului.

    Leave a comment:


  • nikuniku
    replied
    uzura colectorului de pe rotor sau necuratarea lui inaintea montarii alternatorului

    Leave a comment:


  • RbN
    replied
    salut. Am si eu o problema cu alternatorul cred. Dimineata cand o pornesc sta aprins becul la baterie dupa care dupa 1 min asa se stinge. Asta seara veneam de la tara si vad cum farurile mele se faceau lumanari isi reveneau iar se faceau si numai asa o tinea, dar becul cu bateria din bord stins. In drum spre casa opresc la un magazin 2 minute, cand sa pornesc, fara curent in baterie. Stie cineva ce se intampla ?


    p.s: punte redresoare cu diode a fost schimbata acum aprox 1 an. Cand mi-a curs ulei in alternator de la un senzor. Sa fie de la uleiul acela, care nu a fost curatat?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google