presiune in pneuri

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Daca asa scrie e bine, dar asta e pentru ca are 7 locuri, deci sarcina marita.

    Originally posted by Bad_Wolf View Post
    Deci pentru perioada asta cum e mai bine sa avem presiunea in roti pt. berlina ?
    Presiunea recomandata pe usa...
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #62
      Originally posted by andrei View Post
      Daca asa scrie e bine, dar asta e pentru ca are 7 locuri, deci sarcina marita.
      nu uita ca eu sunt sofer si sunt sanatos ca am fost copil cuminte si am papat tot din farfurie

      sigpic

      Comment


      • #63
        Presiunea aerului trebuie sa fie masurata cand pneul este rece. Atunci cand conduceti masina, temperatura in interiorul pneurilor creste, provocand dilatarea aerului si cresterea presiunii acestuia. Ca urmare, masuratorile facute imediat dupa oprirea masinii vor fi imprecise.

        Comment


        • #64
          Asa este!! Tocmai de aia vad tot mai des ca multe vulcanizari se doteaza cu azot
          Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

          Comment


          • #65
            Ieri am fost la vulcanizare pt verificare pres in roti si aveam:
            stg fata = 2,8 bar / dr fata = 2,4 bar
            stg spate = 2 bar / dr spate = 2,2 bar
            ... esti batut in cap mi-a zis tov de la vulcanizare ... eu i-am spus ca de cand am masina numai la ei am facut presiunea!!!
            ... am facut: fata = 2,0 bar si spate = 2,2 bar cf indicatiilor de pe usa sofer (anvelope Continental) ... m-am uitat si eu pe aparat sa fiu sigur ca nu-mi mai baga dupa ureche
            ... am verificat si la alta vulcanizare si presiunile erau corecte
            Nu stiu ce dreaq s-a intamplat. Sa scada pres inteleg dar sa cresca de la sine parca nash crede.
            Pe viitor imi voi baga azot, 5lei/roata ... voi fi mult mai atent cu presiunea deoarece dupa ce am bagat exact cat trebe masina are o tinuta de drum mult imbunatatita. Deasemeni am sa verific mult mai des pres din roti, lucru ce il recomand tuturor!
            Peace

            Comment


            • #66
              Probabil a pus mai mult data trecuta. Dar chiar asa de mult... O fi fost un pusti mai neexperimentat si n-a stiut cand sa se opreasca.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #67
                Am masina de vreo 2 sau 3 luni dar nu am verificat presiunea niciodata!!!
                Cred ca ar trebui sa o fac cat de curand!!

                Comment


                • #68
                  Fa-o. Sa va povestesc si eu ce am patit cu presiunea. Am verificat presiunea cu un manomentru de-al meu si aveam 2,2 pe toate 4 rotile. Cand am fost la revizie mi-au verificat ei presiunea si surpriza pe fata aveam 2,8 pe dreapta si 2,4 pe stanga. Si motivul e destul de simplu. Manometrele trebuie verificate lunar la metrologie altfel arata erori.
                  Cel mai lent 1,6 8v

                  Comment


                  • #69
                    Sa va intreb si eu ceva: am fost la vulcanizare si pe spate le aveam bine (2.2) dar pe fata daca le las la 2.2 e cauciucu fleasca. Deci am bagat cam 2.8-2.9.Inteleg ca nu e bine, dar ce fac merg cu el asa fleasca?
                    If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                    Comment


                    • #70
                      Poate era manometrul stricat...
                      Ca la 2,2 nu are cum sa fie roata moale. Nici la 2,0 n-ar trebui sa fie moale.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #71
                        Originally posted by andrei View Post
                        Poate era manometrul stricat...
                        Ca la 2,2 nu are cum sa fie roata moale. Nici la 2,0 n-ar trebui sa fie moale.
                        Manometrele trebuiesc controlate (verificate) conform normelor .

                        Comment


                        • #72
                          Originally posted by andrushk_mib View Post
                          Sa va intreb si eu ceva: am fost la vulcanizare si pe spate le aveam bine (2.2) dar pe fata daca le las la 2.2 e cauciucu fleasca. Deci am bagat cam 2.8-2.9.Inteleg ca nu e bine, dar ce fac merg cu el asa fleasca?
                          Pai fleasca ce inseamna la tine? Asa pot fii doar daca umblii cu cauciuc de 195 pe jante de 14
                          Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

                          Comment


                          • #73
                            Aveti idee daca ai mai mult in roti merge volanul mai usor ?! Am 2.0 fata si 2.1 spate cauciucuri BARUM
                            LoganClub Craiova

                            Comment


                            • #74
                              In principiu da pentru ca suprafata de contact cu solul este mai mica. Dar sunt alte dezavantaje.
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • #75
                                Merge mai usor directia dar strici amortizoarele si poti derapa mai usor, deci eu nu as mari presiunea in pneuri.
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google