If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Presiunea aerului trebuie sa fie masurata cand pneul este rece. Atunci cand conduceti masina, temperatura in interiorul pneurilor creste, provocand dilatarea aerului si cresterea presiunii acestuia. Ca urmare, masuratorile facute imediat dupa oprirea masinii vor fi imprecise.
Ieri am fost la vulcanizare pt verificare pres in roti si aveam:
stg fata = 2,8 bar / dr fata = 2,4 bar
stg spate = 2 bar / dr spate = 2,2 bar
... esti batut in cap mi-a zis tov de la vulcanizare ... eu i-am spus ca de cand am masina numai la ei am facut presiunea!!!
... am facut: fata = 2,0 bar si spate = 2,2 bar cf indicatiilor de pe usa sofer (anvelope Continental) ... m-am uitat si eu pe aparat sa fiu sigur ca nu-mi mai baga dupa ureche
... am verificat si la alta vulcanizare si presiunile erau corecte
Nu stiu ce dreaq s-a intamplat. Sa scada pres inteleg dar sa cresca de la sine parca nash crede.
Pe viitor imi voi baga azot, 5lei/roata ... voi fi mult mai atent cu presiunea deoarece dupa ce am bagat exact cat trebe masina are o tinuta de drum mult imbunatatita. Deasemeni am sa verific mult mai des pres din roti, lucru ce il recomand tuturor!
Peace
Fa-o. Sa va povestesc si eu ce am patit cu presiunea. Am verificat presiunea cu un manomentru de-al meu si aveam 2,2 pe toate 4 rotile. Cand am fost la revizie mi-au verificat ei presiunea si surpriza pe fata aveam 2,8 pe dreapta si 2,4 pe stanga. Si motivul e destul de simplu. Manometrele trebuie verificate lunar la metrologie altfel arata erori.
Sa va intreb si eu ceva: am fost la vulcanizare si pe spate le aveam bine (2.2) dar pe fata daca le las la 2.2 e cauciucu fleasca. Deci am bagat cam 2.8-2.9.Inteleg ca nu e bine, dar ce fac merg cu el asa fleasca?
If everything seems under control, you`re just not going fast enough...
Sa va intreb si eu ceva: am fost la vulcanizare si pe spate le aveam bine (2.2) dar pe fata daca le las la 2.2 e cauciucu fleasca. Deci am bagat cam 2.8-2.9.Inteleg ca nu e bine, dar ce fac merg cu el asa fleasca?
Pai fleasca ce inseamna la tine? Asa pot fii doar daca umblii cu cauciuc de 195 pe jante de 14
Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment