Problema alternator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nimeni
    replied
    Nu mai fac alt topic , am si eu o problema la loganul din dotare si nu stiu ce ar putea fi .Daca aprind luminile cu masina oprita , toate merg ok chiar si luminile de la plafoniera.Daca o pornesc , la relanti , acestea imi palpaie , daca o accelerez sau de exemplu la mers constant nu palpaie... Mentionez ca bateria este a masinii din 2009 , iar de pornit porneste la sfert .
    Last edited by Nimeni; 24 August 2015, 19:56.

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    Cu plăcere și succes !

    Sent from my P6Life using Tapatalk

    Leave a comment:


  • laurlaur71
    replied
    Multumesc frumos pt informative si ajutor ,un weekend placut iti doresc

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    Electropur - reparatii electromotoare Bucuresti, Bucuresti, reparatie alternatoare Bucuresti, Bucuresti, preturi reparatie electromotoare Bucuresti, Bucuresti, piese electromotor Bucuresti, Bucuresti


    Sau http://www.mastermotors.ro/
    Pe astea două le cunosc personal și ți le recomand.

    Sent from my P6Life using Tapatalk

    Leave a comment:


  • laurlaur71
    replied
    am fost dar mi s-a parut ca vrea sa imi ia banii pe una dintre piese ,deasta am pus aceasta intrebare ,din pacate am ales gresit electricianul ,mi s-a parut ca o lua pe bajbaiala sa gaseasca prob .

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    Nu cred că au vreo protecție, ideea e că este posibil să fie defecte ambele. Mergi la un atelier specializat și nu va trebui să mai bâjbâi.

    Sent from my P6Life using Tapatalk

    Leave a comment:


  • laurlaur71
    replied
    dar sa se strice amandoua odata ? nu au vreo protectie

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    Bineînțeles că se pot străpunge diodele. La Bosch, cărbunii nu se pot schimba separat ci sunt incluși în releu.

    Sent from my P6Life using Tapatalk
    Last edited by ibuzescu; 13 June 2015, 16:57.

    Leave a comment:


  • laurlaur71
    replied
    adresez si eu o intrebare celor care se pricep mai mult decat mine : este posibil ca la un alternator sa se arda si puntea de diode si relul de incarcare , carbunii de la relul de incarcare se pot schimba? mentionez ca am un logan de 1.6 si nu a mai fost folosit de vreo 2 luni ,am pus bacteria la incarcat dupa ce s-a incarcat am pus-o pe masina ,am pornit masina si mi-a aparut bacteria in bord . am fost la un carpaci crezand ca este specialist in electrica auto dupa ce a demontat alternatorul mi-a spus ca sunt arse puntea de diode si relul de incarcare .

    Leave a comment:


  • sorin1983
    replied
    urmareste-l dar posibil sa se fi deranjat carbunii sau sa fie uzati...

    Leave a comment:


  • neajiji
    replied
    Primul lucru a fost sa verific conexiunile pe alternator si firul de masa pe care l-am curatat. In alta ordine de idei azi a fost ok, am mers 7-8km fara sa ma scada la 13v.

    Il tin sub observatie o perioada inainte sa ma bag la schimbat releul de incarcare.

    Leave a comment:


  • Oti
    replied
    eu zic sa verifice din nou conexiunile, papucii,...... cand sa montat la loc alternatorul sa deranjat ceva......sau in timpul inloc rulmentilor, ar trebui dat jos si pus din nou pe bancul de probe si facut o proba in sarcina o perioada mai mare.

    Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk

    Leave a comment:


  • skd_ozenel
    replied
    lasa-l incolo de AC. aprinde faruri proiectoare, porneste dezaburirea, da drumul la ventilatie pe tr3-4 FARA AC.
    cat ai incarcarea?
    tureaza usor motorul - pana la 1200-1400 rpm asa in sarcina asta si vezi ce se intampla - asa cat e incarcarea?

    Leave a comment:


  • neajiji
    replied
    Cu consumatori scade si mai mult, la relanti cu AC si faza scurta scade la 13v, mi se pare foarte ciudat ca si pe banc cand l-a testat scotea 14.3v.
    Nu exista pierderi de tensiune pe instalatie, arata la fel indiferent daca masor la baterie sau direct pe alternator.

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Regulatorul de tensiune dicteaza marimea tensiunii de incarcare in functie de necesitati. La pornire bateria se descarca; dupa 30 de minute a recuperat. Incearca sa cuplezi cativa consumatori importanti sa vezi ce se intampla; daca tensiunea creste, atunci instalatia de ioncarcare e in parametrii.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google