Originally posted by sonykel
					
				
				
			
		presiune in pneuri
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 La mine pe portiere scrie ca pt anvelope 185/65 R15 presiunea sa fie de 1.9 fata, si 2.1 spate. Din ce am mai citit am aflat ca de aceste presiuni tine felul de asezare a anvelopei pe carosabil, si in acelasi timp si uzura lor: daca presiunea e mai scazuta se vor roade mai mult pe margini, iar daca presiunea e mai mare, se vor uza pe mijloc... ceea ce e cam adevarat, pt ca eu am mers cu ele la 1.7-1.8 bar si sunt mai uzate pe margini decat pe mijloc.Don't touch! Never ever steal
 Unless you're in for the kill
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 2.0 fata
 2.2 spate
 Verificare la fiecare doua saptamani.
 Daca mergi cu o presiune mai mica in pneuri se uzeaza prematur anvelopa si creste si consumul. In schimb daca mergi cu o presiune mai mare decat cea recomandata o sa topaie pe denivelari si o sa pierzi aderenta mai repede. Plus de asta va creste si distanta de franare pentru ca anvelopa are acum mai putin spatiu pe carosabil.
 Deci chiar nu e de joaca.sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Si eu am tot 2.0 pe fata si 2.2 pe spate, de anul trecut si nu a scazut deloc ca le-am bagat azot.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 in manualul de utilizare a masini nu scrie ce presiune trebuie la roti? sau cand deschizi portiera ai akolo o chestie careti zice ce presiune trebuie pe fata si pe spateym! dorinu2005@yahoo.com
 BARBATII ADEVARATI PREFERA 1.5 DCI
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 @ vitirol: aia cu spatiu pe carosabil nu conteaza decat la virajele abordate in viteza (sau la deplasarea pe zapada), unde cu cat roata e mai lata, castigi stabilitate (pe asfalt, pe zapada o pierzi). pt distantele la pornire sau oprire diferentele sunt insesizabile raporatate la diferenta de latime a anvelopei (in cazul umflata/dezumflata)...oricum afirmatia are suport numai daca vorbim de anvelope cu profilul threaad-ului (calea de rulare) semisferic, ca la motociclete. la astea trapezoidale/dreptunghiulare, diferenta e insesizabila pt cateva zecimi de bar diferenta de presiune; se resimte numai in confort si consum...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Originally posted by csebalyn View Postdiferenta e insesizabila pt cateva zecimi de bar diferenta de presiune; se resimte numai in confort si consum...
 Si la articulatii.....eu asa stiam: cu cat este mai mare presiunea cu atat articulatiile sunt solicitate mai mult, cu o presiune ushor scazuta, cauciucul mai preia din sarcina articulatiilor....dar intr-adevar creste consumul....castigi pe o parte...pierzi pe alta...
 
    sigpic sigpic
 Comment
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Si amortizoarele se duc mai repede daca mergi cu presiune mare in pneuri ca lucreaza mai mult.
 Deci eu zic ca e bine sa se mearga cu presiunea indicata, dar cand se cara ceva foarte greu pe distante scurte sa se mareasca presiunea cu 0,5-1 bari.
 Comment























 
							
						

 
							
						






Comment