Problema alternator
Collapse
X
-
Stie cineva cu ce alternator (amperaj) venea loganul pe benzina echipat din fabrica ?
-
salut, ori ai ceva de iti descarca bateria, ori ai masa insuficienta, desfa firul de masa de pe cutie si caroserie si curatale bine, dupa care veyi daca mai face, daca da, atunci veyi ca ceva papa curent la tine.
Leave a comment:
-
Va salut ,doresc sa va expun problema mea la un logan versiunea cheala cu alternator de 70 amperi si se manifesta prin lipsa de curent dimineata la pornire in conditiile in care bateria este noua ,are o luna ,am mers la mai multe ateliere si dupa indelungi masuratori toti au dat din umeri spunand ca nu fura nimeni curentul si totul e in regula .Cu ceva timp in urma am schimbat releul de incarcare si am instalat un releu asam .Exista posibilitatea ca acest releu sa-mi fure curentul dupa ce parchez masina?Mentionez ca a fost masurat in toate felurile si cu aparat chinezarie si cu aparate bosch (capacitatea bateriei si incarcarea alternatorului) si e in regula dupa 15 secunde de la oprire nu se inregistreaza consum 14 miliamperi pe care-i trage calculatorul, totusi odata la 2 saptamani pun redresorul sa incarc bateria !
Ieri pun redresorul fara sa scot bornele si acesta imi arata ca incarca ,buuun, dupa 4 ore dau sa o pornesc ,electromotorul actiona de parca nu aveam curent deloc,scot minusul pun cletele pe borna bateriei si vorbesc cu cineva la telefon 2 minute ,pun borna invart si porneste .
S-a resetat ceva ?Poate actiona acest releu ca si un consumator de curent?
Va rog o parere pertinenta !
azi noapte a stat fara borna de minus ,m-am trezit tarziu si am pus porna si a pornit la sfert deci nu poate fi bateria ,ma gandesc in fel si chip incarcarea poate fi controlata printr-un releu altul decat releul de incarcare?Poate fura electromotorul atunci cand e in repaus chiar daca solenoidul nu face nici un zgomot?Poate fura electroventilatorul?
Leave a comment:
-
o sa vad eu, am vazut un post mami sus si la scos asa, oare are importanta ca am luat rulmenti cu protectie de metal nu de plastic ? Sper ca nu , ms frm pentru poze
Leave a comment:
-
Bonus- nu prea cred ca merge fara sa umblii la ACAttached Files
Leave a comment:
-
ms frm, poate reusesc sa desfac fara sa umblu la AC. Ms inca odata.
Leave a comment:
-
salutare, care a desfacut alternatorul si are si ac, suruburile de jos la alternator cum se desfac ?
Leave a comment:
-
-
De cand s-a modificat acest termen de garantie?
Ai din intamplare si un document care sa confirme cele spuse de tine?
Nu de alta, dar la gama Rombat este 2 ani garantia, de ani de zile...
Leave a comment:
-
Rombat asigura garantie 3 ani...,important e,citi ani tine bateria dupa iesirea din garantie...
Leave a comment:
-
eu nu am luat in calcul faptul ca achizitionezi dintr-un loc bateria si te duci la verificare in alt loc....
Eu asa selectez magazinele de unde cumpar (sa se faca verificarea pe loc...in acelasi loc...)
Nu are sens sa te consumi...."doamne ajuta" sa nu pice si cam atat.....Daca ai masurat si tu si incarca ok, bateria te tine maxim 3 ani....(cu sau fara garantie). Atat sa nu fie probleme de productie si sa pice la scurt timp dupa achizitie...
Eu in Ianuarie mi-am luat baterie noua Rombat de 62 si in urmatoarea dimineata (erau gerurile vietii) a pornit mai prost masina decat cu prima baterie care era a masinii din 2009. M-am dus la ei, i-am "blagoslovit" si le-am spus ca ori imi dau banii inapoi, ori imi dau alta (dar nu tot Rombat ca erau acelasi lot toate) si mi-am luat Caranda de 55.
Nu am probleme momentan si nici nu imi doresc...
Ce vreau eu sa spun ca daca nu are probleme la inceput, in mod normal merge 2-3 ani...
Leave a comment:
-
Bateria am cuparat-o de la un mag. de piese auto, garantia este acordata de importator (AutoTotal) conditionata de prezentarea la un service agreat din lista pentru masurarea sistemului electric. La primul service din lista tiparita pe certif. de garantie, mi-au solicitat plata, lucru care l-am refuzat din principiu ( garantia nu este conditionata de plata unei sume de bani cf. legii ), la al doilea service au invocat ca nu este trecut pe certificat marca, modelul, VIN-ul auto pe care se monteaza bateria, trimtandu-ma inapoi la magazin sa complecteze ei datele, etc... ce mai..."e magari d.le". Aseara am masurat tens. de incarcare folosind doua aparate destul de precise ( Fluke ) amandoua au aratat in intervalul 14,49-14,52 fara consumatori si 14,38-14,45 cu lumini aprinse. Daca pornesc si ventilatia, scade la 14,35-14,38 V masurate la 2000 rot.
Leave a comment:
-
trebuia sa le dai bateria inapoi si sa ii pupi pe frunte.....
ca idee, si eu stiam ca este pana in 14.4V...
Aparatul lor era ok? exact cum spunea si Goodoane....avizul metrologic? pentru ca tu nu aveai 15.8v ca sa sustina "domne ai praf alternatorul, nu iti dam garantia"....ci 14.57 si daca aparatul lor de c....., are abateri mari, na' problema...
Leave a comment:
-
Bateria originala a tinut foarte ok, 6 ani ! decent!
Trebuia sa nu mai cumperi de la respectivii daca nu vroiau sa-ti dea garantie pentru ca iti incarca alternatorul prea mult chipurile.
Leave a comment:
Leave a comment: