Problema alternator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • goodoane
    replied
    Le-ai cerut avizul metrologic al aparatului de masura?... Mi se pare jenant sa invoce asemenea motive. Trebuia sa le spui si tu ca daca nu-ti acorda garantie nu le dai nici tu bateria la schimb. Oricum cea originala te-a tinut foarte putin.

    Leave a comment:


  • lepetir
    replied
    Buna ziua,
    Am inlocuit recent bateria (originala era din fabrica, anul 2010) cu un BOSCH 56 Ah. La garantii au constatat ca tens. de incarcare depasea 14,4 V, mai exact este 14,57 in gol si 14,51 V in sarcina ( lumini aprinse ) .....au refuzat sa-mi acorde garantie. Din cate am citit, producatorul Dacia afirma ca tens de inacarcare poate atinge 14,8 V, limita superioara. N-am de gand sa ma tiganesc, ( timpul pierdut si nervii nu merita) dar asa "de amorul artei" este corecta functionarea alternatorului ?
    Multumesc.

    Leave a comment:


  • tr04www
    replied
    Scartaitul persista si fara cureaua de accesorii montata, deci este exclus sa fie compresorul.

    Leave a comment:


  • TazMan
    replied
    Vezi sa nu fie rulmentul de la compresor, in general si astea au acel zumzait zpecific.

    Leave a comment:


  • tr04www
    replied
    Pompa de apa inclin si eu sa cred ca este de vina. Si ma m-ai gandeam la fulia de la arborele cotit, dar din moment ce scartaie si fara curea pusa, fulia iese din schema.

    Leave a comment:


  • lenush64
    replied
    Vei verifica rulmentii pusi in miscare de cureaua de distributie,pompa apa,rola intinzatoare...

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Pompa de apa kaput ?

    Leave a comment:


  • tr04www
    replied
    Salut. De cateva zile se auzea la masina un scartait finut ca de rola. La recomandarea mecanicului, am schimbat astazi fulie alternator(am pus de diesel) si rolele intinzatoare curea accesorii. Scartaitul continua sa existe si in plus de asta a capatat si un huruit ca de rulment. Am incercat si fara curea montata si la fel face.
    Ce altceva sa mai verific?

    Leave a comment:


  • eldo
    replied
    sorin1983: scuze ca nu am raspuns de atat timp.
    da multumesc de raspuns. M-am gandit ca sunt la fel dar imi era frica la mufe.
    Mulltumesc inca o data. nUmai bine

    Leave a comment:


  • sorin1983
    replied
    sunt la fel.

    Leave a comment:


  • eldo
    replied
    salut,
    stie cineva daca este vreo diferenta intre alternatoarele de logan 1.4 faza 1 98A cu codul 8200438148 si alternatorul de sandero 1,4 98A cu codul 8200660040. Sunt plecat in strainatate si nu pot merge cum faceam acasa la schrott sa vad daca sunt la fel.
    Mersi.Numai bine

    Leave a comment:


  • Nimeni
    replied
    Nu se aprinde deloc.

    Leave a comment:


  • prometheus
    replied
    Nu ma se refera la martorul din bord .

    Leave a comment:


  • Nimeni
    replied
    Nu palpaie nimic pe bord sau la bord . Te referi la ledul care il are bateria ? Cel pentru control care este pe baterie ?

    Leave a comment:


  • IancuMIC
    replied
    Nu cumva, la relanti iti palpaie si martorul baterie?
    Pare sa fie vorba de incarcare insuficienta.

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google