Problema alternator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • ibuzescu
    replied
    Trebuia verificat pe bancul de probe. Probabil este defect releul de incarcare.

    Sent from my P6Life using Tapatalk

    Leave a comment:


  • neajiji
    replied
    Salut! Intampin si eu urmatoarea problema: in urma cu aprox 1 luna am observat ca se aude un huruit destul de urat din zona curelei de accesorii, dupa mai multe investigatii s-a dat verdictul de rulmenti alternator. Toate bune si frumoase, am schimbat rulmentii, am montat alternatorul, incarca undeva la 14.3 la pornire pana cand am mai facut o verificare dupa 30 de minute cu motorul la relanti incarcarea variaza intre 13 - 13.6 - 13.8v.

    Nu inteleg ce ar putea avea de vreme ce la fiecare pornire tensiunea pe instalatie este 14.3, iar dupa 15minute scade brusc.

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    Nu cred că e vorba de solicitări ci de riscul ca o curea cu 6 nervuri să atingă de corpul uneia din componentele acţionate în cazul în care vreo fulie începe să fuleze.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Mersi ptr. confirmare.

    Avand in vedere ca toate fuliile au 6 caneluri, ma gandesc ca s-ar preta si o curea cu 6 caneluri cu aceasi lungime, nu 5 cum prevede cartea.
    Teoretic n-ar trebui sa frece aiurea o curea cu 6, dar poate apar solicitari in plus mai mari in intinzator sau la fulii...

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    Quite so !
    şi de asemenea pe fulia compresorului.

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Ca idee, cureaua de accesorii ai pozitionat-o pe fulia de alternator, lasand liber dintele dinspre interior (motor), la fel ca si la fulia de servo?

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    Şi eu am schimbat cureaua de accesorii cu această ocazie, felicitări !

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Asadar si prin urmare, am schimbat si eu fulia alternator si fulia arbore cotit. ODO 176.000Km

    Fulia alternator nou montata este exact modelul folosit si de Buzescu, s-a potrivit perfect. Mersi ptr. info, mi-au fost utile!

    Fulia veche, inlocuita, prezenta uzura caracteristica, cum a specificat si colegul si in plus in interiorul ei (dupa desfacera partii cu hexagonul) exista sub forma de reziduu, o pulbere fina neagra (banuiesc ca e vorba de cauciuc / neopren etc). Oricum, viata lunga e clar ca nu mai avea.

    Pe de alta parte, dupa schimbarea fuliei arborelui cotit, aceasta nu mai fuleza ca cea veche (am avut ceva transpiratii , sa nu fie problema din axul arborelui, sa fie deformat, desi teoretic n-ar fi avut de ce) si acum transmisia functioneaza perfect.
    Era sa uit, totodata, cu operatiunile astea, am schimbat (din nou, dupa numai cca. 7000km si aspect aparent ca nou) si cureaua de accesorii, fiind mai catolic decat papa.
    Cateva foto reprezentative:
    Attached Files
    Last edited by Kojak; 13 May 2015, 10:37.

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    Mai mult ca sigur că este identică, în fond e descrisă acolo ca "Fulie Alternator Logan 1.4, 1.6 Mpi, 1.6 16 Valve, 1.5 dCi INA".

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    da, scuze ptr. link, exact la fulia aia ma refeream.
    asta din pozele tale pare identica cu aia de care am intrebat.

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    Linkul tău nu duce exact la fulie dar am înţeles ce întrebi, te referi la fulia INA de 1.5dci la 185 lei. Observ că are alt cod intern de fabrică decât a mea, dar codul constructiv ar trebui să fie acelaşi şi anume 535 0105 10. Iată, ataşat, fulia mea.
    Attached Files

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Nu-i bai, mai glumim si noi.

    Fulia nou montata pe masina ta, este exact modelul asta?

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    Ei, nu am vrut să insinuez nimic, pur şi simplu nu ştiam şi în plus, nu îmi pot imagina cum i-au intrat mânuţele pe acolo. Într-adevăr, se vede clar din poze, are AC. Dibaci tare GFN !

    Leave a comment:


  • Kojak
    replied
    Acu' de ce esti tendentios?
    Bineinteles ca si la 1.6 existau aceleasi 3 modele mari si late, ca si la 1.4.
    Loganul colegului @GFN avea si AC, vezi primele 2-3 foto (compartiment motor) din postul lui:
    Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord


    Fulia nou montata pe masina ta, este exact modelul asta?

    Last edited by 77sky; 7 May 2015, 13:33.

    Leave a comment:


  • ibuzescu
    replied
    Cu AC ? sau 1.6 au toate AC ?

    Leave a comment:

Working...
X
Anulare DPF
Politica de Securitate Google